Stránka 2 z 4
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 16 pro 2010, 06:34
od zz
Blbost! Značka Beru, která je tam i od výroby, stojí okolo 1.100 bez slevy.
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 16 pro 2010, 07:36
od Saimon
bob&bobek píše:Saimon píše:Na jaře si je taky proměřím, protože mám dojem, že jeden je asi v háji.
Když ráno nastartuji, tak to má chvilinku takový nepravidelný chod motoru, no uvidím?
Santíku a jaký to má označení neboli kod žhaviče? Mělo by to pasovat i na mého mazla, né?
Přesně tohle mi dělá už rok,od doby,kdy jsem ho koupil.
Včera jsem byl v servisu na 120 Tis.,tak jsme jim to tam vysvětloval, a prej "žhavičky nikdy ještě neměnili..., bude to ukapavajíci vstřik".
Oponoval sem,že na vstřik to nevypada ale navrhli,že je zkontroluji a preventivně vyčístí, no a nakonec zjistili,že jedna žhavička je v háji.
Moc se jim do toho nechtělo,protože se občas stane,že při demontáži praskne závit nebo to je zaoxidované a musí se sundat hlava.
Nakonec jí stejně neměnili,neměli jí skladem, jo a stojí 1500,-Kč
Myslím si, že bude v háji žhavič. Protože něco podobného jsem měl i na Peugeotovi a tam jsem za 10 let měnil jen 3 žhaviče a vždy v zimě
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 16 pro 2010, 10:18
od Santík
,,ZZ'' skvělá práce
Já se na to chystám o víkendu nebo už v pátek večer. Ještě že v tomhle mrazu auto moc dlouho nestojí, abych nemusel jít někdy domů pěšky
Já mám v háji zrovna ty uprostřed, ty nejhůř přístupný
Tak doufám že už to potom vydrží celou životnost auta najeto už 317 000km a auto chytá, ale když je pod -8 tak teda válce jeden po druhém, hold nefunkční žhavení se podepíše
. To řešení s tou zdvižkou je originální, skvělá práce
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 20 pro 2010, 13:09
od Santík
Tak o víkendu vyměněny žhaviče, vše v pořádku, autíčko šlape. Trvalo mi to 3hodiny, přístup jak do pr.....
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 21 pro 2010, 15:31
od TOMTOM
Čau všichni. Tak dneska jsem byl v servisu-pod minus 10 Santa nestartoval. 3 svíčky totalně v pr...i a1 ok. Výměna všech 4+práce 3100kč. Jo a najeto mám 95000.Zdar
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 05 úno 2012, 17:41
od hony
Ahoj, menil jste nekdo zhavice nekde v prazskem servisu? Jake tam dali a kolik to stalo?
Nebo je nekdo ochoten to vymenit? Diky Honza
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 07 úno 2012, 21:16
od Giovany1971
Kluci tak k těm žhavičkám a jejich výměně... každy z vás již jistě vite že je tam přístup jako k penězům
,, Já to vyřešil velmi jednoduše.. po zaslepení EGR jsem zjistil že tohle autíčko nepostrádá spaliny které jsou do sání příváděny přes výměník .Tak jsem celý vyměník odstranil a vodu která šla přes něj do topení jsem propojil na přímo. Ted už v cestě k rychlé výměně žhavičů stojí pouze odvětrávání motoru.. to jsou ale dva bezvýznamné M-6 a celková doba vyměny bez ležení na motoru činí 20 minut..Ale pozor musí se pořad klečet
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 10 úno 2012, 10:30
od hloubas
to Giovany1971
ty jsi ze Vs.
nechtěl bys ještě jednou zakleknout
minimálně 2 mám taky v pr....
jaké jsi použil Nipparts?
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 14 úno 2012, 18:36
od Giovany1971
hloubas píše:to Giovany1971
ty jsi ze Vs.
nechtěl bys ještě jednou zakleknout
minimálně 2 mám taky v pr....
jaké jsi použil Nipparts?
Ahoj použil jsem BERU... klečení mi nědělá problém
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 27 bře 2012, 07:30
od hloubas
tak nakonec vše zdárně proběhlo díky
Giovany1971, mám v SF nové žhaviče BERU GN035 za bratru 700Kč za kus.
ze 4 žhavičů byly 3 v pr... z výroby byly NGK Y-749J 11V,
Na zamyšlení: BERU má při připojení na SS zdroj 11V odběr cca 20A asi po 10s klesne na cca 8A a je -+ konstantní
STARLINE cca stejný odběr při připojení 18A po 10s cca 8A
NGK má ihned po připojení jen cca 12A a po zhruba stejném čase se usadí kolem 5A
koupil jsem i 4 ks nové NGK a chovají se naprosto stejně jako vymontovaná
.
připouštím, že měření není žádné hi-fi ale rámcově o polovinu větší proud to je.
ptám se: - nepřetěžuju nějaký obvod v instalaci, současně vím, že tady
zz píše že jako OEM měl BERU?
- akumulátor to asi snese, ale nebude mu chybět šťáva při starech v zimě?
- právě Giovany1971, když jsem poprvé přijel se Starline a s nimi mne slušně vyhnal, že je tam dal
a po pár tisících je jednak natavil do motoru a taky odešly. Nepřipeču tam ty žhavičky BERU, když "berou"
o cca 50% více energie
co vy na to?
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 20 kvě 2012, 09:15
od josfiala
Měl bych dotaz.Lze změřit svíčky na autě nebo se musí vymontovat?
Mám problém při ranním startu.Santa se trochu hádá,vypadá to,že běží chvilku na 3 válce a jde bílý kouř.V průběhu dne se to již neopakuje.Ranní teplota v garáži cca 15 st. ,takže žádné mrazy.
Díky.Josef
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 21 kvě 2012, 20:09
od TOMTOM
No nevím jestli to budou dělat svíčky. Já měl 3 v prdeli a autí startovalo do-5 normálně. Nebudeš mít v prdeli vstřiky? Tom
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 22 kvě 2012, 20:49
od josfiala
Chtěl jsem právě poradit,jestli jde nějak bez vymontování zjistit funkčnost žhavících svíček.Pokud budou OK,hledal bych závadu jinde.V servisu mi řekli čerpadlo.Což mi v jiném servisu vyvrátili jako blbost.Všichni se chtějí napakovat a nakonec až všechno vymění a závada bude pokračovat se zjistí,že to byly třeba právě ty svíčky nebo špatná nafta.Tak jsem chtěl začít ověřením funkčnosti svíček.
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 27 zář 2012, 20:56
od geršák
josfiala píše:Chtěl jsem právě poradit,jestli jde nějak bez vymontování zjistit funkčnost žhavících svíček.Pokud budou OK,hledal bych závadu jinde.V servisu mi řekli čerpadlo.Což mi v jiném servisu vyvrátili jako blbost.Všichni se chtějí napakovat a nakonec až všechno vymění a závada bude pokračovat se zjistí,že to byly třeba právě ty svíčky nebo špatná nafta.Tak jsem chtěl začít ověřením funkčnosti svíček.
Ahoj
Jak jsi dopadl s těma žhavičkama? mám podobný problém a nevím kde začít.
Děkuji
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Napsal: 02 lis 2012, 21:52
od hloubas
změřit žhavičky by mělo jít bez problému DC klešťovám ampérmetrem, přesnost i 10% není na závadu,
já jsem na žhaviči BERU naměřil při 11V cca 16A na jednom, 4 paralelně znamená cca 65A prvních cca 5 s to tam musí být, pak to jde cca 15 sekund dole až na cca 6A (25A celkem), Já jsem měl originál NGK a ty berou zastudena i za nažhavena méně.
Má někdo o měření klešťákem na přívodním kabelu pochybnosti?