Stránka 2 z 2
Napsal: 30 čer 2006, 19:42
od daf7
no ja jsem taky uvazoval pred tydnem pri koupi sonaty zda jit do kuze nebo ne...cena byla vicemene stejna,ale vybral jsem latku.
1) kvuli malym detem... docela casto delaji "svincik" z jidla atd.. a cisteni je na latce jednodussi nez na kuzi - mastne fleky z kuze se temer nedaji odstranit, na textilu to vzdy nejak jde dat pryc
2)uz to bylo napsano ... je fakt, ze v zime je kuze studena
3)kdyz se kuze "sesedi" a to jsem u H testoval resp jsem se pidil po vzhledu kozenych sedacek, ktere byly ve vozech s cca 130 000km a vice a vzhled techto sedacek byl o mnoho horsi nez sedacek latkovych... mozna to byla nahoda,ale u 3 aut jsem nasel trhliny ve svech u kuze..u latek nikdy...
Nicmene zase kuze vypada lepe na oko.
to ozawa
Napsal: 30 čer 2006, 20:47
od neon
Tak ty by jsi do toho auta nešel ? Myslíš že nová Santa je lepší ? Ale co tedy s naftou a benzinem ?, Ty máš 2.7 benzín a tak jít do toho u Hyndaje nebo u Chevroletu ?? To je otázka ?? Zřejmě bude nutné nějakou dobu čekat,ale je to hrůza co se nyní objevuje nových SUV - vždy na nějakém autě je něco ,co zaujme a každý se na to dívá jinak. Kdybych nebyl spokojen se santou,tak je to jednodušší rozhodování,ale to auto mě docela vyhovuje,ale uvažuji dál co dělat, zda to či ono benzín či naftu a pořád dokola.,při ujetí 15tkm za rok,ale mám strach ze spotřeby,protože jezdím vesměs ve městě a okolí,aby to nebralo 15 L a co potom ! A co Antara ?? Tam jsou zase sportovní sedačky a to mě rovněž nepasuje ,tak vidíš - to jsou starosti že jo ? Asi si necháme co máme a bude pokoj- jak v duši tak v rodině,protože ženský -to znáš ??!! Pošli mi názor !
Napsal: 30 čer 2006, 21:44
od zdenek76
já bych těm novým SUV nechal aspoň rok života, vychytají se na tom mouchy a taky budou trošku směrodatnější zkušenosti s motorama.
Ve směru benzin/diesel mám u sebe jasno - benzin. Dokud nebudu ročně jezdit 30t km nebo tahat náklady, tak se mi diesel nevyplatí. Navíc novodobé diesely jsou ve snaze dohnat výkon benzinů poměrně citlivé ať už z hlediska kvality paliva nebo příslušenství motoru vůbec (turbo, váha vzduchu, vstřiky - to vše se už bere téměř za spotřební díly a jsou to další náklady jenž benzin nezná). Třeba natáčený lopatky turba jsou hezká věc, ale pokud to člověk dusí do 2.500 ot/min, tak se samo nenatáčí a v konečném důsledku to může časem vést k jejich zatuhnutí a případné výměně turba.
Když skočím ráno do benzinu a hned ho protáhnu, tak to sice není ideální, ale motor s tím nemá větší problémy. Stejný styl jízdy u dieselu je z dlouhodobého hlediska pro turbo smrtelný. Nebo pojedu 150km po dálnici, zaparkuju a klid. Když to udělám u dieselu, aniž bych nechal na parkingu turbo vydýchat nebo jel třeba posledních 20km pomaleji, je to zase smrtelná rána pro turbo. A ruku na srdce, kdo v dieselu na to turbo takhle myslí? Každej na to hňápne, za ním oblak sazí a letí, zaparkuje, na turbu by se daly dělat topinky a klid, žádné vychládnutí se nekoná.
Prostě je to asi teď u nás taková móda, každej by chtěl jezdit za šest litrů, ale ty náklady kolem nevidí.
Ty jo, jsem se rozepsal
pro Zděnka
Napsal: 30 čer 2006, 22:02
od neon
To je pravda co píšeš,pokud se týká novinek je vždy lepší trochu vydržet až se odchytají mouchy,ale stále si myslím,že nikdo nepíše pravdu ve věci spotřeby skutečné u benzinu.Ty máš 2.4 a ozawa 2.7 a když to srovnám,tak uvádíte spotřebu stejnou a přeci tam rozdíl musí být.A hlavně je otázka popojíždění ve městě a k čemu zase třeba 2.7 na takové couračky.Já si myslím,že ta spotřeba u benzinu pod 12 nejde to není možný a u 2.7 to musí být ještě víc. Je pravdou,že když jsem měl 2.8 MB benzin,že to byl šepot květin,ale bralo to 13 l. a když tam bude 3.2 tak to bude 15L - nevím nevím,ale něco zde není v pořádku.Je pravdou,že disel je hlučnější,ale spotřeba je do 9L to jen taková útěcha při tankování lépe řečeno spokojenost,ale zase poř.cena a náklady to už se nepočítá. To je diskuse na stálo. čau
Napsal: 01 črc 2006, 09:49
od zdenek76
no já s tím po městě zase tak moc nejezdím (na tom máme litrový polo, který nežere skoro nic), teď jsem tři nádrže nenuloval počítač a mám tam spotřebu 10,1 - z toho většina se zapnutou klimou. Benzin beru na Shell kartu a zadává se tam počet km, tak schválně spočítám průměrnou od začátku provozu. Ale nemám potřebu někomu věšet bulíky na nos, vím že když pojedu do Olmíku na spotřebu bude to za 8,8-9,1 a pokud to budu kalit ve 4.000 ot/min a dálnice na 160 km/hod tak jsem na 10,8.
Já mám zkušenost takovou, že na couračky si velký objem vezme samozřejmě víc, ale na delší trasy to při svižné jízdě bere míň než třeba obsah 1.8 či 1.6, člověk to nemusí tak honit.
Jako nejsem bohatej, ale při těch 15t km za rok je mi jedno jestli jedu za 8 nebo za 12, pro mě je rozhodující komfort jízdy.
Napsal: 01 črc 2006, 10:46
od neon
zdenek76 píše:no já s tím po městě zase tak moc nejezdím (na tom máme litrový polo, který nežere skoro nic), teď jsem tři nádrže nenuloval počítač a mám tam spotřebu 10,1 - z toho většina se zapnutou klimou. Benzin beru na Shell kartu a zadává se tam počet km, tak schválně spočítám průměrnou od začátku provozu. Ale nemám potřebu někomu věšet bulíky na nos, vím že když pojedu do Olmíku na spotřebu bude to za 8,8-9,1 a pokud to budu kalit ve 4.000 ot/min a dálnice na 160 km/hod tak jsem na 10,8.
Já mám zkušenost takovou, že na couračky si velký objem vezme samozřejmě víc, ale na delší trasy to při svižné jízdě bere míň než třeba obsah 1.8 či 1.6, člověk to nemusí tak honit.
Jako nejsem bohatej, ale při těch 15t km za rok je mi jedno jestli jedu za 8 nebo za 12, pro mě je rozhodující komfort jízdy.
Prozatím dík,ještě počkám na OZAWU co ten napíše o spotřebě !!!!!!!!
Neonovi
Napsal: 01 črc 2006, 12:35
od Ozawa
Jak píše Zdeněk, nechal bych novým SUV rok života ----- ono se ukáže, ale hlavně, než vybereš auto, tak si ho pořádně proklepni na zkušební jízdě a ne jen po fajnové asfaltce. Já když jsem vybíral, tak jsem se domluvil a párkrát na to zprudka "hamstnul", abych viděl jak se to auto chová, protáhl ho po polní cestě apod. .... My utrácíme svoje peníze a my si chceme koupit auto, ale oni musí prodat....
, takže snaha by býti měla.... Navíc skutečně za rok až dva života se u aut provalí věci, které na zkušebních polygonech nikdo nevychytá a navíc už budou i nějaké akce, které na nové úspěšné modely nemají důvod dělat...
U toho Chevroletu - do 2,4 bych u ní nešel pokud bude diesel jen o 8000 dražší jak píšou. Taky ten motor nebude asi to co u Hyundaie, neuvedli výrobce a Daewoo není asi pod stejnými křídly....
Jinak zase dám za pravdu Zdenkovi - u malého nájezdu vždycky beznín - možná časem hybrid, až budou cenově dostupné.... Nad 25-30000km ročně vol určitě diesel, ale zatím hlasuji pro benzin.
Jinak třeba počkej na začátek příštího roku, to se chystá smršť od Jeepu, což by nemuselo být od věci a přiznám se, že nový Freelander od LR je mi docela sympatický, ale jak si napsal - drahé polovičky vždy vědí a u nás máme jasno..... Nové auto ke kulatinám za 4 roky....
to ozawa
Napsal: 01 črc 2006, 17:05
od neon
Já jen sonduji a čekám reakce - prozatím min.rok to rešit nebudu,ale píši to jen tak pro zábavu a každý názor či doporučení je dobré. Já jsem se díval na ty motory a ceny motory jsou GM a cena je rozdíl mezi naftou asi 40 tisíc,akorát se divím že 2.4 stojí v benzinu vč.AT 960 a u 3.2-- 1.173 to je přehnané pokud tam nemají chybu to santa má 2.7 v AT 900 a naftě 950,tak nevím kdo ty ceny dělal. Jinak pohledově je Captiva pěkná a již v zákl.má xenony a další co fé nemá a ve srovnání s Antarou jsou ceny zase jiné a přitom je to stejné z jedné dílny jen se značkou opel. Je to zajímavé to sledovat . Tak dík a čau.