Stránka 2 z 2
Re: Palubní počítač
Napsal: 23 říj 2012, 08:19
od frawd
Nové olej žrať nebude. Ja to tiež kontrolujem až keď mi príde blbé že som sa tam dlho nepozrel. Inak olej kontrolujem najčastejšie (zatiaľ asi 3 krát), potom tlak v pneumatikách (2x), no a kúpeľ som mu doprial raz. Nech nie je rozmaznané.
Re: Palubní počítač
Napsal: 23 říj 2012, 09:57
od pepe pedro
to mmv: no tak neotvírej,když Tě to nebaví.Auto mě živí,tak se oň starám.Jako starý šofér by si mněl vedet-kdo maže,ten jede.Ja nemám břidličnou tabulku,není třeba-neumím psát.Dělám si zářezi do futer
Re: Palubní počítač
Napsal: 23 říj 2012, 12:10
od mmv
no, ono se autu v podstatě nic nestane když se ti za jízdy vyšroubuje zátka oleje a ono to začne ječet že tam olej není, tedy za předpokladu že s tim nebudeš chtít dojet do vedlejší vesnice, ale abych narovnal téma PP, bylo by supr, kdyby ta elektronická měrka v PP
byla přítomna, při každém nastartování to ukáže kolik tam je oleje a odpadá namáhavá peripetie s otevíráním víka motoru a ekologicky riziková manipulace s měrkou
Re: Palubní počítač
Napsal: 23 říj 2012, 22:45
od pepe pedro
pridat jeden budík na tlak oleje.Nevím jak je nastavený policat,ale kontrolka by mala začat blikat a svietit hned ked olej klesne pod minimálnu hranicu.De facto by se nemělelo nic stát-ovšem když zastavíš.
Re: Palubní počítač
Napsal: 23 říj 2012, 22:59
od mmv
nemyslím si že u
to měří tlak oleje, teda ano, ale pouze jako JE tlak = je olej a nebo NENI tlak = neni olej - (případně je olej ale je někde větší díra než X, takže neni tlak) řekl bych, že chujdai nebude tak sofistikovaný aby ŘJ řekl že je nízký tlak
Re: Palubní počítač
Napsal: 23 říj 2012, 23:06
od pepe pedro
a preto je tam kontrolka-ktorá by mala svietit,Ušetrili money za všelijaké elektronické brykule.V jednoduchosti je sila
Re: Palubní počítač
Napsal: 24 říj 2012, 11:13
od pietro32i
To mmv: No neviem, možno máš pravdu, ale ak si dobre pamätám, tak tá kontrolka sa volá, že kontrolka tlaku oleja a nie kontrolka množstva či hladiny oleja. A aj keby to bolo ako píšeš, tak to asi vyjde narovnako, nie? Veď ak je dosť oleja, tak aj jeho tlak bude primeraný a ak bude tlak nižší, tak je pravdepodobnosť, že je málo oleja dosť vysoká. Skrátka, mne ako užívateľovi môže byť jedno čo to v skutočnosti meria. Ak sa mi tá kontrolka rozsvieti, príp. po štarte nezhasne, tak viem, že sa niečo s olejom, resp. s mazaním deje, či?
Re: Palubní počítač
Napsal: 24 říj 2012, 12:03
od frawd
Tu ide asi len o to, kedy tá kontrolka bude svietiť, či keď bude oleja menej, alebo už vôbec.
Na Stile bola aj kontrolka nízkeho tlaku oleja, ale pri každom naštartovaní sa navyše na PP zobrazilo 0 až 5 puntíkov, v závislosti od hladiny oleja, také niečo ix20 nemá, ale zvykol som si.
Re: Palubní počítač
Napsal: 24 říj 2012, 12:43
od mmv
jj člověk si furt zvyká, já si třeba ještě nezvykl na těch 6 pytlů, pravdou je že na berlingu sem si taky na něj nezvykl, zato na pickupu sem si už zvykl
jj všiml jsem si že na většině součástek bylo fiat-citron-pegot
edit:
todle je divný ne ???
https://www.kia-club.net/viewtopic.php? ... 210#p14210