Také nevidím podobnost.Snad jen,že obě mají 2 dveře(ale to měl i Trabant
).
Jsem fanda
,ale ta recenze je až "moc"dobrá(nebo dobře zaplacená,jako u recenzí Škodivek).
Osobně se přiznám,že na tohle auto jsem se moc těšil a mělo mít už teď své místo v garáži vedle Tiburona.Bohužel,po doslovném prolezení auta,za sebe říkám,že pokud ho NEDODĚLAJÍ
,tak ani náhodou.
Na jedné straně supr technika,bez výhrad-souhlasím s recenzentem.Vzhled nekomentuji,je to věc názoru-mě se nelíbí přední maska z Elantry minulého století a nárazník.To je však drobnost,proti zadnímu křídlu-to vypadá,že našli někde na burze a dělal ho nějaký garážový tuner.Vůbec se tam nehodí,nenavazuje na žádnou linku auta,prostě úlet jako prase
.Máme dobu,kdy i lacinější Peugeoty RCZ coupe mají el.křídla,tak by se u
mohli probudit.To jsou řekněme "drobnosti",které člověk může uříznout,předělat...
Na druhé straně nechápu,jak může napsat nízko položené sedačky(o řádek níž,že se na nerovnostech tloukl hlavou do stropu
).Na sedadlo řidiče(v nejnižší poloze)si proti Tiburonu připadám jako v kamionu.
Prý luxusní vnitřek-plasty připomínají čalounění palubky kůží-který magor tohle může napsat???Palubní deska je ošklivý černočerný,už z venku nevzhledný monolit tvdého,nejlacinějšího plastu s takovými hrbolky na vrchu,co mají auta v mini třídě.Ble
.Palubka je materiálově a hlavně na první pohled hnus(rozhodně mě nevadí tvrdé plasty,ale tohle?).Obložení dveří=to samé-ošklivý černý výlisek.Proč není uvnitř alespoň kousek hliníkového obložení výdechů nebo palubky....
Čalounění střechy je bílou látkou jako z pytle
Vnitřek je kromě provedení sedadel prostě za 860000Kč hrůza a krutě ošizený běs!
Otevření motoru je také žalostný pohled na změť drátů,hadiček a trubek
.Tady se také šetřilo,jak jen to šlo.Kryt by té hromadě určitě prospěl(joo,kdyby vypadal jako třeba u Alfy-nerez.svody..tak bych absenci krytu chápal).Víko motorového prostoru bez obložení
.Prostě pohled pod kapotu je běs.Ať zůstaneme u
-proč nemůže být zakrytování motor.prostoru alespoň stejně lahůdkový pohled jako u lacinějšího Tiburona 2,7V6(včetně kapoty)
Šetření,šetření,šetření
.
Budiž-motorový prostor bych překousl-tam se dívat nemusím a když se někdo bude chtít podívat,řeknu,že nevím kde se otvírá
.
Uvnitř ale člověk sedí každý den a pohled je to žalostný
-palubka je z plastu,co byl u
na madle dveří-a ten se sakra škrábe.Zadní sedadla-kapitola sama o sobě běsná.
Bože který kretén
nacpal tu parodii elektr.ovládání sedadla řidiče?Je s prominutím na HOVNO
Člověk,který vleze na zadní sedadlo,nemá šanci se z auta dostat(bez nadsázky).Nějaký inženýrský pablb z vývoje dal ovládání opěradla vlevo u země,vedle sedadla řidiče,kam ze zadu není možné prostrčit ruku.Vystoupit je tak nemožné,protože ovládání el.je také na levé straně sedadla,vpředu.Prostě tohle vymyslel nebetyčný blb.
Jo a kdyby si někdo myslel,že sedačka má paměť-tak to ani náhodou.
Máte člověka na zadním sedadle a chce ven-vylezete,sednete na bobek-u podlahy zvednete páčku,sklopí se opěradlo a tlačítky el.ovládání sedadla ho odsouváte(pěkně pomaličku-vždyť nehoří-nebo hoří
).Že chcete rychle odjet pryč-na to zapomeňte-nejdříve opěradlo,potom popojedete pomaloučku elektr.zpět se sedadlem až máte konečně místo nastoupit a potom dále štelujete a popojíždíte,než máte sedadlo jako před vystoupením
.
Sedadlo spolujezdce je zaplať bůh bez elektriky.Opět se neubráním srovnání/možností,které
používal u Tiburonu-páčka u vrchu opěradla-jak jednoduché,jak geniální a hlavně funkční!Místo za řidičem je místem smrti-protože sami se ven nedostanete
.
Prostor pro hlavu-zapomeňte!Pokud neumíte zalomit hlavu do pravého úhlu,nemáte šanci
.Udělat nižší čalounění sedáku,by asi zabralo moc přemýšlení ve vývoji(vlastně,když tak přemýšlím-pro malého Korejce tam místa bude tak akorát
-ale fakt malého
).
Je mi jasné,že se do mě zarytí fandové
navezou,že to vidím moc kriticky,ale dívám se na Genesis z pohledu kupce,který je ochotný vysázet 900 litrů za úzkoúčelové auto a ne jen snílka,který si přečte dobré parametry motoru,vzhled je také slušný a víc vědět nepotřebuje,aby řekl "supr auto",za 10 roků si nějakého olítaného před smrtí,za pár šlupek koupím..
Už slyším,jak tady určitý lidi říkají-co chceš je to sporťák-co sem taháš zadní sedadla-ale proč si mám tedy kupovat Genesis,když tady je za stejné peníze výběr?Za stejnou cenu mám třeba nekompromisní Nissan 370Z bez zadních sedadel s lepšími výkony.....
Závěr-tohle auto je pro Asiaty a Amíky za tu jejich cenu u nich supr.V Evropě,mimo Slovenska(tam je cena více odpovídající a v tom případě bych byl i méně kritický a některé věci překousl),je poměr cena a co za ni dostanu trochu dost mimo realitu
.
Stačí se podívat do jiného vlákna tady o Genesisu na zklamání čerstvého majitele(nějaký Slovák-jméno si nepamatuji)-měl také Tiburona.