Pavel M píše:Začal jsi tím,že auto neprojde STK,já jenom tvrdil,že projde,což jsem ti doložil a o víc se s tebou nepřu.Prostě jsi jenom nepochopil,že v klasické STK/následně na ME/ to změřit nelze.Nevím co tě na tom tak prudí,přece tě nikdo do odstraňování nenutí a na tvojí opozici "chytrou"jsem si už zvyknul.Tím jsem dopsal a můžeš se dál ohánět vyhláškou jakou chceš,hlavně sám je dodržuj.
Dolozil jsi to clankem ze sveta motoru, vazne slovo do pranice, nicmene timto clankem se zadne stanice ME ci STK neridi, ale ridi se vyhlaskou, ktera je pro ME u dieslu takova
(3) U vozidla se vznětovým motorem se při měření emisí provádí
a) vizuální kontrola skupin a dílů ovlivňujících tvorbu emisí ve výfukových plynech zaměřená na úplnost a těsnost palivové, sací a výfukové soustavy a těsnost motoru; kontroluje se i neporušenost zajištění palivové soustavy proti neoprávněné manipulaci; ventilový rozvod a jeho stav se kontroluje bez demontáže, v rozsahu umožněném jeho konstrukcí; u neřízených systémů se kontroluje stav a případně i funkce přídavných zařízení ke snižování škodlivých emisí způsobem předepsaným výrobcem vozidla,
b) u řízených systémů kontrola funkce řídicího systému motoru pomocí diagnostického zařízení v rozsahu a způsobem předepsaným výrobcem vozidla,
c) kontrola seřízení motoru zahřátého na provozní teplotu, zejména volnoběžných otáček motoru, pravidelnosti chodu motoru při volnoběžných otáčkách, maximálních otáček (kontrola regulátoru) a měření kouřivosti motoru metodou volné akcelerace,
d) porovnání výsledků kontroly a naměřených hodnot se stavem a hodnotami stanovenými výrobcem vozidla; pokud výrobce tyto hodnoty nestanoví, nesmí být překročeny přípustné hodnoty stanovené přílohou č. 1.
takze mas tady hned tri veci, diky kterejm te muzou vyhodit
Vic tady nema smysl rozebirat, za chvilku najdes nejakej clanek nekoho z Blesku a bude to jeste horsi