Klepání při brždění do zatáčky
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Zdravím,
dnes idem po auto do servisu, menili mi horné uloženie tlmičov, čo vraj spôsobovalo to búchanie, takže uvidím, neskôr napíšem, či je to vyriešené alebo nie.
dnes idem po auto do servisu, menili mi horné uloženie tlmičov, čo vraj spôsobovalo to búchanie, takže uvidím, neskôr napíšem, či je to vyriešené alebo nie.
Hyundai i30 1,4 CVVT , 80kW , ročník 5/2010
- Reklama
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Po niekoľkých dňoch od "opravy" usudzujem, že servisáci majú záľubu v pokusoch. Vymenili horné uloženie tlmičov a stále mi to tam búcha. Kamoš mi spomenul, že on to skôr vidí na silentbloky :/
Hyundai i30 1,4 CVVT , 80kW , ročník 5/2010
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Tak při současném pozorování usuzuji, že v mém případě se nejedná už jen o bouchání při brždění a současném odbočování, ale už i při brždění na rovině.
Mrzí mě, že si v servisu nevědí rady a odkážou mě s tím, ať závadu sleduji zda se zhoršuje.
Rád bych se tohoto problému co nejdříve zbavil.
Také bych to viděl na problém někde v uložení, ale kde.....
Mrzí mě, že si v servisu nevědí rady a odkážou mě s tím, ať závadu sleduji zda se zhoršuje.
Rád bych se tohoto problému co nejdříve zbavil.
Také bych to viděl na problém někde v uložení, ale kde.....
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Okrem toho, ak sa niekto vyznáte, je pravda, že ak mám auto viac ako tri roky, už mi na takéto závady neplatí záruka ?
Pokiaľ viem, tri roky je záruka na somariny a rýchlo opotrebovateľné diely, medzi ktorými nie sú spomenuté nejaké ramená, tlmiče, brzdy. Len mi to podotkol servisák a skutočne som veľmi nadšený :/
Pokiaľ viem, tri roky je záruka na somariny a rýchlo opotrebovateľné diely, medzi ktorými nie sú spomenuté nejaké ramená, tlmiče, brzdy. Len mi to podotkol servisák a skutočne som veľmi nadšený :/
Hyundai i30 1,4 CVVT , 80kW , ročník 5/2010
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Klepání při brždění do zatáčky
V mém případě to dělá jen CRDI a to hned od koupě !
Naložené auto (na dovolenou) to ale nedělá.
Naložené auto (na dovolenou) to ale nedělá.
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Veľmi sa teším na budúci týždeň do servisu. Avšak som pripravený bojovať do poslednej chvíle za to, že v servisnej knižke nie je uvedené, aby boli takéto "rozsiahlejšie" diely ako rýchlo opotrebovateľné, na ktoré je záruka len tri roky. Podľa mňa a taktiež po logickej stránke, predsa tlmič, silenblok alebo boh vie v čom bude vlastne problém nie je diel, ktorý by mohol po troch rokoch odísť. To je proste nereálne. Stojím si za tým, že sa na to vzťahu základná záruka a to plných 5 rokov.
Hyundai i30 1,4 CVVT , 80kW , ročník 5/2010
Re: Klepání při brždění do zatáčky
To zajímá i mě, tři roky dávno uběhly a už jsem 2x slyšel pískání z posilovače řízení.
Jiné značky umí vyrobit posilovače tak, že přežijí auto. Ptám se, kdo ho tady už na záruku měnil? Konkrétně komu ho v r. 2013 vyměnili? Protože 100 tisíc jim nedám, to ho nechám opravit místním uživatelem (ve fóru jiného typu H píše, že to umí), případně vytáhnu z vraku, bude za pusu.
Jiné značky umí vyrobit posilovače tak, že přežijí auto. Ptám se, kdo ho tady už na záruku měnil? Konkrétně komu ho v r. 2013 vyměnili? Protože 100 tisíc jim nedám, to ho nechám opravit místním uživatelem (ve fóru jiného typu H píše, že to umí), případně vytáhnu z vraku, bude za pusu.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Tak jsem po druhém servisu, kde mi měnili pískající kladku (pomohlo tak na půl, stále něco od motrou při jízdě píská) a žešili znovu bouchání při brždění.
Prý by to mohli dělat celé tlumiče, ale ty mi nevymění dokud nevytečou, takže parada
Prý by to mohli dělat celé tlumiče, ale ty mi nevymění dokud nevytečou, takže parada
Re: Klepání při brždění do zatáčky
kisik20: Chceš říct, že případné bouchání od tlumičů není pro autorizovaný servis závada?
Nech si někde udělat test tlumičů, možná ti technici takhle zjistí příčinu.
Já za necelé dvě stovky zjistil, že tlumiče jsou v pořádku, ale stabilizátory jsou v háji.
Jak máš staré auto?
Nech si někde udělat test tlumičů, možná ti technici takhle zjistí příčinu.
Já za necelé dvě stovky zjistil, že tlumiče jsou v pořádku, ale stabilizátory jsou v háji.
Jak máš staré auto?
Re: Klepání při brždění do zatáčky
V říjnu budou i30 2roky, asi budu muset zkusit úplně jiný servis
Re: Klepání při brždění do zatáčky
Možná i neautorizovaný po té čistce, kterou H udělalo.
Když čtu v jiných tématech např. 580 Kč za jednu svíčku, tak se nedivím, že tuto "politiku" uživatelé neakceptují, servisy poté musí šetřit nebo vyjít zákazníkům vstříc a nabízet alternativní díly, čímž samozřejmě přijdou o "autorizaci", nicméně práci mohou odvádět stejnou nebo i lepší. S levnějšími díly jim zbyde víc na platy mechaniků.
Když čtu v jiných tématech např. 580 Kč za jednu svíčku, tak se nedivím, že tuto "politiku" uživatelé neakceptují, servisy poté musí šetřit nebo vyjít zákazníkům vstříc a nabízet alternativní díly, čímž samozřejmě přijdou o "autorizaci", nicméně práci mohou odvádět stejnou nebo i lepší. S levnějšími díly jim zbyde víc na platy mechaniků.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor