Stránka 2 z 2

Napsal: 20 zář 2006, 18:48
od dream23
super příspěvěk ... ale to si sem nemel psát... teď po silnicich budou samý santy. A já si tak užívám, že jich na silnici moc není ... 8) :lol:

sorry

Napsal: 21 zář 2006, 08:58
od tomki
vyzera to tak ze aj ja budem majitelom santy, ale este 2-3mesiace to potrva, ale som rad ze to uz bude ten novsi model s euro 4 a 155k.
Zazrak to urcite nebude ale snad vychytali nejake tie drobnosti :roll:

Dalsi zkusenosti???

Napsal: 16 lis 2006, 14:29
od Old_Surfer
Dobry den panove, nejak nepisete vase dalsi zkusenosti s automatem v nove Sante, co se deje ? :roll: Podelte se s temi, kteri na automat cekaji, treba ja se na nej uz tesim, ale prakticke zkusenosti majitelu jsou k nezaplaceni, takze piste prosim.

Napsal: 18 pro 2006, 21:55
od Zdeněk ČB
Takže mé zkušenosti s automatem v New SF. Auto mám od minulého pondělka a vzhledem k předvánočnímu běsu jsem ještě neměl ani čas si pořádně zajezdit. Nicméně trochu času jsem si urval a pár poznatků již můžu předat.

Je to mé první auto s automatem a téměř pravidelně při startování hledám spojkový pedál. Při jízdě naštěstí tuto potřebu nemám, takže ještě žádný čulibrk na předním skle nebyl. :?

Zrychlení s automatem úplně v pohodě, určitě lepší než u starého modelu s manuálem.

Řazení supr, velmi inteligentně řadí podle sešlápnutí plynu :

lehké sešlápnutí = plynulý rozjezd a pozvolné řazení kolem 1500 - 1800 ot.
při razantnějším náběhu = řazení kolem 2500 - 3000 ot.
Ještě jsem nevypozoroval zda je tam jen několik programů řazení, nebo je přímá úměra mezi rychlostí sešlápnutí a řazením v určitých otáčkách, ale žádný z problémů uváděných v jiných příspěvcích jsem nezaznamenal. Např. nerozhodnost automatu při jízdě do kopce, podtáčení, nebo naopak přetáčení motoru apod.. Jsem zatím dokonale spokojen. Příklad: vezu kamaráda, bublám si to na okruhu těch povolených 70 km/h a samozřejmě chtělo se mi předvést výkon motoru a tak jsem zašláp pedál do podlahy. Automat šel okamžitě o dva stupně dolu a dvakrát to vytočil až k čtyřem a půl tisícům než znovu zařadil na pětku. Zůstal jsem docela paf, protože to jsem opravdu nečekal. Prodleva téměř žádná, takže i problémy s předjížděním nevidím zas tak katastroficky jak někteří píšou. Podotýkám, je to jen můj subjektivní pocit, nebyl jsem nikdy vlastníkem nadupaného sporťáku.

Jinak spotřeba zatím mimo město do 8 l/100km, město cca o 3 litry více. Věřím, že po zaběhnutí to ještě malinko klesne.

doplnění: dnes jsem jel dálnici Humpolec - Praha tempomat 130 km/h - rovných 8l/100km

Napsal: 19 pro 2006, 20:04
od oksoftware
Zdeněk ČB píše:Takže mé zkušenosti s automatem v New SF. Auto mám od minulého pondělka a vzhledem k předvánočnímu běsu jsem ještě neměl ani čas si pořádně zajezdit. Nicméně trochu času jsem si urval a pár poznatků již můžu předat.

Je to mé první auto s automatem a téměř pravidelně při startování hledám spojkový pedál. Při jízdě naštěstí tuto potřebu nemám, takže ještě žádný čulibrk na předním skle nebyl. :?

Zrychlení s automatem úplně v pohodě, určitě lepší než u starého modelu s manuálem.

Řazení supr, velmi inteligentně řadí podle sešlápnutí plynu :

lehké sešlápnutí = plynulý rozjezd a pozvolné řazení kolem 1500 - 1800 ot.
při razantnějším náběhu = řazení kolem 2500 - 3000 ot.
Ještě jsem nevypozoroval zda je tam jen několik programů řazení, nebo je přímá úměra mezi rychlostí sešlápnutí a řazením v určitých otáčkách, ale žádný z problémů uváděných v jiných příspěvcích jsem nezaznamenal. Např. nerozhodnost automatu při jízdě do kopce, podtáčení, nebo naopak přetáčení motoru apod.. Jsem zatím dokonale spokojen. Příklad: vezu kamaráda, bublám si to na okruhu těch povolených 70 km/h a samozřejmě chtělo se mi předvést výkon motoru a tak jsem zašláp pedál do podlahy. Automat šel okamžitě o dva stupně dolu a dvakrát to vytočil až k pěti tisícům než znovu zařadil na pětku. Zůstal jsem docela paf, protože to jsem opravdu nečekal. Prodleva téměř žádná, takže i problémy s předjížděním nevidím zas tak katastroficky jak někteří píšou. Podotýkám, je to jen můj subjektivní pocit, nebyl jsem nikdy vlastníkem nadupaného sporťáku.

Jinak spotřeba zatím mimo město do 8 l/100km, město cca o 3 litry více. Věřím, že po zaběhnutí to ještě malinko klesne.
Ahoj, já jsem tedy zatím taky čekatel na automat (čekám ho v lednu), ale moje předchozí auto byl taky automat a podle mě je to o zvyku. Když někdo přesedlá např. ze čtyřlitru v šesti nebo sedmistupňovém automatu (jako např. nové GL), tak asi bude mít problém s výkonem... Ale běžný smrtelník si při přechodu z manuálu na automat nemůže po pár dnech zvykání (na to že nemá spojku a že nemusí "míchat benzín") stěžovat - teda pokud ten automat není totálně špatně naladěnej.