Jak je to s CVVT u motorů i20
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
to suah : mne nebij já to nepsal,jen jsem to tu jen strčil
to amalfi : tady snad nejde o to čemu tu kdo věří,ale aby se přišlo na to jak to je,proto sem ti psal kdes to vzal, já koukal taky na zahraniční stránky , ale nikdo nepotvrzuje že 1,2 má CVVT , mám v kompu tyto pdf taky ,ale v těch mých(pl , eng..) se zase CVVT u 1,2 neuvádí, a proto jsem s toho udělal téma,aby se nerozlišovalo motorově,ale šlo o technologii
to borek : všímavý čtenář mělo být ...16 ventil
to amalfi : tady snad nejde o to čemu tu kdo věří,ale aby se přišlo na to jak to je,proto sem ti psal kdes to vzal, já koukal taky na zahraniční stránky , ale nikdo nepotvrzuje že 1,2 má CVVT , mám v kompu tyto pdf taky ,ale v těch mých(pl , eng..) se zase CVVT u 1,2 neuvádí, a proto jsem s toho udělal téma,aby se nerozlišovalo motorově,ale šlo o technologii
to borek : všímavý čtenář mělo být ...16 ventil
- Přílohy
-
- motor.JPG (54.24 KiB) Zobrazeno 2140 x
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
Chlape,to jsi mě teď vážně zklamal-už jsem se chystal do prodejny jeden 16 válec objednat a ani by mě nevadilo,že nemá CVVT.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
a to nevíš , že bys ten motor mohl klidně použít místo stěračového,měl bys víc rychlostí a chod vzad
a ještě pro všechny dumající motor comp.
a ještě pro všechny dumající motor comp.
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
Už tu chýba len anketa typu: myslíte si, že vo vašej i20ke 1,2 Kappa je CVVT?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
Pravdu vie len vyrobca a mechanici lebo marketingove oddelenie napise vsetko. Aj to, ze nasa 1.2 Kappa ma zrazu 87koni.Amalfi píše:CVVT je uvedeno i zde
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
87 (cesky distributor udava 85k) koniku ma nova verze toho motoru Kappa, ktera je ale zatim pouze ve faceliftovane i10. Ta ma CVVT. V i20 je porad 78k verze, tam mozna opravdu CVVT neni, mozno ho maji jen Bulharske i20
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
- romishowski62
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 bře 2011, 21:20
- Bydliště: Ostrava - Kateřinice
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
Ahoj všichni.tak jsem po nějaké době opět na fóru a nestačím koukat na příspěvky. Nevím.čemu věřit. Pojedu asi kolem servisu a poprosim technika.ať mi to vysvětlí. Pak dám vědět.co jsem zjistil.
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
Vždyť je to vyřešené:
Na motorech 1.2 (1248) v i20 CVVT není.
Je pouze na nejnovějších i10,které mají 85PS namísto 78PS.
(V ČR ještě není v nabídce)
Na Slovensku ho mají:
http://www.hyundai.sk/ponukane-modely/n ... motor.html
Na motorech 1.2 (1248) v i20 CVVT není.
Je pouze na nejnovějších i10,které mají 85PS namísto 78PS.
(V ČR ještě není v nabídce)
Na Slovensku ho mají:
http://www.hyundai.sk/ponukane-modely/n ... motor.html
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red