Stránka 2 z 2
Re: Pár problémú
Napsal: 09 bře 2011, 08:04
od mirec
5. neviem sice ako navijanie pasu "ozivit" no nemusis sa bat to rozobrat, pyropatrona je urcite v zamke pasu, nie v navijani.
Kazdopadne pri rozoberani nezabudni odpojit bateriu (pre istotu).
Re: Pár problémú
Napsal: 10 bře 2011, 21:20
od Kony5
tem neni žadna patrona...je tam namotana pružina dá se to vklidu rozebrat odmotat pak vytáhnout pojistnou plastovou závlačku vyvlect pás trochu ještě proti směre pružině namotat a pak to už zase navijí ale pokud je ta pružina praskla tak už je to konec...a pozor s ktere strany sundaš kryt z jedne je pružina a zdruhe zajištění kuličkou,,,,
Re: Pár problémú
Napsal: 12 bře 2011, 22:59
od bobik
děkuji vrhnu see na to jak jen to bude možné
ještě bych se chtěl zeptat mám hyundai EF co to znamená to EF asi nějaké označení pak mám sonáta 2.0 DLS 16 V
co znamená to DLS
A snad už poslední dotaz okénko u řidiče mi nedojíždí až do ramu okna je tam nejspíš malá škvírka nebot mi tam krz to fičí při bočním vítru nebo při větší rychlosti a když zatlačím na to okénko tak tam fičí ještě víc z toho usuzuju že nevyjíždí úplně. Myslel jsem si že je to špatnou gumou na dveřích která je poškozená na jednom místě ale po zatlačení na okénko jsem zjistil že má velký výkyv a nesedí v rámu není vytažené no každopádně to musím nějak seřídit a kdo ví jak na to??
Re: Pár problémú
Napsal: 20 bře 2011, 17:24
od bobik
Tak jsem to kontroloval a je to tim ze se nedovirá okno do rámu dale jsem podle rad rozmontoval a smontoval snad púl auta a většinu neduhu jsem odstranil snad jen to bouchaní na zadní náprave zústalo ale uz vím čím to je, altik je zrepasovanej a zaíim šlape jak hodinky, volnoběh je serřízenej, to auto jsem poprve od koupe tak nějak profackoval a poopravil a ze tam bylo neduhu. Podle tachace ma 160 000 tis. najeto a podle stavu podvozku bych tomu i věřil převodovka i zespodu krasne suchá i s motorem to auto nezná pojem unik provozních kapalin zespoda to není vubec nijak poškozené ani zrezlé tehlice, poloosi, olej vana vše krásně čisté. nebýt spojky která mi už bohužel odchází prý u těchto modelú odchází kolem 150 000 tis. km a já mám 160tis takže i tohle sedí v mot. prostoru mám štítek že rozvody se dělaly v roce 2008 a když jsem je kontroloval tak to odpovídá dále mám štítek od oleje kterej se dělal v roce 2009 při 140 000tis.km takže to docela odpovídá najetejm kilometrům. Jen interiérově se mi to moc nezdá mám prosezenou sedačku u řidiče pravá strana na zádech to ucho jen tam je jakoby prasklý ten molitan a poškozený potah jinak celá sedačka je v pohodě funguje i stavění do všemožnejch poloh pak mam šíleně ošahanou loketní opěrku a volant v kuži co má už hodně za sebou, na druhou stranu koberce v autě jsou jako noví a zadní sedačky jsou bez chyby pedály jsou jemně ošlapané ale ne na placku, kulisa řadící páky je také skoro jako nová a palubka čistá bez škrábance nevisvícená. Auto poslouchá a jede hezky dostal jsem kněmu i letní kola z roku 2001 to už nebudu ani nazouvat takhle letité gumy. takže celkem věřim najetejm kilometrúm.
Tak jen už vyřešit to dovírání okna do rámu a je to vše zatím v pořádku.
Jinak nelituju toho že jsem koupil
Sonatu je to opravdu skvělé auto a vyhovuje mi čím dál tím víc.
Ještě chci poděkovat za rady, pomohli ani nevíte jak.
Re: Pár problémú
Napsal: 20 bře 2011, 19:25
od Nexus
K té sedačce, částečně to bude asi výrobní vada. Tátovi se původní prodřela až na železnou kostru, ale sral na to do doby, než si trochu roztrhnul sako
takže jsem mu sehnal jinou, vzhledově úplně stejnou, jenom nebyla prosezená (údajně měla za sebou 270tis
) a ejhle, po 30tis se začíná objevovat díra na stejném místě znova, takže jsem si řikal není možný, vydržela 270tis a najednou během 30tis prásk? Koukal jsem na tátu a co nevidím, sedí snad jenom pravou částí těla, protože věčně má ruku u manželky na klíně
třeba minulý majitel byl stejný případ
Ale rád bych se svezl v té dvoulitrové verzi, docela by mě zajímalo porovnat jak zvládá tu dvoutunovou potvoru. Jinak pokud u toho čtyřválce odchází spojka při 160tis tak mi to přijde jako trošku podprůměr, slabší motor by ji neměl tak rychle spálit. Nám vydržela 190tis. Ale stačí, že bývalý majitel jezdil po městě a je to tam jak nic, pak by to bylo naprosto přiměřený
Re: Pár problémú
Napsal: 27 kvě 2011, 12:33
od Daquara
Potrřebovala bych pomoc.Ja se do aut moc nevyznam,ale mam benzinovou Sonatu 2,0 gls z 97.Paradní auto,po generalce,poslouchalo na slovo
V zime se zadařilo a Sonata skončila v stromu. Je to bouchnutý na pravej nosník a vystřelili airbagy,co me až tak netankuje, bez toho se dá jezdit....tak teď nevím....spravit,nebo vrakovište.Radši bych to spravila,je to preci jen srdcovka.Kolik myslíte, že oprava vyjde cca?
Díky moc za odpovědi.
Z.
Re: Pár problémú
Napsal: 09 čer 2011, 16:08
od Lukino
Chtělo by to vidět foto, ale obecně auto po havarii, kdy jsou venku pytle a rv.97 bych už neopravoval. Cena opravy určitě přesáhne cenu auta. Rozprodat na náhradní díly nebo jako celek a pořídit novější.