Stránka 2 z 3
Napsal: 07 črc 2006, 18:00
od Kyrglík
Představ si jak rytíř sesedá ze svého koně-je to něco podobného
Ale směšnějšího než rytíř
Napsal: 07 črc 2006, 18:44
od Radovan Helis
Tak pořad nevim co stim výfukem okapy ne
trubky taky nic asi tam budu muset nechat origoš.
Napsal: 07 črc 2006, 21:40
od zdenek76
laděný origo za 18 tisíc je ještě velmi slušná cena, stávají běžně 2x tolik. Univerzálním koncem si fakt moc nepomůžeš, bude to akorát výrazně hlučnější (a to i vevnitř v kabině) a výkon to fakt nejspíš nepřidá. Když zvedat výkon pomocí výfuku, tak ho musíš udělat celej, od svodů až po konec, aby tam byly ty správný protitlaky apod., není to žádná sranda, proto to tolik stojí.
Napsal: 08 črc 2006, 11:09
od Radovan Helis
Hm asi budu muset šetřit
,ale díky . Jeste tu byl návrh na namontování turba
jsem skutečně motorový analfabet a nedovedu si představit jak rozsáhlé upravy by to znamenalo a jestli je to vůbec reálné.Na tomto foru jsem myslím zahlédl nějaké i na můj typ auta
Napsal: 10 črc 2006, 07:03
od Petr HC
Tu cenu do 10.000Kč jsem myslel i s montáží, tenhle motor neni žádnej exot, neměl by bejt problém ho na vrakáči sehnat zhruba tak za 5 až 7tis.
Co se toho výfuku týče, pochopitelně nejlepší je vyměnit všechno od svodů až po koncovku za nějakej kvalitní, sportovní, výfukovej systém, určenej přímo pro danej typ auta, od nějaké renomované fyrmy. Nicméně neni to v žádnym případě levná záležitost a v tvym případě bych to řešil pro začátek spíš výměnou katu za leštěnou nerezovou trubku nebo rezonátor.
O přidání turba do coupe už se tady taky pár příspěvků psalo, obecně platí, že přestavba jakéhokoli NA motoru na turbo motor přijde na cca 100.000+. Z USA jde objednat turbokit přímo na coupe v přepočtu za cca 90.000Kč, kde bys měl mít tak nějak všechno podstatný, co k přestavbě budeš potřebovat + počítej něco za práci + za úpravu řídící jednotky + tuning brzdového systému + prášky proti bolesti hlavy a pevný nervy
Napsal: 10 črc 2006, 07:42
od Kyrglík
HIHIHIHI
Prášky proti bolesti a pevný nervy...Máš Pravdu Petře...Slysěl jsem že když si koupíš celou paletu tak máš jistou slevu
Napsal: 10 črc 2006, 14:15
od Radovan Helis
Díky Petře za odpověď, tu cenu motoru jsem čekal fakt větší vidím to na tři možnosti:
1. nechat přečipovat stávající motor nárust tak 10%
2. nechat na stávajícím motoru vyleštit kanálky a udělat ostrou vačku plus přečipování cena asi 40000
3. koupit dvoulitr a přečipovat + ostrá vačka
Každopádně moc prášků na nervy spapám
Napsal: 10 črc 2006, 14:17
od Petr HC
Radovan Helis píše:Díky Petře za odpověď, tu cenu motoru jsem čekal fakt větší vidím to na tři možnosti:
1. nechat přečipovat stávající motor nárust tak 10%
2. nechat na stávajícím motoru vyleštit kanálky a udělat ostrou vačku plus přečipování cena asi 40000
3. koupit dvoulitr a přečipovat + ostrá vačka
Každopádně moc prášků na nervy spapám
Jsem pro 3. variantu
Napsal: 10 črc 2006, 22:18
od Kyrglík
Jo jo jo.3.Možnost je nejlepší.To by pak možná trhalo i asfalt
Napsal: 10 črc 2006, 23:23
od black_sheep
Kyrglik píše:Jo jo jo.3.Možnost je nejlepší.To by pak možná trhalo i asfalt
no a jeste to turbo, vylepsit brzdy a podvozek a je z toho supersport
Napsal: 11 črc 2006, 10:51
od Kyrglík
black_sheep píše:Kyrglik píše:Jo jo jo.3.Možnost je nejlepší.To by pak možná trhalo i asfalt
no a jeste to turbo, vylepsit brzdy a podvozek a je z toho supersport
Nebo motor z Migu a nemusí se bát ani bodovýmu systému
Napsal: 11 črc 2006, 14:49
od Vita
Kyrglik píše:black_sheep píše:Kyrglik píše:Jo jo jo.3.Možnost je nejlepší.To by pak možná trhalo i asfalt
no a jeste to turbo, vylepsit brzdy a podvozek a je z toho supersport
Nebo motor z Migu a nemusí se bát ani bodovýmu systému
Ale kdo by to zivil ????
Napsal: 11 črc 2006, 16:03
od Rasty
Čipování 1.6ky je podle mě hovadina a blbost. Čipování se provádí pro zvýšení výkonu, když už není silnějíší agregát. Jelikož se dělá 2.0 tak já osobně by jsem koupil 2.0 a pak když by mi ten výkon nestačil, tak teprve budu uvažovat o chipu
Když chce někdo investovat tolik peněz do čipnutí 1,6ky, když ji pak stejně drapne 2,0 v serii, tak prosim.
Napsal: 11 črc 2006, 21:36
od Kyrglík
Rasty píše:Čipování 1.6ky je podle mě hovadina a blbost. Čipování se provádí pro zvýšení výkonu, když už není silnějíší agregát. Jelikož se dělá 2.0 tak já osobně by jsem koupil 2.0 a pak když by mi ten výkon nestačil, tak teprve budu uvažovat o chipu
Když chce někdo investovat tolik peněz do čipnutí 1,6ky, když ji pak stejně drapne 2,0 v serii, tak prosim.
Moje řeč Rasty
...
Napsal: 11 črc 2006, 22:00
od lubin1281
taky souhlasim srastym 1.6 nema ani zadnej kroutak kdyz to nacipuijes tak ti sliby 10 koniku nahoru ale pak to postavys na brzdu a ono ejhle a bude tam jen 5 koniku a minimum kroutaku a za ty prachy? znam uz ted 4 pripady s cipovanim od sebelepsich firem astejne tam nikdy nebylo co slibovaly
dvoulitrik je dvoulitrik a tam uz ty kone nazenes snadnejc