Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Vaculík si přečetl mail a odmlčel se. Zřejmě je bezradný. Nicméně prokazatelně jsou výkony u dvou různých brzdových válců rozdílné, odhaduji o 15 - 20 proc. A to není už jen v rámci statistické chyby.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
- Reklama
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Donald: uz jsem si vzpomnel, to, co myslis, je 92kW montovana snad jen do Santa Fe I.gen facelift, to uz ma VGT, cili promennou geometrii lopatek, stejne jako 103kW verze montovana do Tucsonu, i30, Sonaty, ale ne pro zmenu do Elantry...Sonata a Tucson pak maji jeste motor 2.0 CRDi se 110kW, bohuzel neznam nikoho, kdo by tenhle motor mel.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Ano, Hardcame, to jsem měl na mysli. Potvrdíš mi, že je to stejný motor s jiným naladěním? A že vydrží hoooodně moc? Tys přece najel 200 tis km bez problému.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Třeba to zjišťuje a pak bude nejaké skandální odhalení
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Nebo to bude podléhat nejpřísnějšímu utajení. Až to práskne Wikileaks
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Donald: stejny motor, ale turbo ma WGT. U SantaFecka se pak lisi i spojka a dalsi drobnosti.
Vydrzi hodne, ale za urcitych podminek - kvalitni nafta a kvalitni olej.Treba turbo jsem vychladat nenechal, ale nikdy jsem tomu nenalozil za studena, to neudelam ani silny atmosfere. Elantra by ted mohla mit najeto nejakych 225tkm, troufam si tvrdit, ze realnych - aspon vse tomu nasvedcovalo - ale pokud ji Nemci stocili, tak tim lepsi motor to je.
Chtel jsem Elu chipnout, ale to uz mela 160tkm a asi bych ji dal pekne na prdel.
Vydrzi hodne, ale za urcitych podminek - kvalitni nafta a kvalitni olej.Treba turbo jsem vychladat nenechal, ale nikdy jsem tomu nenalozil za studena, to neudelam ani silny atmosfere. Elantra by ted mohla mit najeto nejakych 225tkm, troufam si tvrdit, ze realnych - aspon vse tomu nasvedcovalo - ale pokud ji Nemci stocili, tak tim lepsi motor to je.
Chtel jsem Elu chipnout, ale to uz mela 160tkm a asi bych ji dal pekne na prdel.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Hardcame, dík za info. Samosebou, že do motoru už dávám syntetiku a chovám se k němu slušně. Díval jsem se na mobil.de a tam mívají elantry v pohodě přes 200 tisíc km. Navíc to ochipování je jen lehký vánek, nicméně v zádech ho cítím. Tak ať ti autí slouží!
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Byla tam i Elantra s 330tkm a Getz se 460tkm. Ty motory to daj, o tom nepochybuju. Jde spis o lidi...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Úctyhodný proběh! Hardcame, tys měnil jen 1 vstřik, jestli se nepletu. Dávals aditiv?
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Tak pánové, dnes jsem se při řízení málem několikrát počůral smíchy. Třikrát jsem si to rozdal se škodovkáři a vždy jejich překvapení nemělo konce. Ne že bych se chtěl předvádět, to s elantrou opravdu nejde, ale občas je dobré jim trochu srazit hřebínek. Myslí si, že jejich octavia, fabia nebo felda je neporazitelná, vrchol motorizace.
Na konci vesnice se chystal k předjetí pan Božský. Octavia 2 s (předpokládám) TDI 77 kW. Měl jsem tam pětku, 1500 ot. a cca 70 km/h a šlápl na plyn. Čekal jsem, že mne Božský hbitě předjede. Omyl, začal se mi ve zpětném zrcátku vzdalovat a pak dočista zmizel. Vzdal to. Později při podobné situaci - přede mnou červená fabia kombi s logem Metrostavu. Maník na to na konci vesnice šlápl co to šlo. Jel jsem za ním a udělal totéž, měl jsem tam cca 60 km/h a čtyřku. Jistě znáte charakteristiku motoru TDI PD - nejdříve kopanec, pak nic. Fabia se mi nejprv vzdalovala, ale rychle ji došel dech. Ve 110 km/h jsem ji začal předjíždět a přeřadil na pětku. O nic by nešlo, kdybych neviděl ten výraz údivu ve tváři šoféra, říkající: Co mě to předjelo za shit? To ho bude ještě dlouho trápit, ha ha ha.
Nejsem závodník a nemyslím si, že mám nejlepší auto na světě. Ale teď s čipem mám větší chuť předjíždět a neustupovat zejm. škodovkářům, kteří si myslí, že řídí neporazitelné TDI.
Další zkušenost - zmizela trubodíra v nízkých otáčkách. Zřejmě vyšší tlak paliva a vyšší dávka na předvstřiku. Zajímavé, že podle grafu by tam žádný zisk (proti původnímu naladění) být neměl, ale prostě táhne teď mnohem líp. Dokonce si troufnu na 5 zrychlovat ze šedesátky, pochopitelně s citem.
Na konci vesnice se chystal k předjetí pan Božský. Octavia 2 s (předpokládám) TDI 77 kW. Měl jsem tam pětku, 1500 ot. a cca 70 km/h a šlápl na plyn. Čekal jsem, že mne Božský hbitě předjede. Omyl, začal se mi ve zpětném zrcátku vzdalovat a pak dočista zmizel. Vzdal to. Později při podobné situaci - přede mnou červená fabia kombi s logem Metrostavu. Maník na to na konci vesnice šlápl co to šlo. Jel jsem za ním a udělal totéž, měl jsem tam cca 60 km/h a čtyřku. Jistě znáte charakteristiku motoru TDI PD - nejdříve kopanec, pak nic. Fabia se mi nejprv vzdalovala, ale rychle ji došel dech. Ve 110 km/h jsem ji začal předjíždět a přeřadil na pětku. O nic by nešlo, kdybych neviděl ten výraz údivu ve tváři šoféra, říkající: Co mě to předjelo za shit? To ho bude ještě dlouho trápit, ha ha ha.
Nejsem závodník a nemyslím si, že mám nejlepší auto na světě. Ale teď s čipem mám větší chuť předjíždět a neustupovat zejm. škodovkářům, kteří si myslí, že řídí neporazitelné TDI.
Další zkušenost - zmizela trubodíra v nízkých otáčkách. Zřejmě vyšší tlak paliva a vyšší dávka na předvstřiku. Zajímavé, že podle grafu by tam žádný zisk (proti původnímu naladění) být neměl, ale prostě táhne teď mnohem líp. Dokonce si troufnu na 5 zrychlovat ze šedesátky, pochopitelně s citem.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
myslím že placebo efekt zafungoval a to je na tech všech chip tuning úpravách nejlepší prostě když to stálo nějaký peníze tak to pojede líp ikdyby prasata s TDi PD lítali
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
presne je dobre, ze sis udelal radost, ale nemuzu z nenavisti skodovek a zejmene tdi
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Rozdíl je jak pocitově, tak objektivně (viz graf průběhu výkonu a toč. momentu) natolik velký, že placebo nepřichází v úvahu.
Škodovky jsem měl, asi jako každý hned několik a nemám vůči nim nic, tím méně vůči TDI. Ale když se chtějí někteří kluci v nich vytahovat, je dobré se s nimi poměřit. Jako když si dáš s někým údajně nepřemožitelným páku na stole. Nakonec je to jen přátelské poškorpení a člověk se tomu musí smát.
Ale jinak - pravda, udělal jsem si radost a za velmi málo peněz. Doporučuji ostatním!
Škodovky jsem měl, asi jako každý hned několik a nemám vůči nim nic, tím méně vůči TDI. Ale když se chtějí někteří kluci v nich vytahovat, je dobré se s nimi poměřit. Jako když si dáš s někým údajně nepřemožitelným páku na stole. Nakonec je to jen přátelské poškorpení a člověk se tomu musí smát.
Ale jinak - pravda, udělal jsem si radost a za velmi málo peněz. Doporučuji ostatním!
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
můj názor na chip asi všichni znáte
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi
Ne, mirpie, neznáme. Prozraď!
Fakt je, že dokud jsem nevyzkoušel na vlastním těle, měl jsem pochybnosti. To je podobně jako se souloží. Taky jsem si myslel, že CLAVIN je jen marketing
Fakt je, že dokud jsem nevyzkoušel na vlastním těle, měl jsem pochybnosti. To je podobně jako se souloží. Taky jsem si myslel, že CLAVIN je jen marketing
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)