Stránka 2 z 5
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 18 črc 2011, 19:13
od Yurii
Tojo 8v motor sou živý v nízkejch otáčkách ale ve vysokejch stojí za ho.... 12 a 16V to maj obráceně nemůžeš je porovnávat.
Chipovat atmosférickej motor o malym objemu nemá význam, za hodně peněz dostaneš málo muziky
Přeplňovaný motory sou pro chip ideální ale atmosféry se seriovym osazením (výfuk, svody, písty, vačky) je marný.
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 18 črc 2011, 19:17
od Hardcam
Chipovat atmosfericky motor neni nic jinyho, nez fake...
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 18 črc 2011, 19:25
od Smrťák
A tím to můžeme ukončit
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 19 črc 2011, 12:07
od M.Ela1600
OK, beru v potaz. Kazdopadne mate noveho clena a diky vsem za rady a porady.
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 19 črc 2011, 18:08
od Bofors
sem rád že ten motor jede jak jede, ještě abych se do něj vrtal. Ela není favorit.
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 19 črc 2011, 19:45
od Smrťák
Dnes už vrtat do auta je akorát na průser
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 23 črc 2011, 22:50
od jurasek
Pánové,Elantru 1,6 2005 mám,dnes v noci jsem se vrátil z výletu z Chorvatska.2000 km ve čtyřech pohodovou stotřicítkou,spotřeba pp 6.8-polovinu cesty zapnutá klima-po dotankování asi 6,7l.Kdo elantru 1,6 má a není mu osmnáct a nejezdí s kšiltem dozadu přes vesnice stovkou,ten ví,že je to pohodový autíčko.Na závody to není,ale jede dost.dobře.škoda jen krátkých převodů a na dálnici chybí šestka-samozřejmě na rovině...
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 25 črc 2011, 02:24
od Meggie007
Ahoj, mam 1.6ku 2001, tech 79kW neni zadny zazrak, ale po 3 letech uzivani jsem si ji uz celkem slusne vycvicil. Do chipu bych urcite nesel, jak se tu uz psalo - atmosfera a chipovani jsou o nicem. A i kdyby z toho vytahlli tech 85kW, tak je to prakticky z blata do louze - zadna vyhra, spis naopak jen zbytecne vetsi zatizeni motoru.
Nu jinak plne souhlasim, ze je to pohodove auto, ma sice mekci podvozek a mene ukecane rizeni, ale kdyz se ji poradne slapne na krk, tak dokaze i solidne pozlobit
Ty prevody nejsou zas tak hrozne, na delsi zprevodovani to nema kone, ale ta 6ka na dalnici by se aj uzila
A pokud clovek investuje do lepsich gum tak i celkem dobre sedi, sice na zadni traverzu prvnich Lanter to nema, ale zase je to o neco komfortnejsi.
Jinak dovolena ve Vysokch Tatrach (3 tydny s pritulkou a narvanym kufrem - cca 3.000km a prumer 6,9L ) Ale jinak to je hlavne po meste, jak se zahreje, tak vali a to jezdim v prumeru za 8,5L. Idealni pracovni pole tohohle motoru je od 3000 do 5200ot, to tahne nejlip a v mem pripade se v tehle otackach pohybuji dost casto, takze tech 8,5L beru jako velmi solidni apetit na to jak ji davam zabrat.
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 04 dub 2012, 22:46
od M.Ela1600
Zejtra budou grafy z brzdy pred a po uprave
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 05 dub 2012, 09:59
od bohrosik
jsem zvědav nejen na grafy , ale i na subjektivní pocity
když vzpomenu svého kolegu, který z Fabie přeběhl do i30, tak první dojmy byly - super, rychlý , sqvělý ...
po 5000km už by přidal výkon (toho není nikdy dost
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 05 dub 2012, 19:46
od M.Ela1600
Tak uprava ECU nakonec nedopadla, protoze mi v camp-performance zmerili vykon a zdal se jim nedostatecnej (necelejch 70kw a 130Nm). Poslali mne s tim na diagnostiku, tak jsem s tim vletel do Hyundaie co je na Zbraslavi a tam ze je vse ok / resp. diagnostika neukazala zadny chyby. Technik z Hyundaie ovsem rikal, ze mam radsi vymenit svicky i kdyz na ty koukal a zdaly se mu ok - jedine co udelal je, ze vycistil skrtici klapku...jinak bych chtel podekovat za vstricnost chlapum z NUBOCAR, vzali mne hned a bez papirovani. Takze pristi tyden svice + palivak a to be continued...
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 05 dub 2012, 20:38
od Deegr
Já z osobní zkušenosti mohu říct, že chip u atmo benzínu není fake. Nechal jsem si chipnout Stilo 2.4 ze 170PS na 185PS a rozdíl byl až překvapující. Jasně, placebo efekt,že? Ale kde pa. Do 2500 ot/min nebyl znát žádný rozdíl. Od 2500 ot/min auto o něco více zabralo, což před tím nikdy nedělalo, jelo plynule a pak už to bylo jen a jen lepší. Největší rozdíl byl ale od 4000 ot/min, kde docházelo ke změně délky sání a na zátahu to bylo znát nejvíce.
Také jsem chipovaní atmo nevěřil, ale po téhle zkušenosti není co řešit, šel bych do toho zase. Jinak zde dávám i link na video, jak jede moje Stilo po tom chipu, plus jsem si nechal udělat zakázkový výfuk od Laityngu a s otevřeným sáním s filtrem od Simoty je zde. Auto dosáhne maximální rychlosti 250 km/h a zrychlovalo by i dále, ale zastaví ho omezovač otáček, protože na pětku točí motor při těch 250 km(h už 6700 ot/min, kde je právě nastaven omezovač. Bez Chipu jsem dosahoval jen 225 km/h na tomto úseku, po chipu 235 km/h a po všech úpravách těch 250 km/h
Nechápu, jak zde někdo může psát, že to nemá cenu, když to nikdy nevyzkoušel. Samozřejmě se může stát, že narazíte na podvodníky, to pak ano, ale pokud se vše udělá tak jak má, tak za mě říkám, že se to vyplatí.
http://www.youtube.com/watch?v=2CBvBSvm0n0
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 05 dub 2012, 21:18
od enjoy
Já bych něco řekl..,ale neudělám to
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 05 dub 2012, 21:24
od bohrosik
řekni řekni řekni řekni
Re: Ciptuning benzinove Elantry 1.6
Napsal: 05 dub 2012, 21:31
od enjoy
Podle mého,neodborného,názoru.. takzvaný chiptuning,což je pouze sprostý přehrání řídící jednotky tak,aby šlo víc benzínu do válců je aplikovatelný jak u atmosféry,tak u turba,adekvátně k výkonu získáš adekvátní nárůst čehosi.U atmosféry ten nárůst bude samozřejmě menší,proto tolik pochybovačů.
a co se týče 250 km/h ve fiatu stilo...tachometrových 250km/h to sotva olízlo a kolik to asi bylo ve skutečnosti,že...