Stránka 2 z 2
Re: Z nicoho nic ide na 2-3valce
Napsal: 25 črc 2011, 15:59
od Tomson-tr
mayq píše:Skus vymontovat, rozobrat a vycistit (technickym benzinom a nasledne nastriekat WDckom) ten krokovy motorcek, taktiez kontakty...
Skusil som ale nepomohlo,ten magnet vo vnutri uz ma nieco zasebou-je cely dopraskany
musim zohnat nejaky dobry....A nema niekto na predaj okrem tohoto motorceka aj vahu vzduchu a lambda sondu?Surne kupim,lebo bez auta som ako bez ruky...
Re: Z nicoho nic ide na 2-3valce
Napsal: 28 črc 2011, 20:31
od Tomson-tr
Tak dnes som vymenil volnobezny ventil ale sa mi zda ze sa nic nezmenilo,skusil som odpojit vahu vzduchu a vsetko krasne ide
len niekedy ked pridem na krizovatku alebo zastanem tak mi motor zdochne,ale to bude asi tym ze ju mam odpojenu...Skusil som ju na mieste zapojit a hned otacky zacali kadejako skakat a vtedy sa to stalo
- ako nahle zacali skakat tak som zosliapol plyn zacalo ho nenormalne dusit,akokeby zase isiel na 2-3 valce a z vyfuku vysiel uplne cierny dym!!!Tak teraz neviem ci je nieco z turbom alebo preto tak zacmudil ze zle spaloval....Mozem behat s odpojenou vahou?
Re: Z nicoho nic ide na 2-3valce
Napsal: 01 srp 2011, 08:21
od Yurii
Tak už s nějvětší pravděpodobností máš viníka...
Kdysi jsem jí hledal na internetu podle seriovýho čísla a vyšlo mi, že stejná váha vzduchu se dávala i do Fiata Punto GT a druhovýrobní z ebaye vyšla cca na 1500,-
Re: Z nicoho nic ide na 2-3valce
Napsal: 01 srp 2011, 14:42
od Tomson-tr
Yurii píše:Tak už s nějvětší pravděpodobností máš viníka...
Kdysi jsem jí hledal na internetu podle seriovýho čísla a vyšlo mi, že stejná váha vzduchu se dávala i do Fiata Punto GT a druhovýrobní z ebaye vyšla cca na 1500,-
Ano ano,tiez som si to vsimol...moze to zdochynanie motora zapricinovat ta vaha?Inak ako ju mam odpojenu tak mi aj startuje na 1 krat
Re: Z nicoho nic ide na 2-3valce
Napsal: 01 srp 2011, 15:56
od Yurii
Zkus tu Váhu napřed prostříknout ISOPROPYLALKOHOLEM to prý u některých pomáhá a jestli je vadná, už jí víc uškodit nemůžeš. A zkontroluj jestli jsou v ní všechny ty tenoulinké drátky v pořádku.
Když jí odpojíš úplně, motor přepne do nouzového režimu kdy jednotka počítá předpokládaný objem vzduchu pomocí pevně nastavených hodnot závislých na otevření škrtící klapky a možná tlaku turba. Věci jako data z lambda sondy
Dá se říct, že bez váhy vzduchu můžeš jezdit jakoby se nechumelilo ale auto pak bude mít vyšší spotřebu a menší výkon protože pro motor je vždycky lepší pro dosažení maximálního výkonu znát aktuální hodnoty a ne předpokládané hodnoty které nemusí být 100% správné.