Stránka 2 z 2

Re: Peti vs. sestikvalt u 1,6 CRDi 85kW

Napsal: 10 kvě 2012, 20:14
od matysekul
5° i 6° 85kw má stejnou maximalku 188.Podle papírů i podle zkušenosti.

Re: Peti vs. sestikvalt u 1,6 CRDi 85kW

Napsal: 10 kvě 2012, 23:14
od Skyline
No s OII 77kw jsem podle tachometru daval pres 200 na rovince a kolem Hranic na Ostravu nebyl problem 180 - 190. Jo 1,9 byly povedeny motory a takovy omyl si VW jiz nemuze dovolit, ale verim ze vetsine bude tvrdit ze je 1,9 tdi shit.

Re: Peti vs. sestikvalt u 1,6 CRDi 85kW

Napsal: 10 kvě 2012, 23:21
od Hardcam
Jo, zlaty dobry 1.9ky...sice mely svoje mouchy a hrozne chrochty, ale aspon to najelo milion.

Re: Peti vs. sestikvalt u 1,6 CRDi 85kW

Napsal: 10 kvě 2012, 23:25
od Skyline
Jo chrochty to jsou, hlyvne pri -20° to je neco. Ted po te co jsem rozstrelil Scouta, jsem za odmenu vyfasoval predokolku 1,6 tdi ale musim rici ze motor je prijemne tichy, ale zatim takovy lenivy. I30 II za firmeni bohuzel neprosla

Re: Peti vs. sestikvalt u 1,6 CRDi 85kW

Napsal: 11 kvě 2012, 01:16
od Hardcam
Kams to poslal? :)

Re: Peti vs. sestikvalt u 1,6 CRDi 85kW

Napsal: 11 kvě 2012, 06:53
od Skyline
Zatacka, sterk a vetsi rychlost a bylo to. Naraz do stromu lehce levou casti, horsi bylo, ze u stromu byl parez a ten udelal paseku na motorru a podvozku, kbyby tam nebyl ten parez, tak to bylo v pohode.

Re: Peti vs. sestikvalt u 1,6 CRDi 85kW

Napsal: 11 kvě 2012, 06:57
od enjoy
Školácká...jak se ŕíká :D
Potrestal bych toho co tam ten pařez nechal...

Re: Peti vs. sestikvalt u 1,6 CRDi 85kW

Napsal: 11 kvě 2012, 09:41
od Skyline
Skolacka na ceste kde znam kazdy kaminek, asi proto, jeste ze to neodneslo Legacy.

Re: Peti vs. sestikvalt u 1,6 CRDi 85kW

Napsal: 11 kvě 2012, 13:42
od Hardcam
Sterk je svinstvo ](*,)