Problemy s motorem 2.0 CRDi
Moderátor: Moderátoři
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Já ti samozřejmě nevyvracím co říkáš, já dostal info že elektickej vstřik se dá opravit po opravě je jako novej, co by se vněm muselo podělat aby ho uplně vyhodili netuším i když vyhozenjch sem měl v ruce dost
- Reklama
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Dnes sem si konecne dovezl Trajeta z diesel servisu. Dopadlo to nasledovne:
Nejdrive diagnostika ridici jednotky- 4 zavady (rozsviceny CHECK): 3-krat pokles zateze na vstrikovacich 1.,3. a 4. valce, 1-krat snimac polohy pedalu plynu (akcelerator). Nasledoval test vstrikovacu na zkusebni stolici a jina jejich mereni- ani jeden neprosel uplne, dva total out. Chemicky rozbor nafty a posouzeni cistoty palivoveho systemu dopadl kladne, nenasli nic, co by mohlo ty stare nicit. Zkratka byly v hajzlu. Diesel servis tedy doporucil vymenu cele sady za nove. Po vsech predchozich trablech mi nezbylo nez souhlasit. Jejich cenu za vstrikovac jsem vsak nehodlal akceptovat (prilis vysoka) a dohodli jsme se, ze si je sezenu sam a oni provedou odbornou montaz a to hlavne z duvodu pripadne pozdejsi reklamace. Nejlevnejsi jsem sehnal zde: http://parts4you.cz/vstrikovaci-systemy ... 0-101.html a musim tento internet. obchod pripadnym zajemcum vrele doporucit, tak rychle, vstricne jednani a komunikaci jsem pri nakupu cehokoliv pres net (a nakupuji casto) jeste nezazil. Po telefonicke objednavce byla sada vstriku z jedne vyrobni serie druhy den k vyzvednuti, presto ze je nemel skladem! Dale se jeste musely vymenit upevnovaci (montazni) srouby svorek vstriku, protoze stare uz jevily prilisne znamky opotrebeni a palivovy filtr. Suma sumarum sranda za 40 litru. Uff... Jen me zpetne mrzi, ze jsem to nerealizoval hned na zacatku problemu a snazil se vydat levnejsi cestou a o to nakonec drazsi... Snad se clovek chybama uci...
Me prvni dojmy po vymene: Zmena neni tak markantni (jeste to nechci prechvalit, po predchozich zkusenostech) jak jsem ocekaval, presto je citelna a to na nekolika frontach. Motor ma hladky chod, vubec nekouri, ani pri prvnim rannim startu, smrad se temer vytratil. Uplne jinak se chova v nizskych otackach, kdy i od 1400, 1500 otacek motor plynule v pohode vyakceleruje az na zaprah turba a dale. Drive neprichazelo v uvahu zaradit do takovych otacek, motor to skoro nevzal a citelne (s patricnym zvukovym doprovodem a otresem celeho auta) se trapil, muselo se hned podradit (i pri studenym aute jsem kazdy kvalt musel vytocit na 2500 otacek, aby se po prerazeni normalne "chytlo"). Ve vyssich otackach a na plny vykon taky mnohem lepsi, ani bych neveril, ze to monstrum takhle (v ramci moznosti) bude hybat.
Tak snad mu to vydrzi a necha me ted chvili byt... A jezdit!
Nejdrive diagnostika ridici jednotky- 4 zavady (rozsviceny CHECK): 3-krat pokles zateze na vstrikovacich 1.,3. a 4. valce, 1-krat snimac polohy pedalu plynu (akcelerator). Nasledoval test vstrikovacu na zkusebni stolici a jina jejich mereni- ani jeden neprosel uplne, dva total out. Chemicky rozbor nafty a posouzeni cistoty palivoveho systemu dopadl kladne, nenasli nic, co by mohlo ty stare nicit. Zkratka byly v hajzlu. Diesel servis tedy doporucil vymenu cele sady za nove. Po vsech predchozich trablech mi nezbylo nez souhlasit. Jejich cenu za vstrikovac jsem vsak nehodlal akceptovat (prilis vysoka) a dohodli jsme se, ze si je sezenu sam a oni provedou odbornou montaz a to hlavne z duvodu pripadne pozdejsi reklamace. Nejlevnejsi jsem sehnal zde: http://parts4you.cz/vstrikovaci-systemy ... 0-101.html a musim tento internet. obchod pripadnym zajemcum vrele doporucit, tak rychle, vstricne jednani a komunikaci jsem pri nakupu cehokoliv pres net (a nakupuji casto) jeste nezazil. Po telefonicke objednavce byla sada vstriku z jedne vyrobni serie druhy den k vyzvednuti, presto ze je nemel skladem! Dale se jeste musely vymenit upevnovaci (montazni) srouby svorek vstriku, protoze stare uz jevily prilisne znamky opotrebeni a palivovy filtr. Suma sumarum sranda za 40 litru. Uff... Jen me zpetne mrzi, ze jsem to nerealizoval hned na zacatku problemu a snazil se vydat levnejsi cestou a o to nakonec drazsi... Snad se clovek chybama uci...
Me prvni dojmy po vymene: Zmena neni tak markantni (jeste to nechci prechvalit, po predchozich zkusenostech) jak jsem ocekaval, presto je citelna a to na nekolika frontach. Motor ma hladky chod, vubec nekouri, ani pri prvnim rannim startu, smrad se temer vytratil. Uplne jinak se chova v nizskych otackach, kdy i od 1400, 1500 otacek motor plynule v pohode vyakceleruje az na zaprah turba a dale. Drive neprichazelo v uvahu zaradit do takovych otacek, motor to skoro nevzal a citelne (s patricnym zvukovym doprovodem a otresem celeho auta) se trapil, muselo se hned podradit (i pri studenym aute jsem kazdy kvalt musel vytocit na 2500 otacek, aby se po prerazeni normalne "chytlo"). Ve vyssich otackach a na plny vykon taky mnohem lepsi, ani bych neveril, ze to monstrum takhle (v ramci moznosti) bude hybat.
Tak snad mu to vydrzi a necha me ted chvili byt... A jezdit!
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Tak se to konečně vyřešilo, každý se musí spálit sám, člověk zkouší ušetřit a nakonec platí dvakrát
Investice do opravy je vzhledem k ceně auta na trhu opravdový ranec, ale jiné řešení nebylo, tohle se nedá dělat napůl, vrací se to jako bumerang.
No ať ti to bez problémů jezdí.
Kolik byla cena vstřiku v servise?
Investice do opravy je vzhledem k ceně auta na trhu opravdový ranec, ale jiné řešení nebylo, tohle se nedá dělat napůl, vrací se to jako bumerang.
No ať ti to bez problémů jezdí.
Kolik byla cena vstřiku v servise?
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Hm, slušný rozdíl.
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Drzim palce... Tatkova Elantra se stejnym motorem skoncila na vrakaci po 150 000km
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Co se s ni stalo? Nechteli jste investovat do oprav?
Hele, kolik to umi nalitat, kdyz se nestacej tachometry, jako u nas...http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Hele, kolik to umi nalitat, kdyz se nestacej tachometry, jako u nas...http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Trajet 2.0 CRDi, 2003
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 25 úno 2015, 18:18
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Zdravím prosím o pomoc nějak nemohu přijít na to jak sundat vstřiky na trajetu 2.0 crdi 83kw byl by někdo kdo by mi poradil ? děkuju moc
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Tu sa to už riešilo https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=48&t=20434
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Škoda Forman
Lada 1200