Stránka 2 z 5

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 09 lis 2011, 11:11
od FISHkaa
nechápu co komu vadí na dotazníku spokojenosti zákazníka. Jak jinak mají získávat zpětnou vazbu o kvalitě servisu (kromě vyloženě negativních dopisů :mrgreen: )? Mě přišel dotazník cca po roce od koupě a co si tak pamatuji, tak nepožadoval soukromá data, pouze data týkající se provozu OA :mrgreen:

Nejvíc mě baví nářky lidí na téma "tyhle průzkumy z nás tahají osobní údaje" a stejní lidé na sebe práskají všechno na sociálních sítích, různých registracích či prostě leaky z nezabezpečených PC :mrgreen:

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 09 lis 2011, 11:31
od Skyline
=D>

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 09 lis 2011, 11:43
od Mates
4FISHkaa dotazník je opravdu v pohodě a zcela v obecné rovině, jen by si mohli dělat čárku komu už jej poslali a šetřit naše lesy. [-o<

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 09 lis 2011, 13:08
od FISHkaa
s tím souhlas. Koneckonců to můžou posílat elektronicky 8)

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 09 lis 2011, 13:28
od Chasnik
To jo, e-mail už má dneska snad každej...

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 09 lis 2011, 13:51
od Skyline
Nemá, muj tchan si koupil KIU a email nema, nema ani internet a je spokojeny. A s autem nebyl ani na jedne garancce s tim ze na zaruku jim sere.

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 09 lis 2011, 16:51
od Chasnik
Mno, výjimky se najdou, ale asi mi dáš zapravdu, že tchán by ten dotazník nevyplnil, ani kdyby mu přišel tou poštou :D

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 09 lis 2011, 16:58
od Hardcam
A jeste s tuzkou zdarma na vyplneni. Muj tchan ma taky zanovni auto, zaruka ho taky nikdy nezajimala, email taky nema a kupodivu zije docela spokojene.

Edit: Ted volal, ze se mu rozbila Nokia 1600, i zakladni technika ma obcas problem :mrgreen:

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 09 lis 2011, 17:35
od Skyline
Jo, jen se za necim honime, snazime hromadit majetek, pak krachne Unie prijde mena a jsme, a co z toho.

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 10 lis 2011, 10:51
od pietro32i
FISHkaa píše:nechápu co komu vadí na dotazníku spokojenosti zákazníka. Jak jinak mají získávat zpětnou vazbu o kvalitě servisu (kromě vyloženě negativních dopisů :mrgreen: )? Mě přišel dotazník cca po roce od koupě a co si tak pamatuji, tak nepožadoval soukromá data, pouze data týkající se provozu OA :mrgreen:

Nejvíc mě baví nářky lidí na téma "tyhle průzkumy z nás tahají osobní údaje" a stejní lidé na sebe práskají všechno na sociálních sítích, různých registracích či prostě leaky z nezabezpečených PC :mrgreen:
No súkromné dáta síce nepožadujú, ale to preto, že ich ani nepotrebujú - majú ich už totiž. Ak si dobre spomínam, tak kdesi v tom dotazníku (alebo na obálke, už neviem) bol čiarový kód. Nie je predsa problém zaznamenať si komu som zaslal aký čiarový kód, a keď sa mi vráti, tak "spárovať" ten dotazník s konkrétnym človekom. Potom tá anonymita vyzerá celkom čudne, pdobne ako "anonymné" sčítanie obyvateľstva na slovensku naposledy :mrgreen:

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 10 lis 2011, 11:53
od Cvrček
pietro32i píše:
FISHkaa píše:nechápu co komu vadí na dotazníku spokojenosti zákazníka. Jak jinak mají získávat zpětnou vazbu o kvalitě servisu (kromě vyloženě negativních dopisů :mrgreen: )? Mě přišel dotazník cca po roce od koupě a co si tak pamatuji, tak nepožadoval soukromá data, pouze data týkající se provozu OA :mrgreen:

Nejvíc mě baví nářky lidí na téma "tyhle průzkumy z nás tahají osobní údaje" a stejní lidé na sebe práskají všechno na sociálních sítích, různých registracích či prostě leaky z nezabezpečených PC :mrgreen:
No súkromné dáta síce nepožadujú, ale to preto, že ich ani nepotrebujú - majú ich už totiž. Ak si dobre spomínam, tak kdesi v tom dotazníku (alebo na obálke, už neviem) bol čiarový kód. Nie je predsa problém zaznamenať si komu som zaslal aký čiarový kód, a keď sa mi vráti, tak "spárovať" ten dotazník s konkrétnym človekom. Potom tá anonymita vyzerá celkom čudne, pdobne ako "anonymné" sčítanie obyvateľstva na slovensku naposledy :mrgreen:
pietro32i díky za názor, je to tak, jak píšete: nicméně není tam čárový kód, ale unikátní číslená kombinace dotázníku v rámečku vpravo nahoře:
ja například: 565068 - a podle toho si v DB kde kdo spojí, o koho jde.. Takové databáze se pak dobře prodávají a je o ně velký zájem.

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 10 lis 2011, 12:24
od pietro32i
Môže byť, ako som písal, nepamätám si čo presne tam bolo (myslel som, že čiarový kód), len viem, že som si všimol niečo, podľa čoho sa to dá úplne pohodlne identifikovať s konkrétnym človekom. Nejde síce o žiadne extrémne citlivé dáta, ale načo by mal vedieť importér, kto presne (ja napríklad) nie je spokojný s niektorým konkrétnym servisom/predajcom, či inou službou? Mne to vôbec nepomôže a naopak, môže mi to potenciálne poškodiť. Prvý dotazník som vypísal a poslal, druhý mi už prišiel druhýkrát, už to však ignorujem.

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 20 lis 2011, 14:28
od Cvrček
Tak ohledně Dotazníku a "co za něj" komunikuji s Marketingovým ředitelem :hyu: MOTOR CZECH.
Tož uvidíme jak se pochlapí anebo jaké výmluvy a demagogie přijdou :D
Dám pak vědět :mrgreen:

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 20 lis 2011, 15:20
od Skyline
Tak třeba dostaneš zadarmo to, že ti nevyměnění filtr apod. na 90% se za každou cenu výhadaná sleva někde projeví. Třeba se někdo naštve a autem se ti projede jako prase.

Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI

Napsal: 20 lis 2011, 15:27
od vlado1979
Po kúpe som dostal dotazník. Vyplnil som ho a poslal. Nikdy som nedostal nič zadarmo, ale poznatky snáď zlepšia hlavne servis.