Stránka 2 z 4

Re: STK

Napsal: 05 zář 2011, 09:20
od 89majlo96
no ked mi technik odrie moj novo nalakovany podvozok tak ho zozeriem :evil:
Ale co sa tyka toho ze s autom manipuluje iba technik, s tym mam tiez inu skusenost. To co som spominal ze som bol s kamaratovym autom tak ja som nadchadzal aj nad jamu a zapinal svetla. Ostatne si robil uz technik.

Re: STK

Napsal: 14 zář 2011, 10:43
od 89majlo96
no takze dnes som bol na kontrole. Technika poznam, robil si srandu ze co tam robim s novym autom :D
Hodnoty z emisnej kontroly su nasledovne :
kontrolovany parameter
teplota motora : 86
Volnobezne otacky : 660,0
zvysene otacky : 2680,0
obsah CO : 0,0
hodnota lambda : 1,005
Brzdny ucinok :
Bv L:2,87 R:2,57 kN
Bv L:1,59 R:1,68 kN
Bp L:1,12B R:1,58B kN
fo 75 N
teplota varu brzdovej kvapaliny 217 °C

Re: STK

Napsal: 14 zář 2011, 10:50
od Espero
Já jezdím na STK na do velkého servisu na Škodovky v Praze 3 (Škoda, VW, Seat, Audi, a Honda prodejna), mají tam celkem vláčné techniky, kteří si nechají ledacos líbit, pokud to není nic, co by bylo nebezpečné, a hodně proti předpisům (klidně mě pustili s nesvítící přední obrysovkou, která mi cestou na STK praskla) neboť jak mi řekli, kdyby byli rasi, tak k nim nikdo nebude jezdit a zkrachují. Ale jedna věc mě tam štve u kontroly emisí. Při každé kontrole tam měří při jiných otáčkách motoru a tak výsledky emisí jsou pokaždé jiné. Vždycky jsem prošel, ale štve mě to proto, že nemám etalon, který by mi naznačoval, jak se v průběhu času mění stav motoru.

Re: STK

Napsal: 16 zář 2011, 19:09
od mechoun
Taxem byl na STK dneska, den před vypršením termínu. Bez ztráty kytičky.
A hlavně: cca před 10 dny jsem dostal od plechový huby servisu :hyu: kam už v životě nepáchnu (viz můj podpis), protože mi při garančce nedolitím nemrzky málem odrovnali motor SMS, že mi bude končit STK a že jako mi to zařídí. Tůdle a ani náhodou. Jedu si takhle po E13, zahnu doprava, ujistím se že to není onen nejmenovaný servis :hyu: , a mám STK bez problému hotovou. A bez namáčení :-)

Re: STK

Napsal: 16 zář 2011, 19:54
od enjoy
No to promin,ale ty necháváš kontrolu nemrznoucí kapaliny nebo třeba hladiny oleje na servisu?
Že by to udělat měli je jedna věc,ale sám si to nezkontrolovat?no nevim...
ps:oni by ti nic nezničili,nejsou tvoje chůva.

Re: STK

Napsal: 17 zář 2011, 19:45
od mechoun
Nepochopils, kdysi jsem tu už všechny varoval, takže znovu, je to v zájmu nás všech: Tehdy šlo o GARANČKU po 2 letech, kdy se vyměňuje m.j. nemrzka. V době, kdy jsem byl objednán, měl přednost nějaký jejich známej "bafuňa", který zdržel začátek mé garančky, heslo, že jsem stálý zákazník a podobný kydy šly stranou. Dušovali se, že to pak do dohodnutého času stihnou, že na to dají 2 mechaniky. Výsledek byl, že levá ruka nevěděla co dělá pravá a tím pádem mi chl. okruh neodvzdušnili (když jsem pak viděl xicht toho tzv. mechanika, už jsem se nedivil), vůbec neměl ánunk o tom, že když je tam autoklima, je třeba i v srpnu zatopit, aby se odvzdušnilo. Proto jsem cestou domů málem uvařil motor. Takže na rovinu:
Oni jsou schopni nám naše šuplíky zničit, s tím materiálem tzv. automechaniků co tam mají, je pravděpodobnost blízká 100%.
Pro ty, kteří si ještě nenatáhli GSM souřadnice z mého podpisu: Jedná se o :hyu: KŠV Chomutov

Re: STK

Napsal: 17 zář 2011, 20:32
od Mexican
89majlo96 co su tie "zvysene otacky: ?? v CR sa kontroluju priebezne, co znamena obmedzovac (u diesla 4900 :-/ to fakt ze aka krajina , ine testovanie.. divocina

Re: STK

Napsal: 17 zář 2011, 20:48
od Chasnik
U dieselu se kontrolují emise při přeběhových (jestli jsem to napsal dobře) otáčkách, tedy to vytočí k maximu výkonu (u Focuse mi točil 5050, jsem myslel, že ten motor z auta vyskočí...).
U benzínu se to kontroluje při zvýšených - nevím přesně, jak se to kvalifikuje, ale většinou to točí mezi 2500 a 3000. Jestli je to podle nálady technika nebo existují nějaké tabulky podle typu motoru, nevím. Každopádně, emise na benzínu nevypadají tak krutě.

Re: STK

Napsal: 17 zář 2011, 21:41
od enjoy
Hehe,tak to musí mít velikou radost když jim tam přijede koncernový s TDi :mrgreen: ,to tam nic nevidej tak 5 minut,pokud to vytočí na max... to naše CRDi,to je nebe a dudy,to jsem snad nikdy kouřit neviděl.

Re: STK

Napsal: 17 zář 2011, 21:50
od Chasnik
:mrgreen: mají odsávačky z výfuku, samozřejmě, jinak by to bylo ještě rizikovější povolání, než horník v Číně...

Re: STK

Napsal: 17 zář 2011, 22:30
od enjoy
tak tam kde jsem já byl 2x na STK odsávačku neměli... nebo spíš nepoužívali,měli otevřený celý vrata :) .ale je fakt že jsem tam byl s benzínem.

Re: STK

Napsal: 18 zář 2011, 10:16
od 89majlo96
mexican : tak ako pise chasnik u benzinu sa otacky posudzuju v nizsom poly ako u diesla. Zavisi to od typu motoru, kazdy motor ma dane kedy vypusta najviac emisii a im to nacita pocitac po pripojeni na diagnostiku. Este to maju spravene dokonca tak ze keby diagnostika hlasi nejaku zavadu na motore, tak vyhodi emisnu kontrolu hned za neplatnu. Ja som mal kontrolovane otacky 2500-3000 a tych 2680 boli najvysie ktore pri skuske dosiahol.

TK a EK

Napsal: 13 říj 2011, 21:12
od coky
Tak dnes úspešne absolvovaná technická aj emisná kontrola po štyroch rokoch, 56t km.

Re: STK

Napsal: 12 pro 2011, 17:46
od alarm
Mám STK za sebou. Papučka je v poriadku, jedna malá závada, nesvietila mi jedna cúvačka.

Re: STK

Napsal: 12 pro 2011, 18:33
od Hardcam
Teda chlapi, vas najednou je, co mate po STK. Ja na prvni STk pojedu az za 2,5 roku, to auto bude stare 7 let :mrgreen: se Ceedem pojedu v unoru, ale projde urcite na vybornou, az na pripominky k foliim.
jinak v zajmu kvality sluzeb trosku apeluju na Espera, jestli by upravil nazev firmy (treba uvest jen Jarov) nebo umazal zminku o jejich benevolentnosti. Nikdy nevite, kdo to cte a bylo by prece skoda prijit o dobrou technickou, kde to berou sportovne. Je to jen navrh...