Stránka 2 z 3
benzin versus diesel
Napsal: 06 zář 2006, 09:21
od luboš
Naprosto se Zdenkem souhlasím. Jsem jednoznačně pro benzin. Také proto, že najedu pouze cca 10 tis. km ročně.
SANTA FE 2,4i ELEGANCE 4x4
3.3L DOHC V6
Napsal: 06 zář 2006, 10:04
od js
zajímavá alternativa 242 koníků v automatu s nižším přídělem benzínu než slabší verze v manuálu v plný za 28tis. USD
http://www.hyundaiusa.com/vehicle/santa ... mited.aspx
Napsal: 06 zář 2006, 10:23
od zdenek76
To jo ta americká 3.3V6 je zajímavá, mně se líbila už ta předchozí 3.5V6, akorát jsem tehdy zjistil, že by mi to tady nepřihlásili, ale třeba se to časem změní a bude se u nás nabízet i ten silnější benzin.
U předchozího santy dělali zase třeba Korejci 2.7V6 ve verzi Gold, šlo tam sice spíše o styling, ale vypadalo to moooc pěkně.
Napsal: 06 zář 2006, 11:02
od Leo
Myslím, že je to otázka peněženky. Když máš na to abys živil benzín tak je benzín lepší. Radím Ti abyses projel v obou verzích. To jsem udělal já. Pak uvidíš jestli se Ti benzín za ty prachy vyplatí. To je jediná rada. Já jsem koupil nafťák za tak super cenu, tak že nebylo o čem přemýšlet. Přeju štastnou volbu.
Re: 3.3L DOHC V6
Napsal: 06 zář 2006, 15:16
od dream23
taky jsem na to koukal ... v USA se Santa prodává o dost vylepšená ve standardu jsou různý doplňky navíc, detekce přitomnosti spolujezdce kvuli airbagum, počítač ukazuje průměrnou rychlost a aktuální spotřebu ... to sou věci který mi na "evropský" santě chyběj ... zatracený amíci ... a co je nejhorší ... je ještě LEVNEJSI
3.3L DOHC V6
Napsal: 06 zář 2006, 16:04
od js
zeptám se nějakého dovozce (denker a pod) jestli se to tady dá přihlásit a kolik by za to chtěl. stejný motor se už dá koupit u nás v sorentu tak nevím proč to nevedou u SF. napadla mě ještě další možnost a to že si ho koupí moje kamarádka z texasu ale jezdit s ním budu já tady. třeba je to hloupost ještě s ní o tom promluvím co a jak. taky chci pro úplnost zkusit ten diesel jestli je opravdu tak dobrej jak všichni píšou (viz hlasování) je sice pravda, že má menší rozsah využitelných otáček, ale asi taky bude mít delší převody, až to prubnu tak uvidím.
Napsal: 06 zář 2006, 17:56
od zdenek76
Já když jsem si tehdy zjišťoval tu 3.5V6, tak mi bylo řečeno (Hyundai, STK, úřad), že mi to tady nepřihlásí, protože se na našem trhu tento vůz neprodává a nemá tu homologaci. Teď po té změně zákona by to možná s tou 3.3V6 šlo, pokud se prodává (nebo má homologaci) někde v rámci EU. Ale musí to být montováno ve stejném voze, tj. to že to je v Kia ti je k ničemu.
Napsal: 06 zář 2006, 20:02
od js
dovozci typu denker a.j. běžně vozí nová i jetá us auta, kterých u nás jezdí tisíce takže nějaká cesta tady je, pokud se stejné auto prodává i u nás jsou o 10-20% pod cenou tuzemského dovozce. osobně s tím ale zkušenost nemám vím jenom to co jsem si o tom přečetl na netu. záruka je prý globální a lze ji u většiny vozů uplatnit kdekoliv. ještě se poptám, svezu se s tolik opěvovaným dieslem a uvidíme. třeba mezitím nahradí tu imitaci dřeva něčím méně "luxusním"
Napsal: 07 zář 2006, 21:29
od frica
nemáte už někdo zkušenosti s čiptuningem toho dieslu ?
v předchozím autě (octavia) s e mi to osvědčilo tak bych ted rád taky trochu načipoval, už jsem našel pár firem co to dělá i na nové SF , ale nejlepší je reference, díky
Napsal: 07 zář 2006, 21:55
od zdenek76
js: to přihlášení docela hodně záleží na importérovi, mně tehdy na H řekli, že 3.5V6 mi nepovolí, ale třeba když to člověk solidně zaplatí a protlačí přes nějakou specializovanou firmu, tak to půjde. Jako dostat sem 3.3V6 by bylo luxusní, časem na to fouknout třeba kompresor a fíííí
Napsal: 07 zář 2006, 21:58
od zdenek76
frica: najdi si to ve starších postech, už se to tady párkrát probíralo. Hlavně u nového auta tím ztrácíš záruku. Když ti ten výkon dieselu nestačí, proč si za míň peněz nekoupíš výkonnější benzin?
Napsal: 07 zář 2006, 22:06
od frica
jojo už to tu níže čtu, díky, třeba Oktávku 1,9 TDi jsme si kupoval rovnou kvuli tomu že šla krásně čipovat .. a záruku jsme nestrácel, to bych s edivil kdyby tomu tak bylo, musim to teda zjistit.
Napsal: 08 zář 2006, 08:19
od zdenek76
ono ne že bys ztratil záruku, ale když se ti to někde pokazí, nemůžeš zavolat do prvního H-servisu ať pro to přijedou, protože by zjistli jiný soft řj a je po záruce. Musíš to dotáhnout tam, kde ti tu úpravu prováděli, vrátit zpět původní soft a pak teprve do servisu. Samozřejmě nevím, nakolik jsou pak v servisu schopni poznat, že byl původní soft přehranej, nahrazen jiným a zase vrácen původní.
3.3V6
Napsal: 08 zář 2006, 08:44
od js
takže tohle auto tady lze přihlásit a provozovat i v úpravě N1. od specializované firmy vše na klíč i s nezbytnejma úpravama (blinkry apod.). spotřeba by dle us měření měla být nižší než u manuální 2.7 kterou taky v us prodávají. záruka by měla platit globální 5let/60tis.mil (tak jak to už u nás nabízí třeba honda). mám už i konkrétní nabídku, cena specializovaného dovozce je však vyšší než jsem počítal, cca o 10% vyšší než 2.7. otázkou je jak to bude fungovat v praxi, na papír se dá napsat cokoliv (viz nářky majitelů tusconu na rozdíly mezi papírovou a skutečnou spotřebou)
Napsal: 22 zář 2006, 12:36
od BlackLabelSociety
Ahojte!
Dakujem vsetkym za odpovede a super diskusiu! Musim sa ale priznat, ze nakoniec som kupil novu Mazdu 6 Touring 2.0i WGN (F/L 2005)
- zostal som pri "sikmom" aute, takze verim, ze mi to nebudete mat za zle
Vsetkym prajem vela stastnych km!!!