Stránka 2 z 2
Re: turbo
Napsal: 11 led 2011, 20:17
od N2DRFT
Hardcam píše:Pred koncem
vzdyt mas jeste skoro 5 let zaruku...
bylo myšleno tak, že dokud neskončí záruka nebudu se do ničeho většího pouštět
Re: turbo
Napsal: 12 led 2011, 18:44
od dexter4
Když na to máš tak do toho jdi , všechny motorizace mají stejný podvozek a nejvyšší výkon se dělal něco přes 100KW ve 2,0L tak to zvedneš na těch 105 , nejde o rychlost ale o zrychlení a o to ti asi jde a aspoň se ti zvedne tah. Snad se tam vejde větší spojková sada , to bych mohl zjistit.
Re: turbo
Napsal: 12 led 2011, 19:02
od Hardcam
dexter4 píše:všechny motorizace mají stejný podvozek
U novych mozna, u predface resp. Korea rozdily jsou.
S jidlem roste chut a ze zadny tricitky neudelas levne rychlej povoz a kazdej kun navic Te bude stat mraky penez.
Re: turbo
Napsal: 12 led 2011, 19:09
od xspit
Tak jak tu bylo receno samozrejme ze to jde.Ale se spoustou uprav motoru a zasahu do RJ.Plus vyfukovy system prevodovka spojka.No asi takhle jestli nemas lidi,spoustu casu,vybaveni a prebytecnejch (pocitam tak okolo 200 tacu aby to vydrzelo aspon 30 tkm) tak na to zapomen a kup si jine auto s turbem:)
Re: turbo
Napsal: 12 led 2011, 23:53
od N2DRFT
dexter4 píše:Když na to máš tak do toho jdi , všechny motorizace mají stejný podvozek a nejvyšší výkon se dělal něco přes 100KW ve 2,0L tak to zvedneš na těch 105 , nejde o rychlost ale o zrychlení a o to ti asi jde a aspoň se ti zvedne tah. Snad se tam vejde větší spojková sada , to bych mohl zjistit.
přesně tak, jde mi o zrychlení, ale zase nechci samozřejmě zaplatit cena jako za půl auta. Jen mě to zajímalo, protože jsem prostě našel i30 1.6 turbo což nebude snad tak konstrukčně odlišnej motor od 1.4-oboje v benzínu, určitě bych se do toho nechtěl pustit teď, ale až po záruce případně, jen mi to tak napadlo, udělat z toho prostě hot hatch, protože auto je to výborný, dobře vypadá fajn jezdí, i podvozek je výbornej a řek bych sportovní, jen prostě ta akcelerace je jinde než třeba u takovýho 2.0 tdi. Kdybys uměl třeba vyčíslit peněžně na kolik by to reálně vyšlo, byl bych ti vděčnej.
Re: turbo
Napsal: 13 led 2011, 00:39
od Hardcam
v ramci zaruky zatim muzes:
1. koupit KN filtr popr. vyres privod studeneho vzduchu popr. filtr Simota
2. koupit lepsi svicky - Iridiovy
3. pouzivej kvalitni olej
Re: turbo
Napsal: 13 led 2011, 13:22
od N2DRFT
no zatim uvažuju pouze o KN vložce. Olej mám kvalitní. A asi první věc udělám ten duplex a případně ten chip. Myslíš, že by taky pomohlo odlehčení setrvačníku apod.? Ale to zřejmě s dodržením záruky nelze.
Re: turbo
Napsal: 13 led 2011, 13:25
od Mexican
cipovat benzinovu atmosferu? a to nemozes tie peniaze poslat radsej do Armady spasy? tam z toho aspon par ludom zaplati polievku. Pretoze cipovat atmosferu je vyhodenie penazi
Re: turbo
Napsal: 13 led 2011, 17:01
od N2DRFT
Nemáš pravdu, zaprvé to zvýší výkon a za druhé to zlepší krouťák hlavně by to mělo táhnout od nižších otáček a navíc nebudem si lhát do kapsy, řídící jednotka od hyndai má svý mouchy alespoň ta moje, chip tomu přidá trochu tý pružnosti a rychlejší reakce. A jinak o armádě spásy, hodně lidí si za svou životní situaci může samo a já jim mám platit, za to že si posrali život? Nechápej to špatně, nejsem žádnej hajzl bezohlednej, ale peníze by se měly dávat potřebným pouze zaslouženě, ne že někdo začal fetovat z vlastního rozhodnutí a pak chce po nás peníze aby si moh spravit život, to si měl rozmyslet dřív, no nic, je to na delší povídání.
Re: turbo
Napsal: 15 led 2011, 10:37
od vlado1979
N2DRFT máš pochvalu za zmenu textu v podpise
Aktuálny model sa ukazuje viac ako dobre či už v spoľahlivosti, jazdných vlastnostiach a hlavne v predajnosti.
Snáď sa v budúcej generácii dočkáme aj hothatchu s výkonom 180-200 koní, také kórejské GTI
. Nemusí to byť 1,4 ako je teraz v móde, ale 1,8 alebo dvojliter. K tomu dvojspojkový automat PSG od LUK a môže to byť veľmi zaujímavé zvezenie. Neváhal by som, ale nechajme sa prekvapiť ...
Podľa mňa chipovať nie je od veci. Nejde o výkon, ale hlavne o krútiaci moment, aby motor zaberal lepšie v nižších otáčkách. 1,4 atmosféra nie je žiadna sláva na chipovanie, ale za 330 € dostanem parametre ako 1,6, ktorá podľa aktuálneho cenníka stojí oproti 1,4 o 906 € (síce s vyššou výbavou).
http://www.hyundai.sk/ponukane-modely/n ... ennik.html
Celkovo cenník na SK je dosť divný čo sa týka kombinácii motorov a výbavy
.
Predtým bol rozdiel v motorizáciach 1,4-1,6 bez ohľahu na výbavu 1000 €, ale súčasný cenník nechápem. Style oproti comfortu má naviac iba disky z ľahkých zliatin a možnosť si za príplatok objednať 4-stupňový automat
.
Re: turbo
Napsal: 15 led 2011, 21:30
od laufas
Mexican píše:cipovat benzinovu atmosferu? a to nemozes tie peniaze poslat radsej do Armady spasy? tam z toho aspon par ludom zaplati polievku. Pretoze cipovat atmosferu je vyhodenie penazi
+1
Re: turbo
Napsal: 15 led 2011, 21:41
od alarm
N2DRFT máš pochvalu za zmenu textu v podpise
...len ti tam chýba jedno písmenko....