Stránka 2 z 4
Re: K&N sanie
Napsal: 30 črc 2011, 18:35
od Mexican
Laxius uff, ten motor je teda pekne spinavy
Re: K&N sanie
Napsal: 30 črc 2011, 18:45
od Laxius
Je to tak
Este som ho neumyval
Ma niekto nejaky tip ako nato? Nemam s tym skusenost a neviem na co si mam davat bacha okrem toho, aby som neospliechal filter...Kam by sa este voda nemala dostat? A umyvate ho wapkou na benzinke alebo doma s hadicou?
Fakt by ma potesila kazda rada
Re: K&N sanie
Napsal: 30 črc 2011, 19:03
od Mexican
wapkou sa motor NESMIE umyvat.. su na to spreje a spesl cistice. A najlepsie to proste treba vytriet manualne. Tym vsak odstranis nasledok. Treba hladat pricinu a tou je zrejme bordel zo spodu, takze mozno by sa oplatilo pouvazovat nad nejakym krytom-deflektoru
NIKDY som ten motor neumyval
http://moje.auto.cz/?sekce=foto&im_id=i ... 9a4696f27b
zospodu mam podomacky vyrobeny kryt
k tomu K&N saniu. tiez mam taky rozporuplny pocit, ked vidim ze sa ten vzduch zbiera asi 50 cm od bloku motora. Podla moho skromneho nazoru to ma mozno lepsi zvuk a prejav, ale nasavanim tepleho vzduchu vykon urcite nepojde nahor. To uz radsj dat filter z CRdi do povodneho airboxu, ktory je dimenzovany na vyrazne vyssi prietok vzduchu
Re: K&N sanie
Napsal: 31 črc 2011, 10:43
od 89majlo96
bordel riadny
Tu to bez cistica na motory nepojde. Vapkou sa da striekat motor, ale je to na tvoje vlastne riziko. Voda sa nesmie dostat do kontaktov elektronickych suciastiek a spojok kablov. A tych je tam strasne vela.
Co sa tyka filtra, podla mna to ma asi len lepsi zvuk, vykon ostal taky isty, alebo dokonca trosku klesol. Keby si tu hadicu natocil smerom dole k zemi tak by to bolo ucinejsie nez toto riesenie.
Re: K&N sanie
Napsal: 31 črc 2011, 11:22
od Laxius
Dobre, prepokladam, ze v Lidli bude aj cistic motora. Alebo skocim do Avionu do mototechny. Mate nejaku specialnu handru na umyvanie motora ?
Lebo sa priznam, ze ja nosim v aute uz 4 tie mikrovlaknove handry
1 na karoseriu a kolesa po umyvani
1 na interier
1 na okna
1 na vosk
(dvojite dno vyuzivam uplne maximalne, od handier, cez umyvaciu hubu, cistice, dazdnik az po velke zelene(modre) tesco tasky na nakup + automapy
)
Motoru som sa doteraz fakt nevenoval, inac som viacmenej aspon kazdy druhy tyzden na benzinke a vysavam/umyvam
No a dnes mam volno, tak by som asi siel poriesit aj ten motor
Re: K&N sanie
Napsal: 31 črc 2011, 11:37
od Mexican
stare triko to vyriesi
Re: K&N sanie
Napsal: 31 črc 2011, 15:35
od 89majlo96
tiez by som nepouzil mikrovlakno na motor, to by si ju znicil pri takomto zencisteni. Ale radim ti kup si este jednu na disky. Jedine ze by si tu co pouzivas na karoseriu a disky pral po kazdom pouziti, tak potom by to mohlo byt.
Re: K&N sanie
Napsal: 01 srp 2011, 09:26
od Laxius
Hej periem zakazdym
Vcera som kupil v LIDLi nieco co sa volalo "engine cleaner" a kupil som nejaku sadu 6 handier, ako na jedno pouzitie. Priznam sa, ze aj ked som mal v plane to tam vycistit aby sa to az lesklo, tak som nakoniec od toho upustil
Ten engine cleaner bol totiz vyslovene len na olejove necistoty na kovovych castiach motora a tam kde som odparkoval, ze vydrhem motor, tam som nemal vodu, ani vo flasi so sebou dokonca, tak som len nahrubo poutieral najviac zaspinene casti, ale aj tak to vyzera uz o dve triedy lepsie
Re: K&N sanie
Napsal: 01 srp 2011, 11:51
od Engineer
Hmm.. moc ma riešenie sady KN nepresvedčilo... Kto ti to robil?
Podľa mňa si chytil zvuk ale výkon určite nie... LEda že by bola diera v kapote pred filtrom...?
A pri filtri nie je žiadna izolácia od motora aby naťahal teplý vzduch!
Re: K&N sanie
Napsal: 01 srp 2011, 13:07
od Laxius
Objednaval som a a montovali mi to vo
http://www.automotshop.sk v Bratislave. No hej, izolacia tam nie. Ten vykon neviem, stratit som ho urcite netratil, narast vsak tiez nepocitujem. Subjektivne auto ide lepsie do otacok, ako sa to tu uz pisalo. Mam pocit, ze od 1500 to taha trochu lepsie. Predtym som pozoroval vykonovy dieru asi od 1500 do 2500 zhruba, teraz tam je stale, ale zda sa mi, ze ju prekonavam rychlejsie. Vsetko subjektivne, kazdopadne niekedy ked nebude prsat cez vikend a bude slaba premavka, skusim nahrat aj zvuk.
Pre i30 zial neexistuje K&N saci box ani Apollo system nasavania. Mozno sa to zmeni, to neviem a potom si dam tieto lepsie vychytavky namontovat, ale zatial je toto jedno z dvoch rieseni (vymena papieroveho filtra za K&N) ktore je mozne pre i30...
Re: K&N sanie
Napsal: 02 srp 2011, 09:41
od Engineer
Nič v zlom ale keď ešte hovoríš že ti to montovala firma tak je to iba cigánska odfláknutá robota...
Keby mne dali takto auto tak im to otrieskam o hlavu!!! hlavne ak si za to vypýtali peniaze!!!
Re: K&N sanie
Napsal: 12 srp 2011, 11:17
od Korálek
Hele Laxius nic proti ale než tenhle nesmysl tak jsi si měl dát pouze vložku do původního boxu.
A cena by byla určite nižší.
Re: K&N sanie
Napsal: 16 úno 2012, 21:06
od N2DRFT
Tak jsem si udělal radost a namontoval červenej sport. vzduchovej filtřík od simoty, deklarujou 6-12% nárůst výkonu a o 6% nižší spotřebu a lepší pružnost, jak je to v reálu těžko říct, ještě prozkoumám, zatim to dobře zní a je to pružnější, víc jde do otáček. Už se tu řešilo, jestli tam nepude při tomhle řešení teplej vzduch, já bych řek, že ne, že to bude oukej, navíc to stejně neni žádnej sporťák, takže ani kdyby tam šel teplejší vzduch rozdíl nebude znát. Ještě filtřík naimpregnuju olejíčkem aby mi tam nešel bordel a je to. Cena 450,-(400 filtr/50 poštovný)-rušili tuning shop, proto tak levně.
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... filtr.jpg/
Re: K&N sanie
Napsal: 16 úno 2012, 22:52
od 89majlo96
jazdis s nenaimpregnovanym filtrom ? To si mohol jazdit bez filtra.
Re: K&N sanie
Napsal: 16 úno 2012, 23:00
od N2DRFT
tak vzhledem k tomu, že jse s ti jel teď domů a zítra 10km, tak to nevidim jako vážnej problém a s tutim se jezdí bez olejíčku běžně prej, ale tak olej bude jistotka.