Stránka 2 z 3
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 23 dub 2011, 17:37
od ZdeněkSvoboda
jarous020 píše:
nevím jestli jr to normální u nafty, kdyžtak jsem se ztrapnil no
Normální to asi nebude, protože u mě jde turbo u všech rych. stupňů stejně.
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 23 dub 2011, 20:24
od Richard555
Určitě na 4 nebude motor táhnout stejně jako na 2
jsou tam jiné převody, ale musí začít pracovat ve stejných otáčkách jako na nižší stupně........ dával jsem ven mezichladič stlačeného vzduchu a zapoměl jsem zacvaknout zajišťovací sponku na té hadici od chladiče do motoru...... rozjel jsem se a zhruba v 1500 otáčkách mi to vystřelilo a turbo nedávalo nic...... motor vůbec nejel, jen tak na volnej běh a malinko nad 1000 otáček dál nic...... takže zadřený turbo asi taky mít nebudeš........ to bys asi ty 3000 otáček ani nedosáhl
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 23 dub 2011, 21:09
od jarous020
Richard555 píše:Určitě na 4 nebude motor táhnout stejně jako na 2
jsou tam jiné převody, ale musí začít pracovat ve stejných otáčkách jako na nižší stupně........ dával jsem ven mezichladič stlačeného vzduchu a zapoměl jsem zacvaknout zajišťovací sponku na té hadici od chladiče do motoru...... rozjel jsem se a zhruba v 1500 otáčkách mi to vystřelilo a turbo nedávalo nic...... motor vůbec nejel, jen tak na volnej běh a malinko nad 1000 otáček dál nic...... takže zadřený turbo asi taky mít nebudeš........ to bys asi ty 3000 otáček ani nedosáhl
to mi je jasné
...akorát jsem to blbě napsal,přesně tak s těma otáčkama...´jinak mi to jde hezky do otáček, akorad to má tu prodlevu...
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 23 dub 2011, 21:12
od DEE
Zadřené turbo určitě nemá. Zadřené turbo klade odpor jak výfuku tak sání a auto se sotva plazí po rovině a po zhasnutí motoru je velmi pravděpodobné, že už ani nenastartujete.
Mimochodem. Osobně sem zadření turba zažil na dálnici (Scénic 1.9 dCi) a je to jeden z důvodů, proč sem teď šel do jednoduchého atmosférického motoru.
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 23 dub 2011, 21:15
od jarous020
jinak jsem se tak letmo koukal, teda spíš poslouchal, a řek bych že kolem turba trochu něco sičí nebo uniká....ale neměl jsem dnes čas se s tím víc zabývat....ale zítra se musím na to podívat podrobněji.
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 24 dub 2011, 10:11
od jarous020
jinak se ještě musím zeptat a zároven omluvit za mojí neznalost
jak jsem slyšel v turbu má být asi teda olej že ? takže se musí někde dolejvat?? nebo si to bere z motoru ???
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 24 dub 2011, 10:13
od Bolo
z motoru
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 24 dub 2011, 11:36
od Richard555
Jak psal Bolo turbo se maže a chladí olejem..... u oturbených motorů bacha na viskozitu, chce to dodržovat přesně specifikaci doporučenou výrobcem. Je stanovená s ohledem dostatečného průtoku právě turbem. Pokud tam napereš hustší olej může se snížit průtok právě turbem a olej se tam začne pálit, samo zanáší kanálky mazání no a je zaděláno na problémy se zadřením atd. Jestli máš mezichladič vzduchu, je dobrý se do něj občas podívat, jestli v něm nemáš olej, pokud je uvnitř zadělanej olejem, je třeba toto řešit teče tam totiž olej právě z turba........
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 25 dub 2011, 14:28
od jarous020
tak jsem to všechno omrknul a nic, už prostě nevim, v úterý s tim zajedu do servisu
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 16 lis 2011, 16:06
od celloo
ako si dopadol v tom servise?..lebo ja zacinam mat tiez podobny problem..
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 16 lis 2011, 19:35
od celloo
Adam221, vdaka za tip , derava bola hadicka VGT.
Bud ju prehryzla nejaka kuna, alebo bola jednoducho prikratka a bola tym padom dost namahana....
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 16 lis 2011, 23:28
od adam221
Sikulka, som rad, ze foto pomohlo..
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 28 lis 2011, 21:35
od celloo
Este by som sa chcel opytat, ze naco ta VGT hadicka vlastne sluzi?....co spaja, ktore casti motora? Pytam sa, lebo odkedy som ju vymenil, vyfuk mi smrdi takym divnym stiplavym zapachom....trocha mozno ako ked guma hori....
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 31 pro 2011, 13:38
od jarous020
to popravdě nevim
ale nedávno jsem si koupil na benzině nějakou vodičku na pročištění vstřiků, nalil jsem ji skoro do prázdné nádrže, a hned na to jsem natankovla plnou ....a asi po 2 až 3 tis. km jsem poznal že auto má ohodně větší tach, už tam ani nemam tu prodlevu, nevím jestli to je 100% tím že jsem to tam nalil, ale nic jiného jsem s tim autem nedělal takže si myslím že je to tim.
prostě to auto má najednou uplně jinou akceleraci.... když jsem ho zkoušel tak ještě na trojku pískli kola....(normálně to nedělám, ale zkusil jsem to
Re: Turbo a vše kolem něj
Napsal: 31 pro 2011, 15:00
od Mexican
ono to vodicka moc nie je
staci do pola hladat tu na fore zadat "aditiva" a informacii vypadne az-az. konkretne len u noveho accenta 100 vysledkov