Stránka 2 z 4

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 26 led 2011, 22:25
od urys
Dnes jsem se dotazoval v servisu (Autocentrum Háša, Ústí n.L.) jak jsou daleko se zjišťováním příčin a případného odstranění - problémy hlásí stále více lidí. Výměny štítu již zkoušeli, ale problém se po pár dnech objevil znovu. Což může znamenat vadnou sérii štítů, nebo taky problém někde jinde - řídící jednotka, atp. Momentálně by měl údajně subdodavatel těchto komponent provádět zkoumání a testování.
Nezbývá než doufat, že na to přijdou. A možná se dočkáme hromadného svolávání do servisů, jako u Toyot, i když tam je ten problém daleko závažňější.

@Sten: přeji, aby to vydrželo

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 27 led 2011, 10:49
od Hyundai Olomouc
V současné době probíhá řešení tohoto problému na úrovni výrobce a dodavatelů. Bohužel zatím nejsou k dispozici
žádné informace, které by servisům pomohli tuto situaci vyřešit.
:hyu: Olomouc

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 16 úno 2011, 15:34
od strikenn1
Má někdo nějakou novou informaci k tomuto problému? Co noví majitelé i30? Objevuje se vám tato závada? V mém servisu zatím nic nového - prý to řeší...

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 17 úno 2011, 09:04
od PajaKuca
dnes mne kontaktoval servis s tím že v ČR jsou odobné problémy(padání budíků) u cca 10 vozidel. Problém v plošném spoji v přístorjové desce. Jakmile výrobce přístrojovky dá pokyn k výměněn tak mě obědnají, tak snad to bude v podě :-)

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 17 úno 2011, 09:32
od strikenn1
Tak to mám teda pech. Zrovna jsem mezi těma 10 :x . Jinak jsem s autem spokojený - najeto cca 3000 km - spotřeba se drží na 7 litrech, jezdím denně cca 100 km, ale zatím to přes 4000 ot.netočím.

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 17 úno 2011, 13:17
od nulda
i30 mam asi 14dni a uz mi to udelalo 3x,myslim ze nas bude vic jak 10

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 21 úno 2011, 13:38
od monticek
Dostala jsem Hyundai i30 jako vánoční dárek :D Mám stejný problém, budíky spadnou na 0 a hned se vrátí zpět. Někdy mi spadnou i ukazatele teploty a stavu benzínu a to mi pak stav benzínu ukazuje stále plnou nádrž a dojezd 999 km :oops: Po načepování benzínu se vše vrátí na normál. Takže skvělý, příští pondělí jsem objednaná v servisu :(

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 21 úno 2011, 23:33
od urys
Vzhledem k tomu, že ještě není potvrzeno na 100% čím to je a jak to vyřešit, tak si myslím, že ta návštěva servisu bude naprosto zbytečná ;), tedy pokud se to do té doby nezmění.

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 09 bře 2011, 12:06
od monstr
Tak tento problem uz resim nejmene od ledna, kdy jsem se dostavil do servisu. Telefonicky jsem ho hlasil jiz v listopadu 2010. Chvilku na to koukali a pak nasli problem v databazi. Cetl jsem tady, ze nekdo byl mezi 10ti vozy, ktere tuto chybu maji. Me rekli, ze jsem mezi 5ti. Mam i30 1,6 benzin + ESP. Zavada je v pristrojovem stitu, ktere budou menit. Co jsem se zatim dozvedel, zavada se objevila i u ix35.

Dale jsem se bavil s clovekem, ktery dela reklamace u Kii a rekl mi, ze se jedna o zavadu, ktera brani v uzivani vozidla a to zejmena z toho duvodu, ze ukazatele paliva ukazuji dojez 999 a nekdy i analogovy ukazatel mnozstvi paliva v nadrzi se zasekne na plne nadrzi. Toto brani v uzivani vozidla a jako kazda zarucni vada by mela byt odstranena do 30ti dni. Pokud vam nekdo tvrdi, ze tato vada nebrani v uzivani vozidla, tak lze.

V mem pripade se problem resi 3 mesice, ale vsichni cekaji az nekdo neco doda. Osobne jsem si nevsiml, ze by prestali i30ky delat a prodavat a tudiz problem neni v tom, ze pristrojove stity nejsou, jsou, ale jen pro nova auta a servisni oprava nikoho moc nezajima. Je to zejmena tim, ze pro ne je dulezite auto prodat i s vadami.

Dostal nekdo z Vas zakazkovy list s popisem zavady nebo reklamacni protokol?

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 09 bře 2011, 13:22
od urys
Já mám i30cw v naftě od 30.11.2010, problém se objevil hned asi 3. den. Jak jsem psal, byl jsem v servisu, auto tam bylo asi 2 hodiny, utáhli ukostření, ale závada se objevila znovu. Domluvil jsem se tedy s nimi na tom, že v novém roce jim auto nechám jeden den, aby ho mohli dát na počítač a hlouběji to prozkoumat, ale to už měli informaci o minimálně dalších 2 autech, které ten problém také měli, takže jsem to nakonec v servisu nenechával.
Po 14ti dnech jsem se dotazoval jak to vypadá a bylo mi sděleno, že je problém u více aut a že se jedná s dodavatelem přístrojových desek, protože po výměně celé přístrojovky se problém znovu vrací a neví se tedy jestli náhodou není problém někde jinde (řídící jednotka,a tp.). Nemám přesný počet kolika autům se to stalo, ale informace byla taková, že se to děje po celé ČR a že se jim to množí.
U mě opravdu ta závada tkví jen v tom, že mi budíky spadnou a maximálně, ale ne vždy, se mi vynuluje průměrná spotřeba, jinak mi to vše ukazuje ok, až tedy na to, ale to nevím jestli je normální, že posledních cca 50km dojezdu nádrže mi ukazuje místo vzdálenosti jen blikající pomlčky-----.
Poslední dobou, musím zaklepat, mi přijde, že už to nedělá (možná už to prostě jen nevnímám, když vím, že ten problém tam je), minimálně tedy se mi za poslední 2 měsíce nestalo to, že by se vynulovala průměrná spotřeba.

Jedinej papír kterej k tomu mám je ten o dotažení kostry kabelů. V podstatě je chápu, že to nechtějí brát do servisu, protože pokud se nemýlím, tak by po třetí stejné závadě mohlo dojít k tomu, že máme nárok na odstoupení od smlouvy, ale to je samozřejmě neomlouvá.

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 09 bře 2011, 15:09
od monstr
Taky jsem problem zaznamenal velmi brzy. Jestli si dobre pamatuji na prvni jizde ze salonu.
Nastesti jsem auto v servisu nenechaval, i kdyz jsem si musel pockat skoro 2 hodiny nez problem nasli v nejake databazi.

Problem by mel byt v cele CR. Vim, ze nezalezi na motoru ani ESP a asi jsou to vsechna auto po faceliftu.

Popis zavady je zrejme stejny u vsech.
Osobne jsem si vypadek i natocil, abych mel dukaz, ze jsem si to nevymyslel. Dle me dojde k nejakemu chybovemu stavu a reakce je, ze dojde k resetu a opetovnemu naskoceni.
Problem s ukazatelem paliva je horsi, pze clovek nevi kolik je v nadrzi paliva a nehodlam zkouset ze druha kontrolka, ktere hlasi minimalni mnozstvi paliva funguje ci ne.
Poslednich 50km je v poradku, ze jsou pomlcky - to je standardni funkce pocitace.

Zarazejici je, jak servisy informuji o teto zavade. Cekani na dodani nahradniho dilu v dobe trvani 3 mesicu s tim, ze nova auta se dale bezproblemu dodavaji je velmi zvlastni.
Predpokladam, ze i nova auta tuto vadu budou obsahovat. Ocekaval bych, ze profesionalni reakce je, ze problem je v teto soucasce (coz jsem se ja osobne dozvedel od technickeho reditele po me emailu do hyundaie), soucastka je ve vyrobe, vyroba bude trvat X dni, ci uz je vyrobena a je v teto zemi a bude dodana klidne za 2 mesice. Bohuzel mi prijde, ze se nejedna o profesionalni chovani.
Osobne bych si uz zadny hyundai nekoupil, kdyz vidim, jak cela fiirma funguje i kdyz mimo teto zavady jsem s autem spokojeny.

Co jsem cetl odstoupeni od smlouvy je problematicke a vymahatelnost prava je v CR velmi mala. Bohuzel se opet potvrzuje, ze zakaznik je u nich na poslednim miste. Chteji pouze prodat a zarucni opravy je nezajimaji.
Vsichni jsme meli dostat zakazkovy list s popisem zavady, ze se jedna o zaruku a do 30ti dni to maji vyresit. Pokud nevyresi musi se domluvit na dalsim postupu a to napr i dostani nejake nahrady.

Je to chyba, kde neni nutne auto nechavat v servisu, pokud nemaji nahradni dil.

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 09 bře 2011, 15:38
od Luboshak
Osobně bych to řešil oficiálně. Tzn. předat jim písemně popis závady s tím, že jde o reklamaci a nechat si převzetí potvrdit. Jedná se o oficiální reklamaci a ta dle zákona musí být do 30-ti dní vyřešena. Můžou reklamaci neuznat nebo uznat a pak tedy opravit nebo vyměnit. Tuto závadu jako oprávněnou reklamaci dle mého uznat musí a musí tedy být závada do 30-ti dní odstraněna. Pokud není, je to důvod k odstoupení od smlouvy. Stejně můžete odstoupit od smlouvy, pokud jednu závadu reklamujete třikrát. Jde o to na ně trošku vyvinout tlak tím, že to řešíte oficiálně. Když jim zavoláte, hele, dělá mi to tohle, co mám dělat, tak vás klidně můžou odbýt nebo na vás 3 měsíce kašlat, nic jim nehrozí. I blbé poškrábané sklo jsem jim předal písemně a musí se do 30-ti dní vyjádřit (viz jiné vlákno). Jo a můžete v reklamačním dopise lehce zmínit jejich deklaraci ze servisní knížky, kde píšou, že plná a trvalá spokojenost zákazníka je jejich priorita :-). Taky jsem jim v reklamaci poškrábaného skla zmínil jejich větu ze servisky, že vůz je vyroben z kvalitních materiálů, což je v rozporu s mojí zkušeností s poškrábáním skla :-).

BTW - naštěstí nemusím řešit "váš" problém, zatím se to u mého auta neobjevilo a doufám, že neobjeví.

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 09 bře 2011, 17:39
od monstr
Ja si taky rikam, ze je na case to resit vice oficialne a v pondeli se chystam do servisu.
Jinak je to presne, jak pises, pokud se na problem netlaci tak to nikdo resit nebude a jen se to bude povlece.
Mas nejaky link na vzor jak by reklamacni dopis mel vypadat? Predpokladam, ze reklamacni dopis jsi primo predal v servisu a nechal jsi si ho potvrdit nejakym razitkem ci podpisem o prevzeti.
Rad bych to nejak dal dohromady a myslim, ze ani ostatni se nebudou branit tomu, aby problem vyresili.

Myslim, ze problem je zrejme jen v modelovem roce 2011.

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 10 bře 2011, 14:34
od Luboshak
Napsat reklamační dopis je jednoduché. Do předmětu napíšeš svoje auto s VIN a reklamace např. "resetování" ukazatelů přístrojové desky. Pak vlastní text, kde popíšeš závadu. Určitě bych tam napsal, že tato závada brání řádnému používání vozidla z toho důvodu, že nevíš kolik máš paliva a může ti dojít apod. Vytiskni to dvakrát, jednu kopii jim předej a na druhou si nech dát datum, razítko a podpis toho kdo to převzal. Vyjádření k reklamaci po nich chtěj taky písemně. Držím palce.

Re: Při jízdě se svévolně ukazatelé dostanou na 0 na pár vte

Napsal: 14 bře 2011, 15:36
od nulda
Nekdo tady psal ze ma video toho spadnuti budiku.Muze ho poskytnout? Ja se to snazim natocit a nic a kdyz to natacim tak se nic nedeje :roll: v servise mi rekli ze se zavada jedinkrat neprojevila: Merili napeti,diagnostika a nejaky hybani a ohybani s kabelama pri jizde.