Stránka 2 z 2

Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu

Napsal: 06 kvě 2011, 20:49
od Voči
Samozřejmě auto je skladovka. Nebyla možnost volby. Pouze barva. :D

Jinak jsem bral manuální klimu jako výhodu než jsem zjistil, že je vše ovládáno motorky jak na automatice.

Ve své naivitě jsem si myslel, že by třeba stačilo vyměnit pouze ovládací panel s obložením a natáhnout čidlo k přednímu sklu. Na takový zásah co popisuješ si na autě v záruce netroufnu. Nejhorší by bylo to jiné pinové zakončení. Určitě by to nešlo dát jednoduše zpět pokud by nastal problém.

Kde jsou ta čidla umístěná?? Co znamená AMB???

Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu

Napsal: 06 kvě 2011, 20:59
od Hardcam
AMBient je cidlo teploty okolniho prostredi umistene zpravidla v motorvem prostoru. V miste praveho kolene ridice je plast zebrovany a je v nem cidlo pro teplotu interieru.
Mam rad vylepsovaky, ale sam bych do toho nesel...

Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu

Napsal: 06 kvě 2011, 21:08
od Voči
Škoda, že není nějaké schéma. Díky za rady.

Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu

Napsal: 06 kvě 2011, 21:09
od Hardcam
Tak schema by mozna bylo...:)

Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu

Napsal: 06 kvě 2011, 21:20
od Voči
A mohl bych Tě poprosit o zaslání na Ritero@seznam.cz
Pokud by bylo od manuální i od automatiky tak by to bylo super.

Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu

Napsal: 11 kvě 2013, 19:26
od kowalski1410
be.sport píše:Pylovy filtr je za schrankou pred spolujezdcem..vytahnout bocni kratky....a na prave strane povolit tahlo...
Chlapi mám takový blbý dotaz;
...jak mám sundat tu boční "tyčku" aniž bych jí nějak poškodil....podle síly jakou jsem použíl mě připadá jak by tam byla zacvaknutá ](*,) ....dík

Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu

Napsal: 11 kvě 2013, 21:53
od petzl62

Re: ovladac klimatizacie-- potrebujem radu

Napsal: 16 kvě 2013, 05:29
od severtom
Takovouhle "autom. klimu" si uděláš, když vložíš termostat (nastavitelný teplotní spínač) za okno a připojíš ho paralelně s knoflíkem uvnitř ovladače teploty ventilace.
Jenže to pořád bude mít velkou nevýhodu, že budou rázové změny teploty.
Normální auta mají normální kompresory, tj. moderní, tj. s plynule regulovatelným výtlakem. Může být připojen pořád a bere z motoru jen takový výkon, jaký potřebuje, ne že na volnoběh zapne klimatizace a vyskočí spotřeba, nebo při dojíždění bez plynu auto začne brutálně zpomalovat.

(nečtu reakce, jsem tu 1x měsíčně)