jj sohlasím s Yurrim,protože t 15 vodou chlazená je a nevím kde kolega přišel na to že neYurii píše:Možná dieselové varianty T15 nebo GT15 jsou chlazené jen olejem to nevím, ale vím, že ložiska u dieselové varianty T15 kteoru používaly VW jsou jiná a nemají tak důkladně udělané mazání hřídelky jako benzínové, někde jsem to tu i porovnával.
Každopádně ta exotická T15 co se montovala do Scoupe vodou chlazená 100% je, pochybuju že by do ní voda vedla zbytečně
Strata chladiacej kvapaliny
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 bře 2009, 01:10
- Bydliště: Hranice
Re: Strata chladiacej kvapaliny
- Reklama
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata chladiacej kvapaliny
ok klucí běžná T15 i nové GT15 nejsou nekoukal jsem na to, turbo z Scoupe jsem viděl už dáááááááávno
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005