Stránka 2 z 8

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 13 dub 2012, 21:56
od Mexican
conti premium contact... alebo bridgestone turanza.. z tych lacnejsich K425 od Hankook.. tu su podlaet z tych tichsch

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 13 dub 2012, 21:56
od Deegr
Tak s řazením mám přesně opačné poznatky. Mě příjde, jak kdyby auto mělo nějakou antihopingovou spojku, protože po přeřazení auto vůbec neškubne, otáčky krásně plynule klesnou a je to. Takhle příjemně se mi ještě v žádném autě neřadilo. Řazení je u mé i30 jedna z nejlepších vlastností a to říkal i otec s bratrem.
Je zajímavé, že já mám na autě také Hankooky,ale Ventus Prime 2 a mě ten hluk zase tak strašný nepříjde. Je pravda, že odvalování pneu je slyšet, ale že by to bylo až tak hrozný, to určitě ne. I rádio s velmi nízkou hlasitostí to přehluší a není slyšet nic, jen ta tichá hudba.

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 13 dub 2012, 21:59
od Hardcam
Muj osobni dlouhodoby poznatek (za poslednich 5 let jsem obmenil cca 15 paru + jsem nejaky zkusenosti napral na cizich autech) je ten, ze u identicke pneu s indexy H a V je Vecko vzdy podstatne tissi a vykonnejsi, ale nema tak velkou vydrz - dano mekci smesi, ale to se dle me ovlivnit da lidskou jizdou. U veckovyho indexu si myslim, ze neslapnes vedle, pokud to samozrejme nebude nejaka cina. Naopak od zakladnich Kumho a Hankook s Hackovym indexem si pomuzes snad temer vsim :)
Za sebe bych doporucil - Goodyer Ef. Grip 1354Kc!! kus http://www.pneunet.cz/pneu/15016/goodye ... 1-V-letni/
nebo Dunlop Fastresponse za 1451Kc/kus http://www.pneunet.cz/pneu/12515/dunlop ... 1-V-letni/
asi bych se z jejich vyberu vyhnul Pirelli Cinturato P1 91H, ktere maji v akci za 1295Kc, nejnizsi rada Pirellek vzdycky stala za ho...
Ja jsem stejne jako pulka lidi mel na i30 od vyroby Kumha a druha pulka mela Hankooky, ja se jich po pul roce zbavil. Ted mam uz druhou sadu Bridgestone ER300 a nemuzu si je vynachvalit. Pokud si muzes dovolit priplatit par stovek, tak doporucuju Michelin EnergySaver, sam jsem mel dve sady na predchozich autech, ohromna vydrz (pres 60tkm) a skvely chovani ve vsech ohledech (hlucnost/mokro/sucho).

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 14 dub 2012, 18:12
od Haer
Prvni dojmy po par stech km a nekolika dnech jezdeni:
Razeni jednicky jde obcas hur, uz jsem musel parkrat pustit spojku a zkusit zaradit znovu. Snad si to casem sedne. Musel jsem si zvyknout chytat radici paku jinak, protoze klasicky uchop a zarazeni 1. obcas vedlo ke stisku pojistky a zarazeni reverzu. Jednou jsem takhle na krizovatce vystrasil clovicka za mnou (prvne neslo zarazdit a na druhy pokus trosku s nervama mi tam hopla zpatecka. Jeste ze zavrcela kamera a ja nepustil spojku.
Trochu zklamani je, ze se nezatahuji okna, kdyz zamknu auto. Musim je prvne zatahnout sam.
Senzory jsou nejake kratkozrake, chytaji predmety az dost blizko u auta. Hezke, ze ukazuji, kde je problem. Senzory na Acovi sice jen krici, ze nekde neco je, ale ukazuji mnohem presneji a vidi dal... Nastesti pro couvani je ta kamera supr.
Zatim jsem si jeste porad nezvykl na neviditelny predek, takze najizdeni do mezery jsou porad nervy.
To je tak z negativ vse. Pak uz jen sama pozitiva.
Podvozek je skvely, az to svadi nevyhybat s diram, protoze stejne nejsou skoro citit
Motor tichoucky, radost s nim jezdit.
Pri jizde i interierem pusobi jako "luxusni" auto
Tak ted uz jen aby s nim nebyly zadne problemy a slouzil stejne dobre jako Accentik :D

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 14 dub 2012, 23:44
od Richi_i30
S 1 jsem zatím problém neměl, dokonce i R zatím šla vždy lehce napoprvé, zato se 6 občas bojuju, ale to bude asi tím, že na ni nejsem zvyklý a blbě ji tam cpu.

Přijde mi, že mám dost vysoko nastavená přední světla, vypadá to tak z kabiny a pár aut už na mě i bliklo, tak nevím, jak jste na tom vy ?

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 15 dub 2012, 08:43
od Farrael
A seštelovat ti to nejde pomocí ovládání výšky světel? Předpokládám, že by to něco takového mělo mít.

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 15 dub 2012, 09:35
od Haer
Richi_i30 píše:Přijde mi, že mám dost vysoko nastavená přední světla, vypadá to tak z kabiny a pár aut už na mě i bliklo, tak nevím, jak jste na tom vy ?
Zatim jsem v noci nejel, ale svitil jsem s nima v lehke mlze a taky se mi zdalo, ze svitily vys, tak jsem je zatim preventivne dal na 1,5 (mezi 1 a 2 :) )

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 15 dub 2012, 09:38
od Deegr
Tak já už v noci jel a nikdo si nestěžoval, tak asi dobrý. A také musím říct, že světla svítí výborně i bez těch xenonů.

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 15 dub 2012, 12:31
od CKY_DC
S řazením taky nemám problém, jde to pěkně.

Světla jsem měl naopak hodně dolů, takže jsem je musel zvednout. dobře seštelovaný svítí opravdu hezky

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 15 dub 2012, 20:51
od dm29
>Hardcam, dik za rady , podla tvojich odporucani a precitani nejakych testov som sa rozhodol pre Michelin EnergySaver - zajtra idem pobehat po nejakych pneuservisoch ked budem mat cas .Ked mi to nahodia dam vediet.

-Radenie je u mna v poriadku to skubnutie ktore sa prejavi ked sa rozbieham je sposobene tym ze zatial neviem odhanut ten spravny okamih ked sa pusta spojka a pridava plyn-proste pridavam moc plynu alebo pustam neskoro spojku>auto skubne smerom vpred- toto si budem este cvicit :mrgreen:
-posilovac riadeneia-premyslam nad tym ze nejak nevsimol rozdiel medzi rezimami posilovaca riadenia zda sa mi ze jeto furt rovnako. :-k
Citite tam nejaky markantny rozdiel ked si to za jazdy prepinate :?:

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 15 dub 2012, 21:16
od pepe pedro
ak by si chcel mám continental contact premium,najazdené 3500km.zmenil som "15" na "16".Pneu sú ako nové.kus za 1000kč

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 16 dub 2012, 07:20
od Haer
dm29 píše:posilovac riadeneia-premyslam nad tym ze nejak nevsimol rozdiel medzi rezimami posilovaca riadenia zda sa mi ze jeto furt rovnako. :-k
Citite tam nejaky markantny rozdiel ked si to za jazdy prepinate :?:
Rozdil tam poznat je, jen musis jet relativne pomalu (tak do 50km/hod, nad je myslim neaktivni) a dat mu chvilicku casu - zmena nezabere hned. Pokud jedes rovne a jen obcas lehce volantem pohnes, tak za par vterin ucitits, ze chodi jinak. Kdyz to prehodis napr.ze Sport na Comfort, tak je ta zmena pri 30km/hod hodne znat.

Jinak u me zadne skubani pri rozjezdu neni.

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 16 dub 2012, 11:06
od Farrael
Teď mi ale řekni k čemu ti je Sport při rychlostech do 50km/h. Dyk je to na nic. To je pak to přepínání úplně k ničemu jestli se to nad 50km/h vypíná.

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 16 dub 2012, 12:07
od Haer
Misto oznaceni Comfort/Normal/Sport tam klidne mohlo byt lehky/stredni/tezky nebo 1/2/3 nebo beruska/pes/bizon, to pojmenovani je sumak. Proste tim volis ve trech krocich tuhost posilovace.
A to, ze to vypinaji tak brzo, se mi taky moc nelibi. Paradoxne se pak s volantem treba pri 70km/hod dres mnohem vic nez ve 20km/hod.
U aut bez FlexSteer predpokladam, ze se to bude chovat uplne stejne jen bez moznosti to prepnout, a nastavene na normal.

EDIT: Nevite nekdo, zda se da pro zabudovane handsfree vlozit jen nekolik cisel? Nasel jsem jen moznost tam pretahnout kompletni telefonni seznam z mobilu, coz nechci. A pres historii volani bez seznamu, to taky nechci, jsou tam pak jen cisla :(

Re: První postřehy z i30 1.6 GDI

Napsal: 17 dub 2012, 10:43
od Deegr
Mě tam jde navolit šest nejoblíbenějších čísel, ale to je u navigace. Já jsem si nevšiml toho, že by se po 50 km/h posilovač přepl na režim normal. Budu muset vyzkoušet.