Stránka 2 z 2

Napsal: 12 črc 2006, 13:03
od MartasZ
No nejni to nic jednoducháho.. ale jde to.. zjistim přesnej postup a hodim vám to sem :-) Já je tam taky ještě nemám, ale chystám se na to :-)

Napsal: 20 črc 2006, 13:07
od Kufr
Já mám 215/45 17" a taky je to napohodu!Original tlumiče i pružiny, 4x114,3 ET38, AEZ Luna/Michelin Pilot

18"

Napsal: 27 črc 2006, 11:50
od racingpro
Já se teď chystám dát na 98 kola 8 X 18 s pneu 225/40, kola mají ET 46 což vymažu podložkami 30 mm, a oproti originálním 205/50, 6j X 15 ET 35 bude rozdíl docela znatelnej, ale snad únosnej, dovntř "půjdou" o 6 mm, ven o 45 mm a průměr kola bude o 52 mm větší,podle předběžnýho měření by to mohlo vyjít, maximálně bych ještě koupil dorazy pružin. nemáte s 18" někdo zkušenost ? nerad bych z toho měl dvoumístný a bezkufrový auto, díky za info :lol:

Napsal: 27 črc 2006, 12:06
od Jirka
No tak to si myslím, že takhle dopadneš.. Hlavně ty podložky ti asi ty kola moc vyndají ven a budeš škrtat.. Hlavně ten průměr kola bych nezvětšoval..

Napsal: 27 črc 2006, 14:16
od Rasty
4 Martasz: No tvrdil si že to se zkrácenýma pružinama sedí jak formule, ale formule se v zatáčce nepustí ze silnice že :lol: :?: Takže jako formule to nesedí, alespoň tobě. 8)

Napsal: 28 črc 2006, 00:39
od MartasZ
Rasty píše:4 Martasz: No tvrdil si že to se zkrácenýma pružinama sedí jak formule, ale formule se v zatáčce nepustí ze silnice že :lol: :?: Takže jako formule to nesedí, alespoň tobě. 8)
dyk to máš pravdu.. někde vznikla chyba.. no upřímně.. nevim jak vám, ale už v mimoni sem si všim že to moje kupé je silně nedotáčivé.. tak nevim.. třeba to může bejt i těma pružinama, přeci jen tim změníš celou charakteristiku přední nápravy a přeci jen ten podvozek by měl bej vyaděnej od výrobce co nejlíp.. No nevim no.. do tý doby sem to moc neřezal, teda jako joo.. ale sedělo to krásně.. ale jakmile se to urve.. myslim že když se to urve, už to nezachrání nic, možná sliky :-)

Napsal: 28 črc 2006, 13:03
od Rasty
Proto mám jednu zásadu. Co se týče podvozku to musí být v pořádku. A pružiny by jsem nikdy nezkracoval. Ne že by jsem se toho bál, ale kdyby to bylo bezpečné a účelové, tak už to nějaká firma seriově vyrabí :wink:

Napsal: 28 črc 2006, 14:17
od pener_jack
To bych zase netvrdil, protoze kdyz mas nizsi pera tak mas tvrdsi podvozek a co se tyce komfortu nic moc.
Takze vyrobce ma kompromis komfort / jizdni vlastnosti

Napsal: 29 črc 2006, 01:50
od MartasZ
Rasty píše:Proto mám jednu zásadu. Co se týče podvozku to musí být v pořádku. A pružiny by jsem nikdy nezkracoval. Ne že by jsem se toho bál, ale kdyby to bylo bezpečné a účelové, tak už to nějaká firma seriově vyrabí :wink:
A kdo mluvil o zkracování???
Já koupil originál značkový přímo na moje coupé, který to snížili o 40mm, samozřejmě jsou tvrdší.. taky bych nikdy nezkrátil normální pružiny, bylo by to pak jak na houpačce, moc měkký.. já myslim že takhle to bylo gut.. Prostě by si měl někdo tu zatáčku zkusit ve 110ti projet a pak tvrdit, že to nesedí :-)
Ale že to kupé je nedotáčivý, tak to teda je :-)
Stejně jako každej předohrab :-)

Napsal: 29 črc 2006, 18:14
od Lado
Racingpro-s elektronama 8x18 a pneu 225x40 bych neriskoval a s podložkama už vůbec. Elektrony 7,5x17 s pneu 225x40 jsou na limitu únosnosti a už mimo techničák.Když ti to trochu skočí s elektrony 8x18 pneu 225x40 v zatáčce tak budeš drhnout o vše možný co je pod blatníkem a navíc budeš na každé jiné nerovnosti skákat jak sánský kozel.Jestli chceš takovou výbavu jen pro závodění tak proti gustu žádný dišputát. Podobnou diskuzi jsme vedli na foru před několika měsíci.Chceš-li však jezdit po našich silnicích,nezbývá mi než tě včas decentně varovat.