Stránka 2 z 3
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 20 bře 2011, 12:25
od Kony5
na prvni pohled ano ale upni jei na trn a preme uchylkomerem a uvidis....na stavbu noveho motoru bych takovou kliku pro jistotu nedal, navic je i docela problem zevetsinou kazda starsi klika ma vybehany "krouzrk" od gufera na strane spojky....defakto vsechny g4cp / 4g63 konci na rozvodech jinak nesmrtelny robustni motor...
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 21 bře 2011, 14:22
od Corlis
tak ve středu si pro ni přijede kupec. Přesně jak píšete, měl jsem několik hovorů s fundovanými lidmi a prostě ten motor, i když je to mitsu, je náchylný k totálce při přetrženým řemenu.....holka dle kupce dostane jiný motor z jiné bouračky, připojí se plyn a bude zase šlapat.
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 21 bře 2011, 14:34
od mirpie
motor co se nepotká po roztržení rozvodáku je ale motor na hovno o nízké kompresi a malém výkonu. Samotný motor nemůže za to, že se přerve nekvalitní nebo opotřebovaný rozvodák. Fiat Punto 1.2 nebo Toyota Celica 1.8 z roku 95 maj motory, kde při roztržení rozvodáku kolize nehrozí, ale taky ta 1.8 má výkon jen 85kW....Je to něco za něco. At se prodá.
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 21 bře 2011, 22:33
od Kony5
motor co se nepotká po roztržení rozvodáku je ale motor na hovno o nízké kompresi a malém výkonu
- stím bohužel nemužu souhlasit , napřiklad motor o kterem se ted bavime G4CP se v turbo verzi s nižším KP nepotká a určitě to neni motor o malým výkonu,
prostě sou motory co se potkaj a co ne, podle konstrukce, podle místa hoření směsi atd.
ale to že se motor potká je jenom chyba majitele nebo mechanika co rozvody dělal, podle manualu se při výměně rozodu mají měnit všechny napínací kladky,vodici klady, hydraulický napinák, rozvodák a dokonce i ozubené rozvodove kola , a pak to vydrží. (ozubene kola měnit je ale blbost to by se člověk nedoplatil)
já bych doporučil když už se ty rozvody dělaj a někdo stím motorem počíta i do budoucna vyměnit i gufera ty výjdou na 300kč kus ale zase ne uplně obyčejné gufera prostě ty lepší označení z hlavy nevím, většinou za to muže olej nebo chladici kapalina jinak ten rozvodák drží. a nebo nejlepší řešení je rozvodák od greedy se skelnými vlakny silikonový takový modrý měl sem to v ruce a to je jinačí kafe
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 22 bře 2011, 07:52
od mirpie
aby měl motor výkon, musí mít určitý tlak ve válci po stlačení, tedy stupen komprese a tedy co největší přiblížení pístu k hlavě, kde je riziko po smrti rozvodáku že se ti otevřou ventili právě v tuto dobu a je vymalováno. Výhodu v tomto mají turbomotory, tam ten tlak nacpeš turbem.
Jinak souhlasím s tou výměnou, určitě s rozvodákem měnit vždy všechny kladky.
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 23 bře 2011, 16:16
od Corlis
v sobotu jde do světa, už mám formana po sestře. zatím stačí a uvidíme za rok, jak budou penízky....
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 23 bře 2011, 19:16
od Bolo
Ze sonaty do formana, tomu se říká pád na hubu
Nedávno jsem jezdil chvilu fáčkem, no už bych nechtěl..
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 24 bře 2011, 10:20
od mirpie
forman/favorit je zlatý auto, opravíš vše na koleně, díly za lidovku a motor je nesmrtelnej....jen bych v tom nechtěl bourat.
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 24 bře 2011, 23:52
od Nexus
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=50&t=21102
koukni na tohle, být tebou tak koupím tuhle sonatu. Za ty prachy luxus a rok jistě vydrží a pak ji můžeš za pár kaček střelit dál... určitě nebude nějak žravější než fáčko
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 07 dub 2011, 21:29
od Corlis
sonátka už je někde u Kroměříže. Mám formana, je to fakt pád na hubu, to je strašný. Nejede to, karburátor, klepe se to, to je propad....zatím prostě nemám, i když od Hujera bych jí vzal z fleku...
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 07 dub 2011, 22:54
od Hujer
Ta je zamluvene!Delam na ni nejake drobne opravy a pak si ji bere jedna dobra znama!
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 07 dub 2011, 23:15
od Nexus
kdo pozdě chodí, sám sobě škodí
ale tak někde se objeví zase jiná dobrá nabídka
tyhle starší sonaty se prodávají za babku, což mě samotnýho překvapuje, ale prostě je to tak
řídit fáčko/formana je pro mě zábava, rád si ho od kámoše pučím a pár km se svezu, žádný posilovač, žádný výkon a řazení míchej těsto
ale představa že bych to měl vyměnit, to bych asi neusnul
tak přeju pevný nervy a brzkou koupi nějakýho pořádnýho Háčka
třeba equuse
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 29 dub 2011, 08:44
od rbrodsky
Tak 8000km před plánovanou výměnou rozvoďáku se mi roztrhl. Ale naštěstí jen ten malej co je na vyvažovací hřídel. Ten co je na vačky má trhliny takže ještě že sem to teď rozdělal. Takže autí už je rozdělané v garáži. Navíc jsem zjistil že jsou v háji i svíčky a kabely. Takže výměna rozvoďáku, kladek, vodní pumpa, svíčky, kabely, těsnění pod víko ventilů, těsnění olejové vany a ještě mě čeká ložisko na přední nápravě, čepy řízení a dát dopořádku zadní brzdovej třmen. Tož mám po večerech co dělat.
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 29 dub 2011, 09:04
od MICHAL77
Tak se začínám bát..... mám sice v ácovi 1,5 12V, ale koukám
je
. Rozvody tam mám z mitsubishi i s kladkou, ale brrrr....
Jako pracovní mám starej R19 a na řemen od gaseka (či jak se to píše) najeto 150tis. km a kladky byly původní.....
sice auto s ... ve znaku (jen tak mimo je to diamant) , ale s rozvody OK...
Re: přetržený rozvoďák
Napsal: 29 dub 2011, 22:59
od Kony5
to máš obrovský štěstí že se ti ten rozvodák VH jen roztrh a neudělal paseku, většinou se tam namotá a už šup a přeskočí hlavní rozvodák a máš po motoru......ale popravdě dneska bych ani za novej rozvodák ruku do ohně nedal...vypadají čím dál tím huř...