Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
Napsal: 06 úno 2012, 22:27
benzin do nafty mozes davat na starsie typy motorov,ale do vysokotlakych systemov sa to nedoporucuje z dovodu mozneho zadrenia vysokotlakoveho cerpadla.....
PS mne napr. na starom C15(1,8 hladky komorkovy diesel) zamrzla nafta vo filtri,pretoze tam bola este nafta od leta a stacilo obliat filter,cerpadlo a trubky horucou vodou a uz to klapalo... mimochodom nasiel som dost negativnych informacii ohladom kvalitnejsich palivovych filtrov(s vysokou filtracnou schopnostou) ktore sa lahsie upchaju vyzrazanym parafinom ako tie menej kvalitnejsie tak si vyberte Inac na Starexovi CRDi je elektricky vyhrievany filter paliva a pridavne trojstupnove 3x600W/12V elektricke ohrievanie vodneho systemu(nie kazdy model),pracujuce pri teplotach pod +5 st.
PS mne napr. na starom C15(1,8 hladky komorkovy diesel) zamrzla nafta vo filtri,pretoze tam bola este nafta od leta a stacilo obliat filter,cerpadlo a trubky horucou vodou a uz to klapalo... mimochodom nasiel som dost negativnych informacii ohladom kvalitnejsich palivovych filtrov(s vysokou filtracnou schopnostou) ktore sa lahsie upchaju vyzrazanym parafinom ako tie menej kvalitnejsie tak si vyberte Inac na Starexovi CRDi je elektricky vyhrievany filter paliva a pridavne trojstupnove 3x600W/12V elektricke ohrievanie vodneho systemu(nie kazdy model),pracujuce pri teplotach pod +5 st.