To, že je podvozok hnusný sa dá zistiť už zo skúšobnej jazdy. Iste, zámerom predajcov je auto prehnať najmä po dobrej ceste, aby sa búchanie neprejavilo. Však poznáme staré známe, keď vtáčka lapajú ...
Súhlas s Evcou.
Keď je záruka 5 rokov, tak by mali všetko bez reptania opraviť, nie uhrať do autu, že je to vlastnosť auta. To je nonsens a max.neochota vec riešiť. Pohrozil by som, že vec zverejním v médiach a to by značke či servisu neurobilo dobrú reklamu a myslím, že by zmenili správanie o 180°. Písať na hyundai vedenie nemá cenu, pretože nič to nevyrieši. Strčia hlavu do piesku, uvedomujúc si problém, ale auto vyrobili s čo najnižšími nákladmi a očakávaním čo najväčšiho zisku. To je zmysel trhovej ekonomiky. Upliecť z hovna bič a zákazníka opiť rožkom.
Kvalita klesá od každého nového modelu. i30 bolo ako tak poctivé auto s celkom podareným interiérom. Potom nastúpili "bakelity" i20, ix20, ix35. i40 je na tom lepšie, ale to si nechá za tú "kvalitu" neadekvátne zaplatiť.
Najviac mi vadí to, že nie sú schopní spraviť dobrý podvozok. Búchanie i30 sa tu riešilo a rieši, ix20 má problémy so zadnou nápravou, ix35 s prednou. Mohli od konkurencie kopírovať trochu lepšie. Nové modely už nestoja pár šušňov, ale bavíme sa o desiatkách tisíc eur. Ľudia si to naivne kúpia v domnení, že ušetrili pár tisíc oproti konkurencii a kúpili dobré auto, či podľahli fluidnému dizajnu a potom vyplakávajú. Jazdné vlastnosti hyundaiu sú podpriemerné. Nekomunikatívne a preposilované riadenie, katastrofálny podvozok, problémy s koróziou u zánovných áut. To Vám fakt stojí za tie ušetrené prachy ? Ktoré mimochodom nie sú až také veľké, stačí porovnať cenníky.
Nehaním hyundai, ale musia veľmi zapracovať keď chcú konkurovať európskym modelom. Za posledných 20 rokov urobili úžasný pokrok, ale treba im ešte aspoň 10 rokov. Japonským sa už vyrovnali.
http://moje.auto.cz/Vaclavicek/liska-rezava.html
Hyundai mám rád a fandím im. Trochu by mohli zlepšiť marketing, mysleno prípatkovú výbavu. V základe klasika 6 airbagov, ESP, klíma. Rozšíriť príplatkovú výbavu, ktorá je skoro nulová a definovaná značkou. Od základu si môcť priplatiť napr. za xenony (svetlá sú fakt slabé), parkovacie senzory, navigáciu, automatickú klímu, či prevodovku. Nie diktovať výbavou style či premium, v ktorej si priplácame za nezmysly, ktoré nechceme či nepotrebujeme.
Napr. prečo by som nemohol mať i40 1,6 GDi comfort s automatom, xenonmi a parkovacími senzormi ? Prečo ? Nedajú sa ani doobjednať. Tak rozhodol nejaký Kim Hahahaha. Že aj ostatné automobilky to majú podobne ? Iste, ale hyundai chce byť lepší, chce uchmatnúť konkurencii potencionálneho zákazníka, tak prečo nie ? Vo výrobe je to jedno do akého auta to montujú. Ďalšia vec, prečo nedávajú auto na tretinky, keď už väčšina značiek tak zmýšľa a myslí aj na menej solventnú klientelu ? i30 sa u nás nedá kúpiť s iným motorom ako 1,4. Žiaden diesel ani silnejší benzín. To je OK ?
Na koniec, ospravedlňujem sa za dlhší príspevok (u mňa zvykom
), ani nechcem hrotiť situáciu, aby bola presunutá do topicu hádky.
Viem, že nie všetci budú súhlasiť s mojim názorom, ale je to diskusia, takže kazdý má právo na svoj vlastný názor. Keby sme mali všetci rovnaký, tak by nebolo o čom diskutovať ...