Stránka 2 z 2

..

Napsal: 29 čer 2006, 18:20
od lubin1281
ale blacku tak co bys pro me neudelal to je dost dobra inspirace dekuji :P

Napsal: 29 čer 2006, 20:57
od black_sheep
hihi jasne lubine, neboj se az budu mit zase cas tak neco postahuju... :wink: :lol:

Napsal: 29 čer 2006, 22:17
od ivan
Tiburon_FX píše:ty poslední budíky jsou velice vkusný :wink:
Souhlas s Tiburonem jsou prostě boží!! :shock: Já je chci!!!!!!!! :o
Proč u nás něco takovýho není!!! :cry: http://www.s-coupe.com/bbs/data/s_galle ... 1/1212.jpg

Napsal: 29 čer 2006, 22:36
od ivan
black_sheep píše:http://www.3rotor.co.kr/img/product/tun ... board_view

tak se dela turbo z neturba :lol:

a tohle tam chybi lubinovi aby vam vsem ujel uz na petku :lol:

http://www.s-coupe.com/bbs/data/s_galle ... 400024.JPG
Ono to není jenom o samotném turbu aby motor měl kvalitní výkon!! :wink: Já bych si nechal vyleštit písty,vyvážit kliku,snížit hlavu,vyleštit sání,předědělat výfukové potrubí,vyleštit ventily aby to mělo menší hmotnost,samozřejmě snížit hmotnost setrváku a všech řemenic!!! :wink: Podotýkám jsou to úpravy bez turba a pak teprv bych nechal čipnout řídící jednotku,tady to má smysl!!! :D
Samořejmě to také chce přivézt studený vzduch na teplý vzduch rapidně klesá výkon motoru!! :cry: A pokud vydrží motor,tak teprve bych si tam dal turbínu,to už potom by to chtělo už jenom křídla!!! :shock: :lol: :lol:
P.s Docela o tom přemšlím,že si seženu ještě jeden motor na tyhle blbiny a pak Vám všem natrhnu Vaše pudelky!!! :shock: :lol: :lol:
Jo a ještě 130ti oktanovej benzín to má pak teprv tu správnou šťávu,ale v ČECHÁCH je zakázaný!! :cry: Ale jsou i jiné možnosti jak to vylepšit!! :wink: