Stránka 2 z 2

Re: Nervy s Vodafonem!

Napsal: 19 čer 2011, 19:58
od Bolo
Hardcam píše:Pred dvema lety Terka prechazela od T-Mobile k O2. V T-mobile jim rekli, ze jediny duvod k ukonceni smlouvy s nimi je jeji smrt...jinak tu smlouvu s nima kdysi taky podepsala na ulici. Nakonec to slo i bez smrti .)
No já mám taky t-mobile ( už 9let) a měl jsem u nich paušál. Myslel jsem si, že jak mi skončí smlouva ( za rok) tak smlouva končí . No prd, oni ti ji prodlouží pokud si nepožádáš o zrušení (měsíc dopředu). Naštěstí už to mám zrušené a paušálu se vyhýbám (naštěstí mám služeb. telefon, takže paušál na svůj soukromý tel nepotřebuji)

Re: Nervy s Vodafonem!

Napsal: 19 čer 2011, 20:01
od Hardcam
Oni prave tu smlouvu taky jen tak prodlouzili, to y O2 za vic jak 10 let nikdy neudelalo.

Re: Nervy s Vodafonem!

Napsal: 19 čer 2011, 20:09
od Piskotkiller
Mám teda napsat nějakou písemnou žádost,nebo stačí jen email,nebo mám furt valit do operátora...nechápu....

Re: Nervy s Vodafonem!

Napsal: 19 čer 2011, 20:16
od Bolo
určitě volej operátorovi , on ti řekne, jak napsat reklamační dopis, ten pošli doporučeně a doklad od toho si nech. je na tobě, jestli fakturu uhradíš (pro jistotu) nebo budeš doufat, že exekuce bude pomalejší než vodafone.

Re: Nervy s Vodafonem!

Napsal: 19 čer 2011, 20:17
od Hardcam
Email je posledni zpusob komunikaci, jaky bych v teto situaci preferoval. Nechapu, proc jim zadarmo nezavolas nebo nevyhledas jiny zpusob, kde mas urcitou zaruku zpetny vazby.

Re: Nervy s Vodafonem!

Napsal: 19 čer 2011, 20:22
od Piskotkiller
Harde ja tam volal ale zvedl to nějakej blb,kterej tvrdil že zrušit to nejde,jedině až to zaplatím,jinak teda písemná žádost a do 30ti dnů prý dostanu odpověď.Jen mě zajímá jestli není nějaká rychlejší situace.Třeba tam dojít osobně a rozkopat jim tam při té příležitosti ty jejich nevymachaný držky. :mrgreen:

Re: Nervy s Vodafonem!

Napsal: 19 čer 2011, 20:23
od Hardcam
Tak bud pobocka - at to tam s tebou sepisou a nebo postou, ne email.

Re: Nervy s Vodafonem!

Napsal: 19 čer 2011, 20:37
od Farrael
Hele normálně jdi Piškote na pobočku a tam se s nima vůbec ne**r. Buď to tam s tebou vyřeší, nebo chtěj vedoucího a když ani ten tak trvej na vyššim vedoucim. A klidně i pohrož televizí a dalšíma mediema. Na to oni slyšej - neboj sám to znám platí to na každou firmu.
Co se týče toho prodlužování smluv bez dovolení s tím má moje přítelkyně uplně tu samou zkušenost. A ještě jsou tak vychcaný že to ani neni možný. Taky T-mobile. Jí se pomstili docela zajímavě a doteď nevim jak to vyřešit a asi ani O2 ne. Co byla u T-mobilu tak mě slyšela v telefonu velmi dobře. Od té doby co přešla (a to měnili i simku) mě slyší v jakym koliv telefonu má trhavě jako kdyby měla sotva signál. Nakonec se to rozšířilo na uplně všechny. Děs. Nevíme co s tim a operátor taky ne.
U O2 je to tak, že smlouva je postavena na dva roky a pak se sice prodlouží, ale už ji můžete kdykoliv vypovědět, takže se neprodlužuje automaticky na další dva roky. Prostě dokud neřeknu stop tak pak po dvou letech tiše dál inkasujou peníze a neptaj se radši ;-)

Re: Nervy s Vodafonem!

Napsal: 19 čer 2011, 21:41
od Bolo
ale už máš tu možnost hned tu smlouvu vypovědět což u tmobilu asi nejde. jinak s tím trhaným hovorem ti poradím. Skočte si všichni na ušní :mrgreen: ne to je žert, technicky je to blbost aby jenom vás takhle "potrestali"

Re: Nervy s Vodafonem!

Napsal: 19 čer 2011, 22:01
od Farrael
Jj technicky to asi bude blbost, ale co s tim viď, když si s tim ani z toho O2 nevěděj rady :-( Napadl mě teda leda afekt na číslo.