Stránka 2 z 47

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 04 dub 2011, 11:35
od DEE
Konkrétně mně bylo řečeno (Autopalace Butovice), že pokud auto nebude fyzicky na prodejně a vyfakturováno do konce března, tak sleva nebude. Naštěstí teda zrovna přivezli na prodejnu jeden kousek ve výbavě Classic s klimou a v barvě, kterou jsem chtěl, takže mi to nevadí, ale i tak. Docela mě zaráží že různí prodejci interpretují slevu a její pravidla jinak.

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 04 dub 2011, 11:48
od ixmartin
Vzhledem k tomu, že to mám už na papíře, tak težko se budou cukat, ale ta sleva je fakt na všechny ix20ky. Dal jsem si práci a pár salonů v Praze objel a všude mi říkali vesměs to samé. Jediný salon, který jsem vynechal (záměrně) byly Butovice, protože tam jsou vadní, drahej servis, nekvalitní a jak se ukazuje i prodej vázne. Já k těm deseti budu mít ještě zámek páky, takže spokojenost (Spořilov).

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 04 dub 2011, 12:02
od DEE
Snažil sem se o pověsti Butovic něco dohledat, ale marně. Překvapuje mě, že ani na tomto fóru není o nich téměř ani zmínka. Pro mě je to nejbližší a nejpoužitelnější prodejce/servis - Spořilov je na opačné straně Prahy než bych potřeboval. No ... uvidíme ... řekl slepý a šlápl do ..... :)

Jinak abych ještě dodal. Přístup prodejce byl perfektní. Uvidíme co se změní po předání vozu :D
Nemluvě o tom, že AUTO PALACE Spořilov a Chodov je jedna a tatáž společnost.

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 04 dub 2011, 13:49
od ixmartin
Jedna společnost jo, ale i v rámci jedné společnosti mohou být velké rozdíly. To platí i pro koncern Hyundai/Kia, přemýšlel jsem o Cee'du a Venze, byl jsem se kouknout v Průhonicích, ale tamější prodejce by mi ani vodu na poušti neprodal, jejich smůla. Pro mě je to podle bydliště taky přes celou Prahu, ale dělám poblíž a radši si někam zajedu, než abych byl nespokojen. Já jezdím do servisu s Getzem na Zbraslav, táta taky a jsme s nima spokojený. Je to tam takový menší, rodinný, slušný ceny, uměj. Na tu novou ix20 my tam nabízel klímu a lak zdarma, ale fixní sleva třicet je míň než deset procent, takže jsem koupil jinde. Na servis Butovice už jsem slyšel hodně stížností, i tady myslím něco je nebo na getzfóru, nevím. Táta tam s nima spokojenej taky nebyl.

Na autíčko se moc těšíme, jenom o třicet čísel delší než Getz a přitom tak prostorné, pokud vydží lak a nebude na dálnici dělat moc hluku, bude to paráda. S tím šestikvaltem jsem ho měl půjčené a líbilo se mi, jenom teď zpětně přemýšlím, kolik vlastně točí při 130, jestli to není jako můj starý pětikvaltový Getz, snad ne. Ten má při tacho 130 3600, ale podle GPS při 130 km/h už to jde fest ke 4K. 1.6 točila podle tacha nějakých 3600-3700, ale třeba tolik nepodměřovala (teď mi podměřuje na dálnici těch 10 km/h skoro).

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 04 dub 2011, 14:24
od DEE
Tak ja Butovice jednou zkusím a uvidíme. Nebudu-li spokojen, potáhnu o půl Prahy dál :)

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 07 dub 2011, 15:18
od DEE
2ZdeněkSvoboda: Kdy budou nějaké ty dojmy? Jsem zvědav :).

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 07 dub 2011, 23:16
od ZdeněkSvoboda
Ahoj, dneska jsem si auto byl převzít a hnedka ho prohnal...cca 70 km a musím říct, že jsem měl smíšené pocity :-k :lol:

Motor 1,4 cvvt, 1500 km, v comfortu, šedá metalíza.

K motoru: mám zajetou 1,5 Crdi 81kW u accenta, takže srovnávat 1,4 cvvt 66kW asi nemůžu...je to lemra líná :lol: , ale nechci na něj nadávat, pro běžný provoz stačí a není ještě pořádně zajetý, dá to ale celkem práci to rozdejchat na tu 100/110 :D Pochvalu u mě má za odhlučnění, kolikrát mám problémy s řazením, jak je tichounký a na křižovatkách není slyšet vůbec.

Auto se oproti accentu celkem "houpe"...ix20 je ovšem větší (vyšší) a byl jsem na to i upozorněn prodejcem.
Jediné, co mě negativně "překvapilo" je řízení, respektive "opožděná" reakce na zatočení volantu. Prvně nic a pak takový úlek...accent reaguje lépe (dřív).
Vnitřek auta se mi zdá pohodlný, sedačky na 1*, posez vysoký, výhled z auta dobrý, palubovka pěkná, na mě až moc složitá (nepřehledná) :lol: Accent tam těch tlačítek má míň :lol:

Co se týče spotřeby, tak po dnešku mám průměr 6,7 litrů, ale když jsem si dal okamžitou a v kopci na 5ku (cca v 90km/h) mi to tam lilo 21,3 litrů, jsem to hooodně rychle přepnul na průměrnou. :lol: :lol: Ve městě (jízda po Jihlavě) jsem měl cca 8,5.

Určitě napíšu víc, jen co ji o víkendu pořádně proženu, zatím bych hodnotil tak 2-/3 :)
Nejspíš bych si na ni zvyknul, ale musel bych mít asi 1,6 cvvt.

Zatím ahoj Zdeněk

EDIT: Něco jsem napsal i u nás accenťáků a je tam i nějaké foto...

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 85#p311185

Re: porada

Napsal: 13 dub 2011, 21:06
od airwaves
Konečně někdo dostal odvahu a ix20 poraži roomstera. http://www.autoweb.cz/hyundai-ix20-14-c ... er-12-tdi/

Re: porada

Napsal: 23 dub 2011, 12:35
od airwaves

Re: Ix 20 V praxi

Napsal: 25 dub 2011, 09:40
od DEE
Pěkný test. Konečně něco s 1.4 benzínem.

http://www.zavolantom.eu/2011/04/17/tes ... -1-4-cvvt/

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 07 kvě 2011, 19:55
od DEE
Prozatimni zkusenost.
Dnes sem s ix20 poprve sjel nejdelsi schody stredni Evropy (D1). Nez sem dojel do Brna, uz drncely oba dva A sloupky. Popravde se tomu vubec nedivim.
Najeto zatim 620km, spotreba podle pocitace 7 l, podle tankovani 7,4 l. Zatim zajizdim, snazim se drzet do 35000 ot/min coz je na dalnici dost problem :-). Jinak 3600 ot = 120 tachometrovych, 3950 ot = 130 tachometrovych.

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 24 čer 2011, 13:04
od koudý
moje zkušenosti s provozem: velkej problém jsou vysoké zadní i zadní boční dveře a malé okýnka v nich. při přejíždění z pruhu do pruhu, nebo u couvání při parkování je to dost "o hubu".

převodovka u 1.4 je zpřevodovaná moc do síly > proto moc krátký rychlosti > proto nutno pořád řadit.

motor se mi zdá dost slabý. (by mě zajímalo, kde je těch 90 koní).

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 24 čer 2011, 13:42
od Erik-TT
Priznám sa, že ja teda osobne nemám problém so zadkom a zadným výhľadom a dverami, absolutne žiadne problémy nemám pri cúvaní, zaraďovaní sa, aj keď napr. mám cúvacie senzory, zvládol by som to aj bez nich. K tomuto nemám čo. Motor 1,4 mne vyhovuje, chcel som auto do mesta a výkon mi postačuje, jazdím normálne predpisovo a na spotrebu, ak niekoho chcem predbehnúť predbehnem, ak vidím, že na to s tým autom nemám, neriešim, takže motor a výkon je u mňa 100%, nemám výhrady. Skôr riešim lakťovú opierku, to bol naozaj primitív, čo odkukal z Volkswagena sharana tento primitívny úchyt o sedanku. Absolutne mi nesedí ruka v tej lakťovke, je mi nanič, proste tá lakťovka mala byť v stredovom paneli. Jediné moje negatívum k autu... Nehovoriac o tom, že mám od výroby krivo namontovaný kryt stĺpiku a teda mi na palubovke dobre nelícuje, ale to je vec, ktorú v rámci záruky idú vyriešiť bud. týždeň. Takže toľko moje postrehy, 1720 km-spotreba na ceste pri 90 km/h-5.8 L, mesto zatiaľ kombinovane s medzimestom svieti 6,3 L. Spotrebu si neviem vynachváliť, keďže predtým som mal megána a ten papal benzín pekne. Možno ešte jedno negatívum, ale to je na úkor ceny, nie kvality.Auto bolo vyrábané, aby bolo dostupné cenovo, preto je to trošku slabšie ohľadom kvality plastov na dverách, mohol tam byť tapacír. Čo sa napr. týka sedačiek, tie si neviem taktiež vynachváliť, ako aj priestor vzadu, tam je radosť voziť sa!

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 25 čer 2011, 23:08
od pepe pedro
Súhlas!Všetko ok,len mi vadí široký A-stlpik,niekedy mi zavadzia vo výhlade.Musím si zvyknút 8)

Re: Zkušenosti s provozem ix 20

Napsal: 25 čer 2011, 23:16
od pepe pedro
Pri prechádzaní do iných pruhov treba používat spetné zrkadlá-sú velké ,prehlad na 1! :D/