Stránka 2 z 5

Re: DPF-filtr

Napsal: 06 úno 2012, 18:17
od DusanCZ
Pavel M píše:Začal jsi tím,že auto neprojde STK,já jenom tvrdil,že projde,což jsem ti doložil a o víc se s tebou nepřu.Prostě jsi jenom nepochopil,že v klasické STK/následně na ME/ to změřit nelze.Nevím co tě na tom tak prudí,přece tě nikdo do odstraňování nenutí a na tvojí opozici "chytrou"jsem si už zvyknul.Tím jsem dopsal a můžeš se dál ohánět vyhláškou jakou chceš,hlavně sám je dodržuj.

Dolozil jsi to clankem ze sveta motoru, vazne slovo do pranice, nicmene timto clankem se zadne stanice ME ci STK neridi, ale ridi se vyhlaskou, ktera je pro ME u dieslu takova


(3) U vozidla se vznětovým motorem se při měření emisí provádí

a) vizuální kontrola skupin a dílů ovlivňujících tvorbu emisí ve výfukových plynech zaměřená na úplnost a těsnost palivové, sací a výfukové soustavy a těsnost motoru; kontroluje se i neporušenost zajištění palivové soustavy proti neoprávněné manipulaci; ventilový rozvod a jeho stav se kontroluje bez demontáže, v rozsahu umožněném jeho konstrukcí; u neřízených systémů se kontroluje stav a případně i funkce přídavných zařízení ke snižování škodlivých emisí způsobem předepsaným výrobcem vozidla,
b) u řízených systémů kontrola funkce řídicího systému motoru pomocí diagnostického zařízení v rozsahu a způsobem předepsaným výrobcem vozidla,
c) kontrola seřízení motoru zahřátého na provozní teplotu, zejména volnoběžných otáček motoru, pravidelnosti chodu motoru při volnoběžných otáčkách, maximálních otáček (kontrola regulátoru) a měření kouřivosti motoru metodou volné akcelerace,
d) porovnání výsledků kontroly a naměřených hodnot se stavem a hodnotami stanovenými výrobcem vozidla; pokud výrobce tyto hodnoty nestanoví, nesmí být překročeny přípustné hodnoty stanovené přílohou č. 1.


takze mas tady hned tri veci, diky kterejm te muzou vyhodit


Vic tady nema smysl rozebirat, za chvilku najdes nejakej clanek nekoho z Blesku a bude to jeste horsi

Re: DPF-filtr

Napsal: 06 úno 2012, 21:23
od Pavel M
Opisuješ co jsem napsal,například volnou akcerelaci a pod dál bez komentáře

Re: DPF-filtr

Napsal: 07 úno 2012, 21:00
od Giovany1971
Pro Dusan CZ...Jestli že jsem psal o DPF či FAP... tak jen proto.. že vím bezpečně že i tohle bez problémů projde na emisích i stk!! Nebudu nikomu vnucovat své názory ,a primárně mi šlo pouze o to jestli už se nekdo odhodlal k likvidaci toho neskutečného pseudoekologického nesmyslu!!!Kdybys trochu chtěl pochopit princip fungování spalovacího motoru ,tak bys mi musel dát za pravdu,, a ne jen mně!! Znám řadu lidí s Peugeoty HDI, Volvy,kteří tenhle proces podstoupili a jsou spokojeni a na tom nic nezmněníš ty ani já,, prostě protože je to tak.

Jen za sebe říkám že do toho pudu , a všem pak můžu podat reference..

Re: DPF-filtr

Napsal: 08 úno 2012, 14:03
od Giovany1971
DusanCZ píše:
Pavel M píše:Začal jsi tím,že auto neprojde STK,já jenom tvrdil,že projde,což jsem ti doložil a o víc se s tebou nepřu.Prostě jsi jenom nepochopil,že v klasické STK/následně na ME/ to změřit nelze.Nevím co tě na tom tak prudí,přece tě nikdo do odstraňování nenutí a na tvojí opozici "chytrou"jsem si už zvyknul.Tím jsem dopsal a můžeš se dál ohánět vyhláškou jakou chceš,hlavně sám je dodržuj.

Dolozil jsi to clankem ze sveta motoru, vazne slovo do pranice, nicmene timto clankem se zadne stanice ME ci STK neridi, ale ridi se vyhlaskou, ktera je pro ME u dieslu takova


(3) U vozidla se vznětovým motorem se při měření emisí provádí

a) vizuální kontrola skupin a dílů ovlivňujících tvorbu emisí ve výfukových plynech zaměřená na úplnost a těsnost palivové, sací a výfukové soustavy a těsnost motoru; kontroluje se i neporušenost zajištění palivové soustavy proti neoprávněné manipulaci; ventilový rozvod a jeho stav se kontroluje bez demontáže, v rozsahu umožněném jeho konstrukcí; u neřízených systémů se kontroluje stav a případně i funkce přídavných zařízení ke snižování škodlivých emisí způsobem předepsaným výrobcem vozidla,
b) u řízených systémů kontrola funkce řídicího systému motoru pomocí diagnostického zařízení v rozsahu a způsobem předepsaným výrobcem vozidla,
c) kontrola seřízení motoru zahřátého na provozní teplotu, zejména volnoběžných otáček motoru, pravidelnosti chodu motoru při volnoběžných otáčkách, maximálních otáček (kontrola regulátoru) a měření kouřivosti motoru metodou volné akcelerace,
d) porovnání výsledků kontroly a naměřených hodnot se stavem a hodnotami stanovenými výrobcem vozidla; pokud výrobce tyto hodnoty nestanoví, nesmí být překročeny přípustné hodnoty stanovené přílohou č. 1.


takze mas tady hned tri veci, diky kterejm te muzou vyhodit


Vic tady nema smysl rozebirat, za chvilku najdes nejakej clanek nekoho z Blesku a bude to jeste horsi
To je ale komedie :lol: Kde měří emise dle tohoto co jsi tady napsal????????????????????????????????????????????????? Nebo spíš opsal =D> :lol:

Re: DPF-filtr

Napsal: 08 úno 2012, 14:34
od FISHkaa
na emisích (neuplacená STK) se měří i saze v emisích při maximálních otáčkách. Maximum je dáno dle EU motoru. Pokud jsou načaté vstřiky, tak může mít auto problém i ve variantě bez DPF (zažil sem, a to fakt auto viditelně nekouřilo). Jde to částečně obejít dočasným odstraněním filtru sání.

Osobně si nedovedu představit, jak bez uplacení technika projde auto na emisích-sazích bez DPF stejně jako s ním. To fyzikálně nejde :mrgreen:

Re: DPF-filtr

Napsal: 18 úno 2012, 21:06
od Rendys
A který typ Santa Fe má ten filtr? Nic sem pod autem nenašel.Nebo od kterého roku výroby ho tam dávají?

Re: DPF-filtr

Napsal: 19 úno 2012, 00:30
od sosi
Aj tak som z toho chuj! Najprv filter ten bordel zadrži a potom ho musi spáliť a aj tak vypustiť do ovzdušia.... :-)

Re: DPF-filtr

Napsal: 19 úno 2012, 00:44
od Nexus
sosi: tys snad čekal, že DPF zajistí dokonalé spalování nebo co? :mrgreen: :mrgreen: můj subjektivní názor je, že né nadarmo se mu řiká kurvítko motoru. Hnát do válců horké splodiny se sazema, motor musí děkovat =D> je to zase rádobypopulismus, aby se navenek z jednoho pohledu něco tvářilo ekologicky. Asi jako "zelené" elektromobily (plné olova a kyseliny sýrové), kterým šťávu stejně zpravidla dodávají uhelné elektrárny za městem :roll: něco mi řiká, že to tam je kvůli euronormám, které jsou zcela k hovnu a to je dokázaný :roll: otázka času, kdy to lidem dojde a vzepřou se, donekonečna omezovat není to pravý ořechový...

Re: DPF-filtr

Napsal: 19 úno 2012, 01:44
od Pavel M
DPF do motoru saze ani horké splodiny nežene,to je EGR co je tam žene.

Re: DPF-filtr

Napsal: 19 úno 2012, 11:17
od Nexus
máš recht :oops: :oops: jsem si to spletl #-o

Re: DPF-filtr

Napsal: 19 úno 2012, 18:04
od Giovany1971
EGR u Santy mužete zaslepit bez problémů!! Takže horké plyny vyřešíte jedním plíškem.Co se týká FAP tak je to rozhodnutí na každěm,,,ale za sebe říkám že to neni žádný problém pro nikoho.. kdo bude nucen měnit filtr který již nelze regenerovat// ucpaný/ Spotřeba pude dolů a motoru se ulehčí :wink:

Re: DPF-filtr

Napsal: 19 úno 2012, 18:35
od jan.skr
krapikjunir píše:Muzu vam skocit do reci??Nevite nekdo jak se dela ta regenerace DPF??Slysel sem ze se ma jet asi 10 min stalou 70km/H rychlosti a ridici jednotka si sama spusti regeneraci pri stejnych otackach,potom to prej v aute zacne hrozne smrdet a toje prej znamka regenerace,mate nekdo stim nakou zkusenost???diky :-) =D>


Dělá se statická a dynamická regenerace DPF. Dynamická tim způsobem, že se auto nechá ve stejnejch otáčkách jak píšeš nějakou dobu, nebo statická - ta se dělá přes počítač (viděl jsem to teda jenom na Fordu, s ostatníma značkama zkušenosti nemám). Auto si samo na místě drží nějakejch cca 3500 otáček a po nějaký době přestane a znova se kontroluje.

Re: DPF-filtr

Napsal: 19 úno 2012, 20:31
od 69pavel
prosim vas nechte dohadovani o nasich STK a EMISICH, pokud by to delali skutecne jak maji tak verte ze dobrych 60% vsech aut hlavne dovezenych starsich rocniku ktere by vubec neprosly temito kontrolami, priklad jak je mozne ze vozidlo v nemecku je vyrazene kvuli tomu ze neproslo pres emise -odepsano do srotu,nasledne prodano do CR a tady u nas v klidu projde bez jakykoliv oprav motoru jak emisema tak stk ,taky nezapomente ze pokud je od nekoho stiznost treba na STK ci EMISE tak zakaznici prestanou tam jezdit a co udela majitel,muze to zavrit,takze vse funguje tak aby zakaznik byl spokojen a stanice mela financni zisk.vice se nema na toto tema bavit.

Re: DPF-filtr

Napsal: 20 úno 2012, 18:28
od DusanCZ
Rendys píše:A který typ Santa Fe má ten filtr? Nic sem pod autem nenašel.Nebo od kterého roku výroby ho tam dávají?

u 110/114 kW ma DPF verze s automatem, manual ho nema.
u 145 kW ma DPF jak automat, tak i manual

Re: DPF-filtr

Napsal: 20 úno 2012, 20:03
od Pavel M
Údajně výměna u Hyundaje snad okolo 90000,-Kč já platil u Vw najeto 75000km částku 47000,-Kč ještě že to bylo na prodlouženou záruku.Uf ta ekologie. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)