Fakt nekecáš.Myslel jsem si,že si děláš legraci.
Já měřím sice "jen"180cm,ale předpokládal bych,že počítají pro každé auto s velikostí člověka 2m.
Fotkou s hlavou nad střechou jsi mě vážně zaskočil
.Mám kamaráda,co měří skoro 2m a v Tiburonu za volantem má nad hlavou ještě místo.Veloster beru jako něco MEZI coupe a rodinným autem,tak je ta blízkost střechy zarážející.
Tleskám
za jeho odvahu nebát se pustit novou cestou.Rozhodně mám raději automobilky,kterým nechybí odvaha a snaží se zákazníkům přinést vzhledově NOVÁ auta.Tím myslím třeba Megane,Astru....i u Fordu se nebojí rázněji říznout do vzhledu úspěšných modelů.Člověk hned pozná,že je to nový model,ne jako u VW,Audi,Porsche,BMW nebo Škodovky,kde současné modely vypadají stejně jako jejich 1.gen před 30-50 roky.
Genesis je správná cesta,pro jasně cílenou skupinu zákazníků.U Velosteru je otázkou kdo si ho bude kupovat?Pro mě a další vyznavače coupe,má zbytečné jedny dveře,které budou kazit vzhled jedné strany.Rodinná skupina zákazníků bude naopak jedny dveře postrádat.
Takže otázkou zůstává,zda budou zákazníci z obou skupin,chtít udělat kompromis.Vzhled se mě líbí,motor fajn,ale až přijde 1,6T příští rok,bude to optimální řešení.Teď už vše záleží jen na ceně.
Někdo sem dával ceníky v SR-pokud bych se tam měl rozhodovat mezi V.a G.,neváhám ani chvilku-technický a výbavový rozdíl je astronomický(u Velosteru se připlácí i za barvu
) a rozdíl ceny není moc velký-jasné řešení pro moji garáž-Genesis Coupe 3,8V6
Tak jsem zvědavý,až si Veloster prohlídnu na živo.Potom dám vědět,jestli jsem se díval skrze okno,či střechu jako ty.