Stránka 2 z 8
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 24 srp 2011, 14:53
od igor-PK
Mexican - dik, skoda ze som to nevedel predtym - ja som to menil v Hyundai servise - a tam dali original. Len som vtedy nejako nemal cas - lebo opakovanu STK bolo treba urobit do 30 dni a dost ma zdrzalo vybavovanie toho zapisu tazneho do TP
V kazdom pripade nabuduce radsej hodim otazku sem ako sa nechat obtiahnut "originalnymi dielcami".
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 24 srp 2011, 15:00
od Hardcam
Nenazyval bych to obtahnutim.
S kvalitou svetel DEPO a TYC mam pomerne bohate zkusenti a cena odpovida kvalita. Nektere jsou bez problemu, ale nektere se mlzi, plasty jsou mnohem krehci, nekterym reflektorum uplne chybi Lkova krivka svetla.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 03 zář 2011, 17:51
od JoKo
mne menili motorcek na zaruku {stihol som to v trojrocnej zaruke} a nepamatam si, ze by mi menili komplet cely svetlomet, ale len motorcek. ked som to prisiel do servisu reklamovat, tak to na potvoru nerobilo, ale prijmaci technik mi povedal, ze je to znama slabost accentov {ten isty problem ma aj otec na jeho accente lc}.
stk som absolvoval minuly rok a dalsia ma {ne}caka o rok. auto preslo bez zavahania, ale pred prazdninami som si bol dal skontrolovat tlmice {predne 72% a 73%, zadne 55% a 54%}, takze mozno po zime budem musiet menit tie zadne.
s cim som mal problem, tak to je nesumernost zadnych brzd {15%} a parkovacia brzda je uplne mimo {1.48kN a 0.91kN}, ked na pravom kolese nedosiahla hranicu bloku
tak to vyzera, ze na dalsej stk by som s brzdami uz nepresiel...
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 03 zář 2011, 20:32
od Mexican
JoKo nesumernost mas sposobenu zrejme zanesenymi zadnymi brzdami - rozmontovat, vycistit. a bude brzdit dobre. Rucka sa da nastavit tiez pohodovo - vid fotonavody
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 03 zář 2011, 23:09
od tombas
Taky mi na STK říkal, že zadní brzdy nejsou moc souměrné, ale když to párkrát pořádně prošlápnul, tak už to bylo OK, říkal, že asi málo brzdím.
Doporučuji před STK auto pořádně protáhnout, vč. několikerého intenzívního brzdění, nejlépe se zatíženým zadkem, aby měly zadní brzdy taky nějakou práci.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 04 zář 2011, 08:04
od JoKo
dakujem chalani. na tie zadne brzdy sa mi pozru kamarati a tiez povedali to iste, alebo niekde nejaka netesnost... tak dufam, ze je to len tym "malobrzdenim". nezvyknem moc brzdit brzdami...
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 04 zář 2011, 16:20
od gal7
Zdravím, aj sa pripojím do tejto témy. STK a emisnú som absolvoval pred mesiacom, pred tým vymenené všetky platničky - zodraté, zadný pravý tlmič - tiekol, predný pravý guľový čap - ohnutý, spravená geometria, predné sklo - prasknuté. Najazdených bolo 130000km. STK a emisná nevybavovaná, robená súčasne. Protokol STK bez akýchkoľvek zápisov. Kúpené po 3 rokov - skončený lízing. Ja som druhy majiteľ. Doteraz proste úžasné vozidlo.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 04 zář 2011, 21:33
od Mexican
par prispevkov, ktore us nesuviseli z STK ale s brzdami som presunul sem:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=225
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 03 říj 2011, 11:51
od Engineer
Tak dnes STK a EK za mnou... Jedna jediná Ľahká chyba: 622- osvetlenie zadnej ŠPZ...
čo by som chcel od 4 ročného auta ktr. má najazdených iba 41 000 km
Cena: 49,- €
http://www.stkprievozska.sk
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 03 říj 2011, 15:26
od Mexican
Engineer tych 49 Euro je vlstne presne tolko, co v Brne. Takze som rad ze som nepreplatil. Na osvetlnenie znacky som si daval pozor, pred STK som vyhodil LED (pretoze jednasem-tam preblikavala). Dnes som tam dal nove (za bratru 28kc vratane posty, zatial ~~ 30 sekund co som to skusal~~ to svietilo dobre.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 03 říj 2011, 21:35
od Engineer
Ale pozeral som ako puk, keď ma vyzval na predloženie povinnej výbavy... Vestu videl keď dával do OBD na emisie konektor.
Lekárničku, trojuholník...
Lekárničku som mal po splatnosti
... Ale na to som mu povedal že: Ak toto sú najvážnejšie závady môjho auta tak ok (osvetlenie zadnej ŠPZ, lekárnička)...
Lekárničku musím kúpiť, resp. 2 moduly po rexpirácii, a osvetlene je už vymenené...
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 27 pro 2011, 19:28
od Garcia007
... 54870 km ... STK Poprad ... 7:00 prichod ... 7:45 odchod z nalepkamy ... urobily emisnu ta v norme ... dalo by sa povedat pod normou ...
... a technicku ... brzdy predne prave trosku slabsie brzdy a zadne lave - ktove preco ? ... neriesim zatim ...
... nezdala sa mu rucna brzda ... ako som kukal na tie parametre co mu vybehovali na monitore a co tvrdil ze rucna by mala zaberat na plno pri 5, 6 zube ... a mne zevraj zaberala uz pri chyteni 2, 3 zuba ... vravim ja som z rucnou nerobil nic ... tak mi to dal do lahkych chyb ... 214 tusim ... prevod rucnej brzdy ... ci nejak tak ... zarobene 47,70 Eur ...
...
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 02 bře 2012, 13:13
od Mickey007
To vytáčení dieslů do omezovače je úplně normální. Bavil jsem se s technikem a není to možné jinak změřit. Stejně tak se to provádí i u Oktávek TDI a dalších nafťáků.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 04 bře 2012, 22:28
od Mexican
normalne to teda IMHO nie je. Pretoze u benzinaku je kusok od obmedzovaca vrchol vykonu. U konkretne tohto je o 800 otacok nizsie a to je sakra daleko. To bude vsak zrejme chybne nastavenie motoru, pretoze neexistuje jediny rozumny dovod preco ist nad 4200 ot/s
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 05 bře 2012, 08:54
od Espero
Na STK jdu s H1 za měsíc, už potřetí. Minule mě trošku překvapilo, že mi měřili emise při úplně jiných vyšších otáčkách než poprvé. Podle toho také vypadal výsledek - horší. Nechápu, jak je možné, že na stejné stanici měří vždy při jiných parametrech a logicky s odlišným výsledkem, byť v obou případech byly emise O.K.