Stránka 2 z 4

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 25 led 2011, 12:07
od Donald
Vaculík si přečetl mail a odmlčel se. Zřejmě je bezradný. Nicméně prokazatelně jsou výkony u dvou různých brzdových válců rozdílné, odhaduji o 15 - 20 proc. A to není už jen v rámci statistické chyby.

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 25 led 2011, 12:39
od Hardcam
Donald: uz jsem si vzpomnel, to, co myslis, je 92kW montovana snad jen do Santa Fe I.gen facelift, to uz ma VGT, cili promennou geometrii lopatek, stejne jako 103kW verze montovana do Tucsonu, i30, Sonaty, ale ne pro zmenu do Elantry...Sonata a Tucson pak maji jeste motor 2.0 CRDi se 110kW, bohuzel neznam nikoho, kdo by tenhle motor mel.

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 25 led 2011, 18:45
od Donald
Ano, Hardcame, to jsem měl na mysli. Potvrdíš mi, že je to stejný motor s jiným naladěním? A že vydrží hoooodně moc? Tys přece najel 200 tis km bez problému.

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 25 led 2011, 18:49
od Bolo
Třeba to zjišťuje a pak bude nejaké skandální odhalení :!: :mrgreen:

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 25 led 2011, 21:33
od Donald
Nebo to bude podléhat nejpřísnějšímu utajení. Až to práskne Wikileaks

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 26 led 2011, 02:36
od Hardcam
Donald: stejny motor, ale turbo ma WGT. U SantaFecka se pak lisi i spojka a dalsi drobnosti.
Vydrzi hodne, ale za urcitych podminek - kvalitni nafta a kvalitni olej.Treba turbo jsem vychladat nenechal, ale nikdy jsem tomu nenalozil za studena, to neudelam ani silny atmosfere. Elantra by ted mohla mit najeto nejakych 225tkm, troufam si tvrdit, ze realnych - aspon vse tomu nasvedcovalo - ale pokud ji Nemci stocili, tak tim lepsi motor to je.
Chtel jsem Elu chipnout, ale to uz mela 160tkm a asi bych ji dal pekne na prdel.

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 26 led 2011, 19:21
od Donald
Hardcame, dík za info. Samosebou, že do motoru už dávám syntetiku a chovám se k němu slušně. Díval jsem se na mobil.de a tam mívají elantry v pohodě přes 200 tisíc km. Navíc to ochipování je jen lehký vánek, nicméně v zádech ho cítím. Tak ať ti autí slouží!

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 26 led 2011, 20:36
od Hardcam
Byla tam i Elantra s 330tkm a Getz se 460tkm. Ty motory to daj, o tom nepochybuju. Jde spis o lidi...

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 27 led 2011, 15:26
od Donald
Úctyhodný proběh! Hardcame, tys měnil jen 1 vstřik, jestli se nepletu. Dávals aditiv?

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 07 úno 2011, 10:29
od Donald
Tak pánové, dnes jsem se při řízení málem několikrát počůral smíchy. Třikrát jsem si to rozdal se škodovkáři a vždy jejich překvapení nemělo konce. Ne že bych se chtěl předvádět, to s elantrou opravdu nejde, ale občas je dobré jim trochu srazit hřebínek. Myslí si, že jejich octavia, fabia nebo felda je neporazitelná, vrchol motorizace.
Na konci vesnice se chystal k předjetí pan Božský. Octavia 2 s (předpokládám) TDI 77 kW. Měl jsem tam pětku, 1500 ot. a cca 70 km/h a šlápl na plyn. Čekal jsem, že mne Božský hbitě předjede. Omyl, začal se mi ve zpětném zrcátku vzdalovat a pak dočista zmizel. Vzdal to. Později při podobné situaci - přede mnou červená fabia kombi s logem Metrostavu. Maník na to na konci vesnice šlápl co to šlo. Jel jsem za ním a udělal totéž, měl jsem tam cca 60 km/h a čtyřku. Jistě znáte charakteristiku motoru TDI PD - nejdříve kopanec, pak nic. Fabia se mi nejprv vzdalovala, ale rychle ji došel dech. Ve 110 km/h jsem ji začal předjíždět a přeřadil na pětku. O nic by nešlo, kdybych neviděl ten výraz údivu ve tváři šoféra, říkající: Co mě to předjelo za shit? To ho bude ještě dlouho trápit, ha ha ha.
Nejsem závodník a nemyslím si, že mám nejlepší auto na světě. Ale teď s čipem mám větší chuť předjíždět a neustupovat zejm. škodovkářům, kteří si myslí, že řídí neporazitelné TDI.
Další zkušenost - zmizela trubodíra v nízkých otáčkách. Zřejmě vyšší tlak paliva a vyšší dávka na předvstřiku. Zajímavé, že podle grafu by tam žádný zisk (proti původnímu naladění) být neměl, ale prostě táhne teď mnohem líp. Dokonce si troufnu na 5 zrychlovat ze šedesátky, pochopitelně s citem.

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 08 úno 2011, 01:13
od black_sheep
myslím že placebo efekt zafungoval a to je na tech všech chip tuning úpravách nejlepší :lol: prostě když to stálo nějaký peníze tak to pojede líp ikdyby prasata s TDi PD lítali :lol:

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 08 úno 2011, 01:20
od laufas
presne :lol: je dobre, ze sis udelal radost, ale nemuzu z nenavisti skodovek a zejmene tdi :lol:

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 08 úno 2011, 08:24
od Donald
Rozdíl je jak pocitově, tak objektivně (viz graf průběhu výkonu a toč. momentu) natolik velký, že placebo nepřichází v úvahu.
Škodovky jsem měl, asi jako každý hned několik a nemám vůči nim nic, tím méně vůči TDI. Ale když se chtějí někteří kluci v nich vytahovat, je dobré se s nimi poměřit. Jako když si dáš s někým údajně nepřemožitelným páku na stole. Nakonec je to jen přátelské poškorpení a člověk se tomu musí smát.
Ale jinak - pravda, udělal jsem si radost a za velmi málo peněz. Doporučuji ostatním!

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 08 úno 2011, 08:31
od mirpie
můj názor na chip asi všichni znáte :-)

Re: Změření A ZVÝŠENÍ výkonu CRDi

Napsal: 08 úno 2011, 12:49
od Donald
Ne, mirpie, neznáme. Prozraď!
Fakt je, že dokud jsem nevyzkoušel na vlastním těle, měl jsem pochybnosti. To je podobně jako se souloží. Taky jsem si myslel, že CLAVIN je jen marketing :D