Stránka 2 z 4
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 14 srp 2011, 17:14
od Mexican
a mal to ten sooosed nastartovane?
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 14 srp 2011, 17:42
od Engineer
Práve preto že som nevedel aký druh ovládania má som to napísal obecne...
Inak Adam221 mi dnes povedal že to môže byť aj spôsobnené emisnými normami, i30 má EURO 5 a myslím že New Accent má EURO 4.
Mám 1.4 71kW za studená pri pridaní plynu je dlhšia odozva na otáčky... Ale nemyslite že dám na podlahu plyn pri 60 km/h pri zaradenej 5-ke
Preventívne vyčisti škrtiacu klapku tak ako ti majlo napísal...
A majlo neber všetky vety osobne
Podľa mňa ani kúsok toho čo napísal Hard nebolo tebe...
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 14 srp 2011, 17:58
od 89majlo96
v pohodeeeee
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 14 srp 2011, 18:05
od dantasik
Ja co jsem se projizdel s mamky i30 ktera ma taky tu 1.4 posledni verzi tak je spis pocit takovej ze to je udusene vejfukem diky tomu aby to plnilo Euro5..rekl bych ze toto bude asi normal proste pri prerazeni to chvili jakoby mlci a pak se rozbehne..
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 14 srp 2011, 18:14
od matysekul
Tak u posledni verze bych to pripsal el.plynu,ale u stare verze ovladane lankem je to divne.Tezko posoudit,kdyz clovek nesedi za volantem.
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 14 srp 2011, 18:34
od dantasik
Prdlacku el.plyn to fakt je tim ze tam je spunt na vejfuku + naladeni aby to nedelalo emise takze pri rychlejsi zmene by to palilo blbe takze to je uskrceny..
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 14 srp 2011, 18:35
od S0T0
jestli to je korea...tak pouze euro 4...
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 14 srp 2011, 18:45
od Cserv
SOTO má pravdu, mám Euro 4, pač mám 80 KW, kdyby jsem měl Euro 5 tak už by jsem měl 77 KW a to nemám. Mno chtělo by to ještě někoho kdo by mi s mým autem vyzkoušel.
Mexican:
Mno snad jo, zeptám se ho
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 15 srp 2011, 08:16
od Laxius
Este sa spytaj suseda, ci nema nahodou nejaky turbo diesel. Odozva ma byt rychla, ale je pravda, ze treba benzin tocit...v nizkych otackach je to lenive, ale ak radi ako pri dieslaku,tak je problem medzi sedadlom a volantom...
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 15 srp 2011, 09:15
od Cserv
Omlouvám se Majla, že jsem mu napsal, že špatně čte. Spíš špatně čtu já.
Laxius: Je pravda, že má Koktávku I kombíky Laurina a Klementa, který je chipovaný na 80KW a má diesela. To turbo nevím, ale určo jo. Taky jsem mu to říkal, že to je tím, že má diesela a že to je něco jiného než benzín, ale stále se mu to nezdálo
Že prý jeho jinej kamrád tvrdil, že má taky i30 a prý dupne a jede mu to. Ale to je pak jedna paní povídala.
Zrovna jsem dnes ráno pospíchal na vlak, přede mnou byl passat kombík a ještě před nim byla pomalá koktávka a byly jsme zařazeni za sebou. Tak jsem je chtěl předjet, když už se uvolnilo v protisměru a na poslední chvilku pasat si rozmyslel a zařadil se předemnou taky v protisměru, skoro jsem ho vyboural, a ještě k tomu mi pěkně zašpinil s jeho černým kouřem. A rozjel to na 120km/h, ale já jsem byl furt přilepenej za nej na prdeli.
Jel jsem podle zvyku, tu nohu neměl dupnutou, ale plynule.
Auto mám ještě v záruce. A bylo by dobrý, kdyby jsem věděl co je pravda, kvůli bezpečnosti, vezu rodinu s malou.
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 15 srp 2011, 09:26
od 89majlo96
No tak vysvetli susedovi ze to je tym ze ma nacipovany turbo diesel
Podla mna s tym asi nic nebude ked sa to zda tebe normalne. Sak ved vyskusaj na volnobehu popridavat a uvidis ci sa hned berie do otacok, alebo ma nejake oneskorenie.
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 15 srp 2011, 11:43
od adam221
[quote="Cserv"]SOTO má pravdu, mám Euro 4, pač mám 80 KW, kdyby jsem měl Euro 5 tak už by jsem měl 77 KW a to nemám. Mno chtělo by to ještě někoho kdo by mi s mým autem vyzkoušel.
Mam 1,4 cvvt euro 5 04/2011 elektro plyn a 80kw....
Za studena tiez citim, ze ho dusi, prvych cca 300m... Nieje to vec, ktoru by som riesil... Podla servisu to robili aj Euro 4ky, ale nie az tak... Nieje to zavada, iba EU a emisie...
Znamy pracuje ako service man v Renaulte a vravi, ze Megane euro 4 a euro 5 je SAKRA velky rozdiel vo vykone, pruznosti a hlavne pri chode motora...
Skor by som povedal, jazdit, jazdit, jazdit.... Alebo ako niekto pisal tak porovnat s identickym autom... /Engineer vie aky som, a problemy sa mi same ukazuju
/
Engineer - New Accent 1.4MPI je euro 4, New Accent 1.5CRDi euro 4...
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 26 srp 2011, 09:31
od fajo22
Ja mám i30 1,6 benzín 93kW a ide to veľmi podobne tej 1.4.Bol som navyknutý na hladký benzín, takže som s tým nemal nejaký problém. Ale občas jazdím aj na nejakých turbo dieseloch. A tam je po pridaní plynu vzostup výkonu razantnejší, ale vzápätí treba preradiť. Včera som bol na skúšobnej jazde na i40 1,7CRDi 100kW (turbo diesel). Šiel som po známych cestách okolo Dolného Kubína. Skúšal som čo to teda dá do tých miestnych kopcov. Na pocit to bolo živšie, ale rýchlosť na vrchole som mal vždy cca takú istú ako tam dosiahnem na mojej i30.
Na hladkom benzíne treba len podradiť a naserete nejedného diesela s podobným výkonom.
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 26 srp 2011, 10:06
od Skyline
Taky nemame vykon kdyz na to dupnu, mam tam zarazenou 5 a ve180 ne a ne razatne zrychlit uz me to zacina sr... jo mame 1,4 I30.
Jinak vazne ja nic nepocituji, auto jede pekne a pri kazdem seslapnuti plynu to jde citit jak zrychluje (v ramci moznosti 1,4i) je to z 11/2010.
Na hladkom benzíne treba len podradiť a naserete nejedného diesela s podobným výkonom. to bych pochyboval, jelikoz ty pridas a podradis kdyz on to neceka. Zkus to na draze a tak aby jste zrychlovali ve stejny okamzik
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Napsal: 26 srp 2011, 11:36
od Engineer
Skyline píše:Taky nemame vykon kdyz na to dupnu, mam tam zarazenou 5 a ve180 ne a ne razatne zrychlit uz me to zacina sr... jo mame 1,4 I30.
Si ma pobavil, verím že si to myslel ironicky
Mna tiež accent rozčuluje keď pred zákrutou pravouhlou podradím do 3 a vychádzam zo zákruty, dám plný plyn a nič...