Zábeh i20ky
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Zábeh i20ky
o zajíždění sem tu už psal,no a řekl bych že ten motor byl "zajetý" až tak při 10 tisících kde už to tak nějak vše sedlo a i spotřeba se ustálila
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
- Reklama
Re: Zábeh i20ky
Tak zatez to neni, jsou to provozni otacky, ale ja az do omezovace nechodim. Preci jen tam uz vykon upada a radim tak v 6200 (omezovac je v pripade meho motoru na 6500) Ze zacatku nez jsem si zvykl, jsem nestihal na dvojce vcas prerazovat na trojku a tak mne omezovac zpomalil, ale ted uz radit umim vcas. Jinak ty vysoke otacky - jak psal K.B tak od 4000 to teprve zacne byt zabava a v mem pripade az opravdu do tech 6200.caruser píše:Tak i20ka má prvých 1500 km za sebou a myslím, že aj zábeh. Zábeh prebiehal z 90 % po diaľnici, zvyšok mesto a mimo mesto. Otáčky sa pohybovali zväčša v pásme 2500 - 3500 ot./min. pod 2000 som nikdy nešiel, snáď len pri brzdení motorom.
To: Amalfi
K obmedzovaču sa mi i20ku veľmi nechce hnať, nebude to priveľká záťaž pre ten motor? Myslím, že aj v manuáli som niekde čítal, že by sa nemal takto vytáčať.
V i10 mame stejny motor jaky se dava do i20. A tam je to jine, tam sranda konci v 5500 or. - je tam docela propad vykonu a nema smysl se za tu hranici tlacit. Do te hranice jede ten motor primo ukazkove, je prijemne pruzny.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Zábeh i20ky
To: Amalfi
Ja dávam prednosť kľudnejšej jazde , diaľnica na 5. prevodový stupeň (100 - 110 km/h, otáčky okolo 3000 - 3300 ot./min.), občas ho prebehnem 130 - 140 km/h. Možno, keď budem mať viac ako 10.000 km, tak sa i20ka pozrie aj k vyšším otáčkam.
Ja dávam prednosť kľudnejšej jazde , diaľnica na 5. prevodový stupeň (100 - 110 km/h, otáčky okolo 3000 - 3300 ot./min.), občas ho prebehnem 130 - 140 km/h. Možno, keď budem mať viac ako 10.000 km, tak sa i20ka pozrie aj k vyšším otáčkam.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Zábeh i20ky
ty Petře,ty si děláš srandu,při každém řazení jdeš až na těch 6200 , to snad né
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Zábeh i20ky
Amalfi: Je fakt, že každý motor 1.2, 1.4, 1.6 se chová jinak, ale točit to tak vysoko musí mít za následek slušný vír v nádrži, že?
Já jezdím s 1.4 od 1500 do cca 2500 na okreskách a dálnice kolik je třeba na pětku. Tomu ale odpovídá také spotřeba. Přitom mám tak 40% jízd to 5 km. Točit to výš, tak je tam hned o litr nebo 2 víc. Vyzkoušeno, děkuji nechci.
Já jezdím s 1.4 od 1500 do cca 2500 na okreskách a dálnice kolik je třeba na pětku. Tomu ale odpovídá také spotřeba. Přitom mám tak 40% jízd to 5 km. Točit to výš, tak je tam hned o litr nebo 2 víc. Vyzkoušeno, děkuji nechci.
Re: Zábeh i20ky
Chtěl bych se zeptat těch co to vytáčí na 6000ot/min jakou mají spotřebu?
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Zábeh i20ky
stana85 Ty co vytacaju auto ku 6000 nehladia na spotrebu. Ak je to potrebne v beznej premavke spravit raz mozno dvakrat tak si to vsimat nemusis. Auto ma v 6000 ot./min. spotrebu cca 10-15l podla sklonu vozovky . Je to vsak kratkodobe. Ako rychlo prides do tych otacok tak tak rychlo ich aj opustis. Auto zacina plakat a Ty sam budes citit, ze uz to netaha tak ako pri 4000. Zaujimal by ma dovod tejto otazku. Co Ta viedlo k tomu aby si sa pytal na 6000 otacok pri motore 1.2 alebo 1.4?
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Zábeh i20ky
Možno lepšia otázka by bola - aké majú náklady na prevádzku.. Lebo viac než na benzín asi potom dajú za opravy. 6000 otáčok je na samej hranici možností motora, takže dlhodobo to žiadny nevydrží. Ale toto je téma k ZÁBEHU - tak ďalšie súvislosti si nechcem radšej ani predstaviť... .stana85 píše:Chtěl bych se zeptat těch co to vytáčí na 6000ot/min jakou mají spotřebu?
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: Zábeh i20ky
Ako s tým súvisí či je motor malý či veľký?..... konštrukčné možnosti (a ich hranice) majú jeden aj druhý, alebo malé motory sú zázrak nesmrteľný?
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: Zábeh i20ky
Asi len to, ze ked chcem jazdit rychlo po dialnici, tak si kupim vyssi objem. Budem mat aj nejaku vykonnostnu rezervu, kultivovanejsi prejav, nizsiu spotrebu...co viac si zelat?
Jazdit dlhodobo na konstrukcnom limite velmi ekonomicke nie je..
Jazdit dlhodobo na konstrukcnom limite velmi ekonomicke nie je..
Re: Zábeh i20ky
Tak toto ma nenapadlo.... to hádam nenapadne nikoho aby si kúpil auto s tým, že bude bežne jazdiť na hranici jeho možností, to by som chcel vidieť koľko mu vydrží. Iná vec je vytočiť motor na chvíľočku pred preradením, ale toto už je sado-maso .
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: Zábeh i20ky
Tak to nevím kohoé může napadnout vytáčet i20tku do 6000 .... to je prostě hloupost 1. auto už netáhne a 2. to žere jako prase ano zkusil jsem to, jen co autí dělá, ale víckrát už to nemusím. Ani při jízdě po dálnici rychlostí 160 km/h auto netočí tolik ... lidi nehuntujte si zbytečně auta
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Zábeh i20ky
Preco? Poznam mnoho ludi, ktori s fabiou HTP chodia 160 kopec-nekopec. I ked je pravda, ze to bolo zvacsa firemne auto, cim sa mnohe vysvetluje
Na druhu stranu, kratkodobe vytocenie do 6000 (napriklad pri zrychlovani), ked je uz zohriaty motor, nemusi byt na skodu. Len ta spotreba tym trosku trpi..
Na druhu stranu, kratkodobe vytocenie do 6000 (napriklad pri zrychlovani), ked je uz zohriaty motor, nemusi byt na skodu. Len ta spotreba tym trosku trpi..