Stránka 2 z 4
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 21 úno 2012, 18:24
od Skyline
Ted jsem si vzpomel, jak se jednou uvolnil drzak sani a porad jsem hledal co mi to hrka v palubovce, pak jsem vlezl k motoru a byl´klid.
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 21 úno 2012, 18:35
od juryno
Skyline píše:Otazka je jak casto to zavrze ci zachrasti. V tech mrazech si to taky parkrat vrzlo ale zadna hruza, s timle jsem zatim spis spokojeny. Co ti tam pri tech otackach vibruje ti neporadim. Ja jsem do palubky bouchl a byl klid.
dajme tomu robi to v drvivej vacsine. teda skoro vzdy. to chrastenie je take skor plechovejsi suvisli zvuk. nezavisi vobec ci je minus 15 ci plus 35, chrasti mi to stale nezavisle od pocasie. je to take jemne. je mozne ze to je iba pri dvojke a trojke. je mozne ze aj stvorke. budem pocuvat aby som dosiel na to ci je to pri vsetkych prevodovych stupnoch. ale ak by som jazdil tak ze na to dupem, nie zase moc, tak mi to nechrasti.
a skyline co si urobil s tym motorom potom? s tym sanim
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 21 úno 2012, 18:38
od Skyline
Utahl jsem jeden volny sroub a byl klid, ale to bylo u Nissanu ne u I30. Mozna zbytecne moc poslouchas, mi tam zase tu a tam klepne neco vzdau asi prachovky ci co, ale pri pustenem radiu je klid
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 21 úno 2012, 18:40
od enjoy
mě při 2000 ot. zřetelně drnčela palubka a nakonec to byly brýle v přihrádce nad hlavou... takže asi tolik k tomu,odkud zvuky jdou...
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 21 úno 2012, 18:54
od juryno
nie su to okuliare a v ziadnom kastliku nic nemam
skyline mas dobry podtitulok - zatim nerezavi
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 21 úno 2012, 22:12
od adam221
juryno píše:tak su to drobnosti ale na novom aute za 12.800 eur to nema co robit. tieto drobnosti ked uz nech sa objavia po rokoch
bodnem srobovak do riti sefovi na kontrolu kvality v nosoviciach jak vo funesovi
Ahoj,
ak myslis zvuk od motora pri cca 2000ot, zvuk je kovovy a je pocut take cvakanie pri jemnom plyne, ked stlacis plyn viac tak to prestane? Myslim zvuk, ako zle nastaveny predzapal? Ak ano, tak Ti oznamujem, ze mas smolu a nikdo s tym nepohne!!!
Doslo ku mne ze: vymena rozvodov nepomohla, vymena cvvt ventilu nepomohla a ze je to vlastne vlasnost vozidla!!!
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 21 úno 2012, 22:15
od adam221
juryno píše:ludia ja by som im ten hyundai ojebal v nosoviciach o hlavu. to auto je v podstate shit.
mam ho 3/4 roka, 7000km, tieto problemy mam v podstate od zaciatku
chrastenie pri 2000 otackach
obcasne cvakanie
obcasne silne hrkanie z palubovky
vibruje mi trocha spatne zrkado
flak na dispeji od vyroby
uz mi menili aj vodiacu listu lebo mi prestalo zatvarat okno
v zime na dvojke nejde chvilu motor
ocakavam coskoro nejaky hrdzavy puchir
Chrasenie som uz pisal...
Cvakanie ako ked zaradis za 2 a rychlejsie pustis spojku? Ach ano.... Vlasnost vozidla...
Spetak? No nic... To mi nerobilo
Flak na displey od automatickej klimy zmizne sam! Chce to len cas
V zime musis jemne tiskat plyn...
Sorry, musel som a teraz ma mozte ukamenovat..
PS: Nikdy mi neodisla ani jedna ziarovka na I30tke
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 22 úno 2012, 17:02
od juryno
="adam221Flak na displey od automatickej klimy zmizne sam! Chce to len cas
pocuj brat-m takze ak chcem aby mi zmizol ten flak z displeja, mam pouzivat automaticku klimu? ako dlho ti trvalo kym ti ten zasrany
flak zmizol? a na kolko stupnov si to daval? ten flak je taky jemny ale je. dakedy vidno nie je a dakedy je dost zretelny. ale v odraze v noci na prednom skle je uplne vzdy tucna obrovska cmuha tam. ta cmuha svojou velkostou je dajme tomu 30% z celeho displeja.
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 22 úno 2012, 17:06
od juryno
adam221 píše:vymena rozvodov nepomohla, vymena cvvt ventilu nepomohla a ze je to vlastne vlasnost vozidla!!!
takze dajme tomu ze za to je zodpovedny otakar klokočnik z nosovic. tak k nemu pridem nasupujem mu pravy hak, hlavicku a potom kolenom do gebule a ked sa bude stazovat tak mu poviem ze to je v poriadku. to je vlastnost nasraneho vodica
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 22 úno 2012, 17:16
od juryno
k tomu chrasteniu je iba okolo 2000 otackach. nad tie otacky uz potom nie je. chrastenie je akoby kovova nepretrzita vibracia a vychadza z interieru, zda sa mi. zistil som ze na jednotke to nerobi. mozno ale nepocut kvoli hluku z jednotky. na dvojke a trojke chrasti, na stvorke menej a na petke uplne malinko. jazdim usporne, jak dochodca, takmer nikdy neslapem na pedal. no a pocas toho chrastenia ak pridupnem plyn, okamzite to zmizne. inymi slovami povedane, ak by som turoval, chrastenie by nebolo. mam to od zaciatku. kto nechrasti, ten nezije
neviete co to moze teda byt?
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 23 úno 2012, 11:41
od adam221
Chrastenie okolo 2000ot je podla Hyundaiu vlasnost auta... Proste nic nepomohlo tak je to vlasnost..
Displej klimy... Po case normalneho pouzivania ten flak normalne zmizol..
Nemyslim si, ze za to moze "otakar klokočnik z nosovic" co mu daju zmontovat, tak to zmontuje a viac neriesi... Toto je skor problem niekde dalej... Alebo sa tomu malo venuju...
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 09 bře 2012, 21:21
od juryno
a to zasrane vyondene nechutne a debilne chrastenie
pri 2000 otackach moze to poskodit auto casom?
lebo ak by to bol len zvuk, nejaka vibracia nieco neskodne tak by som to este prekusol
uz si v zivote nekupim hyundai, obzvlast ziadne icko
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 11 bře 2012, 08:41
od adam221
Na moju otazku v servise, ci to moze nieco poskodit, bola odpoved, ved mate 5 rocnu zaruku....
Ak by sa Vam nieco nezdalo, pridte a budeme to riesit.... O par dni som prisiel spat, ze to auto nema ani z daleka taku top speed ako ma napisanu v TP.... Z nicim sa nepohlo...
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 11 bře 2012, 09:58
od enjoy
Počkej,teď jsem úplně znejistěl,jestli si děláš legraci,nebo si vážně šel do servisu s tím,že tvoje auto nemá takovou top speed jako v techničáku...
Re: CHRASTENIE PRI 2000 OTACKACH
Napsal: 11 bře 2012, 14:39
od adam221
Ano prisiel som do servisu s tym, ze moje auto nema top speed taku ako mam v technicaku!
Ked som reklamoval, ze motor ma divne zvuky /co sa urcite prejavi aj na zivnotnosti ked mlatia ventily/, tak mi bolo povedane, ze ked nebude mat vykon, pripadne nebude tahat, ze mam prist!!!
Tak som isiel na dialnicu a vyskusal som maximalnu rychlost... Ta bola podla tachometru 170km/h Skopca 175km/h ledva.... Prislo na rovniku a zas som klesol na 170... V aute som bol sam, kufor prazdny, pneu nafukane na 2.4, spetaky som nesklapal..
V TP mam napisane - maximalna rychlost 187KM/H
Real bol 175km/h na tachaci....
Real podla GPS - smutne
nebudem to radcej pisat... Cabrio ma vyssiu top speed a ma o 30kw menej...
Enjoy> Nie nerobim si srandu! Niesom fajnovy, ale ked cloveka nieco sere tak si ide za svojim cielom....