Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Tojo 8v motor sou živý v nízkejch otáčkách ale ve vysokejch stojí za ho.... 12 a 16V to maj obráceně nemůžeš je porovnávat.
Chipovat atmosférickej motor o malym objemu nemá význam, za hodně peněz dostaneš málo muziky Přeplňovaný motory sou pro chip ideální ale atmosféry se seriovym osazením (výfuk, svody, písty, vačky) je marný.
Chipovat atmosférickej motor o malym objemu nemá význam, za hodně peněz dostaneš málo muziky Přeplňovaný motory sou pro chip ideální ale atmosféry se seriovym osazením (výfuk, svody, písty, vačky) je marný.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Reklama
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Chipovat atmosfericky motor neni nic jinyho, nez fake...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
A tím to můžeme ukončit
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
OK, beru v potaz. Kazdopadne mate noveho clena a diky vsem za rady a porady.
Elantra 1.6 2006
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
sem rád že ten motor jede jak jede, ještě abych se do něj vrtal. Ela není favorit.
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Dnes už vrtat do auta je akorát na průser
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Pánové,Elantru 1,6 2005 mám,dnes v noci jsem se vrátil z výletu z Chorvatska.2000 km ve čtyřech pohodovou stotřicítkou,spotřeba pp 6.8-polovinu cesty zapnutá klima-po dotankování asi 6,7l.Kdo elantru 1,6 má a není mu osmnáct a nejezdí s kšiltem dozadu přes vesnice stovkou,ten ví,že je to pohodový autíčko.Na závody to není,ale jede dost.dobře.škoda jen krátkých převodů a na dálnici chybí šestka-samozřejmě na rovině...
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Ahoj, mam 1.6ku 2001, tech 79kW neni zadny zazrak, ale po 3 letech uzivani jsem si ji uz celkem slusne vycvicil. Do chipu bych urcite nesel, jak se tu uz psalo - atmosfera a chipovani jsou o nicem. A i kdyby z toho vytahlli tech 85kW, tak je to prakticky z blata do louze - zadna vyhra, spis naopak jen zbytecne vetsi zatizeni motoru.
Nu jinak plne souhlasim, ze je to pohodove auto, ma sice mekci podvozek a mene ukecane rizeni, ale kdyz se ji poradne slapne na krk, tak dokaze i solidne pozlobit Ty prevody nejsou zas tak hrozne, na delsi zprevodovani to nema kone, ale ta 6ka na dalnici by se aj uzila A pokud clovek investuje do lepsich gum tak i celkem dobre sedi, sice na zadni traverzu prvnich Lanter to nema, ale zase je to o neco komfortnejsi.
Jinak dovolena ve Vysokch Tatrach (3 tydny s pritulkou a narvanym kufrem - cca 3.000km a prumer 6,9L ) Ale jinak to je hlavne po meste, jak se zahreje, tak vali a to jezdim v prumeru za 8,5L. Idealni pracovni pole tohohle motoru je od 3000 do 5200ot, to tahne nejlip a v mem pripade se v tehle otackach pohybuji dost casto, takze tech 8,5L beru jako velmi solidni apetit na to jak ji davam zabrat.
Nu jinak plne souhlasim, ze je to pohodove auto, ma sice mekci podvozek a mene ukecane rizeni, ale kdyz se ji poradne slapne na krk, tak dokaze i solidne pozlobit Ty prevody nejsou zas tak hrozne, na delsi zprevodovani to nema kone, ale ta 6ka na dalnici by se aj uzila A pokud clovek investuje do lepsich gum tak i celkem dobre sedi, sice na zadni traverzu prvnich Lanter to nema, ale zase je to o neco komfortnejsi.
Jinak dovolena ve Vysokch Tatrach (3 tydny s pritulkou a narvanym kufrem - cca 3.000km a prumer 6,9L ) Ale jinak to je hlavne po meste, jak se zahreje, tak vali a to jezdim v prumeru za 8,5L. Idealni pracovni pole tohohle motoru je od 3000 do 5200ot, to tahne nejlip a v mem pripade se v tehle otackach pohybuji dost casto, takze tech 8,5L beru jako velmi solidni apetit na to jak ji davam zabrat.
Hyundai i30CW 1.6GDi, 99kW, 2016 "Kraken"
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
- bohrosik
- **
- Příspěvky: 198
- Registrován: 01 lis 2007, 11:01
- Bydliště: Brno, (občas Havl.Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
jsem zvědav nejen na grafy , ale i na subjektivní pocity
když vzpomenu svého kolegu, který z Fabie přeběhl do i30, tak první dojmy byly - super, rychlý , sqvělý ...
po 5000km už by přidal výkon (toho není nikdy dost
když vzpomenu svého kolegu, který z Fabie přeběhl do i30, tak první dojmy byly - super, rychlý , sqvělý ...
po 5000km už by přidal výkon (toho není nikdy dost
Aktuálně Hyundai Elantra 1.6i GL 77kW, Hatchback, 12/2005
Hyundai Lantra 1.6i GLS 85kW, KOMBI, 1999 - prodáno 18.12.2011
Hyundai Accent GS 1,3, 62kW, 3-dv, 1996 - prodáno 01/2009
Hyundai Lantra 1.6i GLS 85kW, KOMBI, 1999 - prodáno 18.12.2011
Hyundai Accent GS 1,3, 62kW, 3-dv, 1996 - prodáno 01/2009
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Tak uprava ECU nakonec nedopadla, protoze mi v camp-performance zmerili vykon a zdal se jim nedostatecnej (necelejch 70kw a 130Nm). Poslali mne s tim na diagnostiku, tak jsem s tim vletel do Hyundaie co je na Zbraslavi a tam ze je vse ok / resp. diagnostika neukazala zadny chyby. Technik z Hyundaie ovsem rikal, ze mam radsi vymenit svicky i kdyz na ty koukal a zdaly se mu ok - jedine co udelal je, ze vycistil skrtici klapku...jinak bych chtel podekovat za vstricnost chlapum z NUBOCAR, vzali mne hned a bez papirovani. Takze pristi tyden svice + palivak a to be continued...
Elantra 1.6 2006
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Já z osobní zkušenosti mohu říct, že chip u atmo benzínu není fake. Nechal jsem si chipnout Stilo 2.4 ze 170PS na 185PS a rozdíl byl až překvapující. Jasně, placebo efekt,že? Ale kde pa. Do 2500 ot/min nebyl znát žádný rozdíl. Od 2500 ot/min auto o něco více zabralo, což před tím nikdy nedělalo, jelo plynule a pak už to bylo jen a jen lepší. Největší rozdíl byl ale od 4000 ot/min, kde docházelo ke změně délky sání a na zátahu to bylo znát nejvíce.
Také jsem chipovaní atmo nevěřil, ale po téhle zkušenosti není co řešit, šel bych do toho zase. Jinak zde dávám i link na video, jak jede moje Stilo po tom chipu, plus jsem si nechal udělat zakázkový výfuk od Laityngu a s otevřeným sáním s filtrem od Simoty je zde. Auto dosáhne maximální rychlosti 250 km/h a zrychlovalo by i dále, ale zastaví ho omezovač otáček, protože na pětku točí motor při těch 250 km(h už 6700 ot/min, kde je právě nastaven omezovač. Bez Chipu jsem dosahoval jen 225 km/h na tomto úseku, po chipu 235 km/h a po všech úpravách těch 250 km/h
Nechápu, jak zde někdo může psát, že to nemá cenu, když to nikdy nevyzkoušel. Samozřejmě se může stát, že narazíte na podvodníky, to pak ano, ale pokud se vše udělá tak jak má, tak za mě říkám, že se to vyplatí.
http://www.youtube.com/watch?v=2CBvBSvm0n0
Také jsem chipovaní atmo nevěřil, ale po téhle zkušenosti není co řešit, šel bych do toho zase. Jinak zde dávám i link na video, jak jede moje Stilo po tom chipu, plus jsem si nechal udělat zakázkový výfuk od Laityngu a s otevřeným sáním s filtrem od Simoty je zde. Auto dosáhne maximální rychlosti 250 km/h a zrychlovalo by i dále, ale zastaví ho omezovač otáček, protože na pětku točí motor při těch 250 km(h už 6700 ot/min, kde je právě nastaven omezovač. Bez Chipu jsem dosahoval jen 225 km/h na tomto úseku, po chipu 235 km/h a po všech úpravách těch 250 km/h
Nechápu, jak zde někdo může psát, že to nemá cenu, když to nikdy nevyzkoušel. Samozřejmě se může stát, že narazíte na podvodníky, to pak ano, ale pokud se vše udělá tak jak má, tak za mě říkám, že se to vyplatí.
http://www.youtube.com/watch?v=2CBvBSvm0n0
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Já bych něco řekl..,ale neudělám to
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- bohrosik
- **
- Příspěvky: 198
- Registrován: 01 lis 2007, 11:01
- Bydliště: Brno, (občas Havl.Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
řekni řekni řekni řekni
Aktuálně Hyundai Elantra 1.6i GL 77kW, Hatchback, 12/2005
Hyundai Lantra 1.6i GLS 85kW, KOMBI, 1999 - prodáno 18.12.2011
Hyundai Accent GS 1,3, 62kW, 3-dv, 1996 - prodáno 01/2009
Hyundai Lantra 1.6i GLS 85kW, KOMBI, 1999 - prodáno 18.12.2011
Hyundai Accent GS 1,3, 62kW, 3-dv, 1996 - prodáno 01/2009
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Podle mého,neodborného,názoru.. takzvaný chiptuning,což je pouze sprostý přehrání řídící jednotky tak,aby šlo víc benzínu do válců je aplikovatelný jak u atmosféry,tak u turba,adekvátně k výkonu získáš adekvátní nárůst čehosi.U atmosféry ten nárůst bude samozřejmě menší,proto tolik pochybovačů.
a co se týče 250 km/h ve fiatu stilo...tachometrových 250km/h to sotva olízlo a kolik to asi bylo ve skutečnosti,že...
a co se týče 250 km/h ve fiatu stilo...tachometrových 250km/h to sotva olízlo a kolik to asi bylo ve skutečnosti,že...
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw