Stránka 2 z 7

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 24 kvě 2011, 21:53
od Hardcam
Black: kup mi je taky...zrovna ten mercedes na obrazku je tomu podobnej jak koza mravenci

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 24 kvě 2011, 22:25
od Stanley
Hardcam: to máš pravdu :)

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 25 kvě 2011, 01:30
od Borek
Také nevidím podobnost.Snad jen,že obě mají 2 dveře(ale to měl i Trabant :mrgreen: ).

Jsem fanda :hyu: ,ale ta recenze je až "moc"dobrá(nebo dobře zaplacená,jako u recenzí Škodivek).
Osobně se přiznám,že na tohle auto jsem se moc těšil a mělo mít už teď své místo v garáži vedle Tiburona.Bohužel,po doslovném prolezení auta,za sebe říkám,že pokud ho NEDODĚLAJÍ :? ,tak ani náhodou. [-X Na jedné straně supr technika,bez výhrad-souhlasím s recenzentem.Vzhled nekomentuji,je to věc názoru-mě se nelíbí přední maska z Elantry minulého století a nárazník.To je však drobnost,proti zadnímu křídlu-to vypadá,že našli někde na burze a dělal ho nějaký garážový tuner.Vůbec se tam nehodí,nenavazuje na žádnou linku auta,prostě úlet jako prase [-o< .Máme dobu,kdy i lacinější Peugeoty RCZ coupe mají el.křídla,tak by se u :hyu: mohli probudit.To jsou řekněme "drobnosti",které člověk může uříznout,předělat... :D
Na druhé straně nechápu,jak může napsat nízko položené sedačky(o řádek níž,že se na nerovnostech tloukl hlavou do stropu ](*,) ).Na sedadlo řidiče(v nejnižší poloze)si proti Tiburonu připadám jako v kamionu. [-o< Prý luxusní vnitřek-plasty připomínají čalounění palubky kůží-který magor tohle může napsat???Palubní deska je ošklivý černočerný,už z venku nevzhledný monolit tvdého,nejlacinějšího plastu s takovými hrbolky na vrchu,co mají auta v mini třídě.Ble :-& .Palubka je materiálově a hlavně na první pohled hnus(rozhodně mě nevadí tvrdé plasty,ale tohle?).Obložení dveří=to samé-ošklivý černý výlisek.Proč není uvnitř alespoň kousek hliníkového obložení výdechů nebo palubky....
Čalounění střechy je bílou látkou jako z pytle :shock: Vnitřek je kromě provedení sedadel prostě za 860000Kč hrůza a krutě ošizený běs!
Otevření motoru je také žalostný pohled na změť drátů,hadiček a trubek :-k .Tady se také šetřilo,jak jen to šlo.Kryt by té hromadě určitě prospěl(joo,kdyby vypadal jako třeba u Alfy-nerez.svody..tak bych absenci krytu chápal).Víko motorového prostoru bez obložení #-o .Prostě pohled pod kapotu je běs.Ať zůstaneme u :hyu: -proč nemůže být zakrytování motor.prostoru alespoň stejně lahůdkový pohled jako u lacinějšího Tiburona 2,7V6(včetně kapoty) :?: :roll: Šetření,šetření,šetření ](*,) :roll: .
Budiž-motorový prostor bych překousl-tam se dívat nemusím a když se někdo bude chtít podívat,řeknu,že nevím kde se otvírá :mrgreen: .
Uvnitř ale člověk sedí každý den a pohled je to žalostný :( -palubka je z plastu,co byl u :tus: na madle dveří-a ten se sakra škrábe.Zadní sedadla-kapitola sama o sobě běsná. :shock:
Bože který kretén [-o< nacpal tu parodii elektr.ovládání sedadla řidiče?Je s prominutím na HOVNO :!: Člověk,který vleze na zadní sedadlo,nemá šanci se z auta dostat(bez nadsázky).Nějaký inženýrský pablb z vývoje dal ovládání opěradla vlevo u země,vedle sedadla řidiče,kam ze zadu není možné prostrčit ruku.Vystoupit je tak nemožné,protože ovládání el.je také na levé straně sedadla,vpředu.Prostě tohle vymyslel nebetyčný blb. :-& Jo a kdyby si někdo myslel,že sedačka má paměť-tak to ani náhodou. [-X Máte člověka na zadním sedadle a chce ven-vylezete,sednete na bobek-u podlahy zvednete páčku,sklopí se opěradlo a tlačítky el.ovládání sedadla ho odsouváte(pěkně pomaličku-vždyť nehoří-nebo hoří 8-[ ).Že chcete rychle odjet pryč-na to zapomeňte-nejdříve opěradlo,potom popojedete pomaloučku elektr.zpět se sedadlem až máte konečně místo nastoupit a potom dále štelujete a popojíždíte,než máte sedadlo jako před vystoupením [-X :-k :roll: .
Sedadlo spolujezdce je zaplať bůh bez elektriky.Opět se neubráním srovnání/možností,které :hyu: používal u Tiburonu-páčka u vrchu opěradla-jak jednoduché,jak geniální a hlavně funkční!Místo za řidičem je místem smrti-protože sami se ven nedostanete :? .
Prostor pro hlavu-zapomeňte!Pokud neumíte zalomit hlavu do pravého úhlu,nemáte šanci :-k .Udělat nižší čalounění sedáku,by asi zabralo moc přemýšlení ve vývoji(vlastně,když tak přemýšlím-pro malého Korejce tam místa bude tak akorát :D-ale fakt malého :-$ ).
Je mi jasné,že se do mě zarytí fandové :hyu: navezou,že to vidím moc kriticky,ale dívám se na Genesis z pohledu kupce,který je ochotný vysázet 900 litrů za úzkoúčelové auto a ne jen snílka,který si přečte dobré parametry motoru,vzhled je také slušný a víc vědět nepotřebuje,aby řekl "supr auto",za 10 roků si nějakého olítaného před smrtí,za pár šlupek koupím..
Už slyším,jak tady určitý lidi říkají-co chceš je to sporťák-co sem taháš zadní sedadla-ale proč si mám tedy kupovat Genesis,když tady je za stejné peníze výběr?Za stejnou cenu mám třeba nekompromisní Nissan 370Z bez zadních sedadel s lepšími výkony.....
Závěr-tohle auto je pro Asiaty a Amíky za tu jejich cenu u nich supr.V Evropě,mimo Slovenska(tam je cena více odpovídající a v tom případě bych byl i méně kritický a některé věci překousl),je poměr cena a co za ni dostanu trochu dost mimo realitu :^o .
Stačí se podívat do jiného vlákna tady o Genesisu na zklamání čerstvého majitele(nějaký Slovák-jméno si nepamatuji)-měl také Tiburona.

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 25 kvě 2011, 06:38
od Engineer
Spolužiak mal možnosť si otestovať Genesis 3,8. Napísal mi stručne:
výkonnejšie, ale zas aj o niečo ťažšie...
no, ako som písal, viac orientované na luxus než športovosť (vzhľadom na to, čo som čakal), ale aj tak je to veľmi zaujímavé a dynamické vozenie (len tá spotreba:-))) a ešte jedna vec, zabil to ten automat, čo v tom bol, síce mal možnosť manuálneho radenia pod volantom, ale tá spomalenosť:-)... aj moja stará babka by skôr zaradila rýchlosť na klasickom manuáli...:-)))

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 25 kvě 2011, 09:58
od black_sheep
já se těším až si ho prohlédnu na vlastní oči, protože takový detaily jako píše borek prostě na fotkách nenajdeš. na nich mě jen zaskočil ten nečalouněnej kufr, připomělo mi to scoupé :lol: ohledem praktičnosti je to vůbec takhle naprd řešený, nicméně tuhost karoserie je rapidně vyšší - takže to akceptuji.

na ten interiér jsem zvědavý moc.

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 25 kvě 2011, 11:51
od Yurii
Ten kufr má skoro stejnej jako Scoupo :-D

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 25 kvě 2011, 14:30
od Farrael
To víš teď je v módě retro a návrat ke kořenům 8)

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 25 kvě 2011, 17:12
od laxo18
ono ked neni caluneny sa vravi ze ma zle odhlucnenie co v pripade genesisu nieje lebo je velmo dobre odhlucneny tak neviem na co chcete riesit calunenie kufra to sa stale pozerate zospodu hore ? ja urcite nie a je mi to jedno aj laguna je velmi dobre odhlucnena a taktiez nema caluneny kufor zhora a vobec ma to netrapi v genesise som sedel a nemozem povedat ze interier je biedny mne sa velmo pacil ak sa to niekomu nepaci ja mu to nezazlievam ale tiez to sem nebudem kricat je to hrozne

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 28 kvě 2011, 19:24
od David PLEVA
Malé shrnutí po ujetí první tisícovky kilometrů: Spotřeba krásných 11,3l/100km. Motor stále syrový, ale to se dá čekat. Podvozek drží skvěle i na mokré silnici. Zítra s ním jedu do Beskyd a pak začnu připravovat podrobnou recenzi. A i když jsem fanatik do značky :hyu:, našel jsem i nějaké nedostatky.

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 28 kvě 2011, 20:51
od Borek
Já mám celkem jasno.Vzhledem k max.spokojenosti a spolehlivosti s Tiburonem,bych rád u :hyu: pokračoval.Vzhledem k tomu,že mě současné provedení Genesisu vzhledem nenadchlo a vnitřkem záporně šokovalo,počkám na příští rok.Proč?Hyundai mu tady může říkat novinka,ale pravdou je,že má už nějaký ten rok výroby za sebou.Proto odhaduji,že příští rok dostane facelift,řádně upravený motor 3,8V6 GDI s 250kW(i současný motor je supr,tam jsem spokojený) a hlavně interiér a vzhled pro Evropu :!: [-o< .
Vycházím z toho,že Genesis sedan už facelift(zatraceně dobrý,pěkný) dostal.Vylepšení už tak skvělých motorů také. :wink: Takže do příštího roku vydržím. :D
http://www.auto.cz/hyundai-genesis-5-0- ... reje-58952

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 28 kvě 2011, 21:13
od Tringi
Facelift Genesis Coupé 2012 už taky jezdí, jen ho zatím nikdo neblýsknul bez maskování. Taky jsem zvědav. Co jsem tak četl, tak má dostat novou přední masku. Tam bych řekl že není co zkazit. Co se týče vykousnutí zadních okýnek, nebo křídla, o tom se nikde nezmiňují. Zato se objevují zmínky o tom 5.0 motoru 8) ale kdoví.

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 28 kvě 2011, 23:25
od Borek
Tringi-tak to je potěšující zpráva.Sleduji už delší dobu,že máme stejný vkus.
To nesmyslné vykousnutí okna tam určitě zůstane-byl by to dost velký zásah do výroby.Ale minimálně u přední partie si dělám velké naděje,že bude hezčí. [-o< Jo a doufám,že někdo z těch výzkumníků vezme při faceliftu kladivo a urazí to hnusné křídlo z kdovíčeho. :-k Jinak je zadní partie v pohodě.
Určitě také přihodí denní led do světel a za ty peníze už bych ve světlech nečekal nic jiného než xenony. :wink:

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 28 kvě 2011, 23:36
od Tringi
Podobný, mě to křídlo až tolik netrápí :D
Vykousnutí zadních okýnek se docela ztratí v té černé, kterou na něj dávají, to už jsem si zkontroloval 8)
Denní LED a Xenony by byly super, to máš recht, ale já jinak na ty vychytávky moc nejsem.

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 29 kvě 2011, 18:07
od laxo18
ja som sa najviac pobavil pri citani tej diskusie no holt su tu stale divny ludia :)

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 29 kvě 2011, 22:59
od Borek
laxo18-jaké diskuse?