Stránka 2 z 2
Re: Jak správně odvzdušnit brzdy???
Napsal: 30 zář 2011, 12:43
od karlosino
Tak tennhle ten samý problém už řeším 2 roky. Prvně mi nebrzdilo levé zadní kolo,klasika,zarezlý pístek..takže nový + těsnění a rovnou i pravé kolo,pak opravnou sadu do hlavního brzdového válce..bez efektu,pak fungl nový brzdový válec...bez efektu,pak nové brzdové hadice....bez efektu,ve dvou servisech...bez efektu,vyčištěný regulační ventil na zadní okruch...taky nic,k tomu snad 100 krát odvzdušněné a nepomůže nic. Před 3 měsícema jsem jel z hruzou na technickou a zadní brzdy na válcích v limitu,tak nevím,jestli Lantry a Coupečka to tak mají mít,nebo co.....A jak říkáš,při dupnutí na brzdy se může ABS na předku posrat a na zadku nic.
Re: Jak správně odvzdušnit brzdy???
Napsal: 01 říj 2011, 14:27
od divous
Tak se zadařilo!!!
Po odvzušnění do kříže to začalo brzdit.
Přišlo mi, že se při odvzdušňování vyhrnuly bublinky až třeba po desátém sešlápnutí pedálu...
Taky mohla být špatná kapalina, protože to co z toho teklo byl docela humus...
Díky všem za podměty a rady!!!
Re: Jak správně odvzdušnit brzdy???
Napsal: 02 říj 2011, 21:21
od divous
karlosino píše:Tak tennhle ten samý problém už řeším 2 roky. Prvně mi nebrzdilo levé zadní kolo,klasika,zarezlý pístek..takže nový + těsnění a rovnou i pravé kolo,pak opravnou sadu do hlavního brzdového válce..bez efektu,pak fungl nový brzdový válec...bez efektu,pak nové brzdové hadice....bez efektu,ve dvou servisech...bez efektu,vyčištěný regulační ventil na zadní okruch...taky nic,k tomu snad 100 krát odvzdušněné a nepomůže nic. Před 3 měsícema jsem jel z hruzou na technickou a zadní brzdy na válcích v limitu,tak nevím,jestli Lantry a Coupečka to tak mají mít,nebo co.....A jak říkáš,při dupnutí na brzdy se může ABS na předku posrat a na zadku nic.
No, je jasné, že zadek brzdí méně, ale tohle byl fakt extrém, spíš to nebrzdilo vůbec. Pomohlo až to odvzdušnění křížem, resp. asi spíš komplet výměna kapaliny. Je pravda, že jsem auto "zdědil" dost zanedbané(poslední min. rok stálo na místě). Mě spíš trápil ten dlouhý a gumový chod pedálu - nechovalo se to ale jako zavzdušněné - bylo to stále stejné, ikdyž se brzdy našlapaly atd... Takže u mě to byla kombinace vzduchu v soustavě a staré kapaliny.
Tak teď ještě pořešit tu spotřebu... (
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=70&t=22914)