Stránka 2 z 9

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 24 úno 2011, 09:02
od peleho
Já se k Vám brzy přidám :D/ , jsem již objednaná k montáži LPG prins ve Fryštáku 8).

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 24 úno 2011, 11:55
od matysekul
Proč opětovně cituješ předchozí příspěvek? ](*,)

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 24 úno 2011, 12:01
od David PLEVA
Je možné, že prins je lepší, s tímhle typem LPG jsem ještě nejezdil.

To Nexusek: Až bude benzin za 50Kč/l, třeba se k vám přidám, zatím ještě ne :D Ale: "Never Say Never"

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 24 úno 2011, 12:16
od FISHkaa
za 50 nebude = to se již vyplatí začít produkci ropy v továrnách :mrgreen:

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 24 úno 2011, 13:09
od jan w
Too .David Pleva a Fishkaa když se podívám na vaše podpisy vašich bývalích aut tak je mi jasné že nejste z dělnické profese. Ale podle mě je třeba se na toto dívat i z pohledu jiných lidí a to třeba lidí kteři vydělají okolo 20000 kč.Potom pro tuto sortu lidí bude pozdě, když BA bude stát 40 kč a výše.

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 24 úno 2011, 15:57
od nizzmo
FISHkaa píše:za 50 nebude = to se již vyplatí začít produkci ropy v továrnách :mrgreen:
No neviem, neviem. V hlavnych spravach na Markize pred vcerom tvrdili, ze vdaka problemu v Severnej Afrike pojde pravdepodobne cena BA95 na Slovensku do jedneho mesiaca na cenu 1,90euro... :shock:

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 25 úno 2011, 00:51
od Véna
jan w píše:Too .David Pleva a Fishkaa když se podívám na vaše podpisy vašich bývalích aut tak je mi jasné že nejste z dělnické profese. Ale podle mě je třeba se na toto dívat i z pohledu jiných lidí a to třeba lidí kteři vydělají okolo 20000 kč.Potom pro tuto sortu lidí bude pozdě, když BA bude stát 40 kč a výše.
Clověk co vydělá 20 tisíc měsíčně (cca 800 Éček) si velice těžko ušetří i na nejlevnější model IX 35. Proto pokládám tento argument za irelevantní. Znovu opakuji co mi bylo smazáno: U staršího SUV, tak min. 5 let pořízeného za relativně nízkou cenu to smysl pochopitelně má.

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 25 úno 2011, 08:25
od FISHkaa
nizzmo píše:
FISHkaa píše:za 50 nebude = to se již vyplatí začít produkci ropy v továrnách :mrgreen:
No neviem, neviem. V hlavnych spravach na Markize pred vcerom tvrdili, ze vdaka problemu v Severnej Afrike pojde pravdepodobne cena BA95 na Slovensku do jedneho mesiaca na cenu 1,90euro... :shock:

Ještě, že se blíží teplo :shock: , budu moci zase jezdit do práce na kole 8)

Ale další zpráva byla o tom, že OPEC zvýší produkci, tak aby pokryli výpadek Lybie... To co říkali na Markíze, bych považoval za šíření poplašné zprávy :roll: Ono, když to čmoudi (převážně oni mají ropu) přeženou s cenou, tak zpomalí světový ekonomický růst a to způsobí prudký pokles cen (i ropy)... Takže si musí dávat hoodně velký pozor na to za kolik jí vyžene burza... [-o<

edit: omlouvám se za off-topic 8)

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 14 bře 2011, 22:24
od nizzmo
Este som vratil tuto temu na vrch, pretoze priznam sa, ze ak by som sa mal rozhodnut pre alternativny pohon, tak by som asi isiel do tohto: http://www.vodikovypohon.sk/
Investicia nzka, cize kratsia navratnost a zvysuje vykon, cize aj ucinnost.
Mozno by ma zaujimal vas nazor.

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 15 bře 2011, 07:24
od Yurii
Ajaj, vidím téma na další vášnivou diskusi :) Vysvětleno a popsáno to mají pěkně, jen by mne zajímalo jeslti to funguje :) To už sme viděli takovejch dědů co si přidali vstřikování vody do sání a tvrdili jak jezdí Dva na sto bez jakýhokoli fyzikálního doložení.

Ačkoli přiznávám že se to tváří důvěryhodně, nevěřím.

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 15 bře 2011, 07:51
od FISHkaa
ne voda, ale vodík :mrgreen: Vodík je poměrně snadno pro motor stravitelný, viz aktuální výbuchy v Japonsku :roll: ...

Otázkou je co to udělá s ventily (více suchá směs) a ŘJ (lambda, katalyzátor plný vodní páry)... Má s tím někdo zkušenost? :?: 8) 8-[

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 15 bře 2011, 09:45
od Yurii
Rozdál mezi vodou a vodíkem znám :) A taky vim že vodík vzniká při nabíjení olověnýho akumulátoru se elektrolytem z kyseliny sýrový ale nezdá se mi že by podobná reakce mohla vyvinout tolik vodíku, že by to bylo na spotřebě poznat. Když si představíš kolik paliva se musí spálit pro požadovanou účinnost.

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 15 bře 2011, 10:15
od FISHkaa
máš recht, přijde mi to stejné šidíčko na tuzinkáře jako kdyby se prodával elektrický větrák do sání atmosférických motorů, že jako turbo :mrgreen:

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 15 bře 2011, 21:20
od maroavip
Raz dávno som čítal vyjadrenie nejakého pána z vývoja automobilov , ktorý povedal, že ak za ním niekto príde a povie, že má zlepšovák ktorým za malé náklady zníži spotrebu o dva litre na sto , tak s ním vyrazí dvere. Ak však príde niekto a povie, že má systém ktorý zníži spotrebu o 0,2 L na sto a ktorého zavedenie bude bude stáť milión, tak s ním začne diskutovať :-k
Myslím že toto (vodík) je niečo podobné.

Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG

Napsal: 16 bře 2011, 14:48
od Mr. HYUNDAI
Já se ještě vrátím k problematice záruky u přestavěného auta. Peleho zde uvedla tuto citaci: "Jako druhou nevýhodu lze brát to, že když chcete přestavět na LPG nové vozidlo, tak někteří podle nás nesolidní prodejci Vám okamžitě vyhrožují ztrátou záruky na automobil. To je samozřejmě v rozporu se zákonem, protože zařízení jsou homologována ministerstvem dopravy a spojů České Republiky a každé vozidlo takto schválené muselo splnit přísné technické a bezpečnostní požadavky.".
Toto na první pohled zní jako logická úvaha. Je ovšem naprosto mylná, míchá jablka a hrušky, nesprávně vykládá právní předpisy a právní realitu tohoto státu. Pokud by někdo na základě tohoto "prohlášení" nechal svůj přestavět a posléze mu byla odmítnuta oprava vozidla v záruce (zcela poprávu, jak uvádím dále), tak by velmi pravděpodobně uspěl s trestním oznámením na autora tohoto textu pro přečin podvodu, neboť uvedl v omyl s cílem získat výhodu (zakázku na přestavbu).
Podíváme se na právní realitu tohoto problému. Zákon říká, že výrobce je povinen poskytnout záruku na výrobek v délce 24 měsíců, a to na výrobní vady a vady materiálu. :hyu: si tuto lhůtu dobrovolně prodloužil na 3 resp. 5 let. Ale i zákon říká, že výrobce takto ručí pouze za výrobky, které jsou používány v souladu s instrukcemi výrobce, tedy návodem k obsluze. A kdo si návod k obsluze otevře, tak si přečte, že palivem určeným pro vozidla vybavená zážehovým motorem je bezolovnatý benzín o minimálním oktanovém čísle 95. Z logiky věci tak vyplývá, že použitím jiného paliva padá povinnost výrobce poskytnout případnou opravu v rámci záruky, neboť byly porušeny instrukce uvedené v návodu k obsluze. Díky tomu má výrobce právo odmítnout záruční opravu dílů, které přicházejí s LPG do styku, potažmo do nich bylo při montáži systému zasáhnuto.
A to míchání jablek a hrušek? To že má nějaký systém homologaci znamená pouze to, že vyhověl bezpečnostním požadavkům na daný typ zařízení, tedy že vám nevybouchne nádrž pod zadkem. Nic víc!

Je samozřejmě na každém jak se nakonec rozhodne. Provoz na LPG je levnější, ale ztráta záruky je např. pro mne přílišným rizikem.