Stránka 2 z 8
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 13 dub 2012, 21:56
od Mexican
conti premium contact... alebo bridgestone turanza.. z tych lacnejsich K425 od Hankook.. tu su podlaet z tych tichsch
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 13 dub 2012, 21:56
od Deegr
Tak s řazením mám přesně opačné poznatky. Mě příjde, jak kdyby auto mělo nějakou antihopingovou spojku, protože po přeřazení auto vůbec neškubne, otáčky krásně plynule klesnou a je to. Takhle příjemně se mi ještě v žádném autě neřadilo. Řazení je u mé i30 jedna z nejlepších vlastností a to říkal i otec s bratrem.
Je zajímavé, že já mám na autě také Hankooky,ale Ventus Prime 2 a mě ten hluk zase tak strašný nepříjde. Je pravda, že odvalování pneu je slyšet, ale že by to bylo až tak hrozný, to určitě ne. I rádio s velmi nízkou hlasitostí to přehluší a není slyšet nic, jen ta tichá hudba.
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 13 dub 2012, 21:59
od Hardcam
Muj osobni dlouhodoby poznatek (za poslednich 5 let jsem obmenil cca 15 paru + jsem nejaky zkusenosti napral na cizich autech) je ten, ze u identicke pneu s indexy H a V je Vecko vzdy podstatne tissi a vykonnejsi, ale nema tak velkou vydrz - dano mekci smesi, ale to se dle me ovlivnit da lidskou jizdou. U veckovyho indexu si myslim, ze neslapnes vedle, pokud to samozrejme nebude nejaka cina. Naopak od zakladnich Kumho a Hankook s Hackovym indexem si pomuzes snad temer vsim
Za sebe bych doporucil - Goodyer Ef. Grip 1354Kc!! kus
http://www.pneunet.cz/pneu/15016/goodye ... 1-V-letni/
nebo Dunlop Fastresponse za 1451Kc/kus
http://www.pneunet.cz/pneu/12515/dunlop ... 1-V-letni/
asi bych se z jejich vyberu vyhnul Pirelli Cinturato P1 91H, ktere maji v akci za 1295Kc, nejnizsi rada Pirellek vzdycky stala za ho...
Ja jsem stejne jako pulka lidi mel na i30 od vyroby Kumha a druha pulka mela Hankooky, ja se jich po pul roce zbavil. Ted mam uz druhou sadu Bridgestone ER300 a nemuzu si je vynachvalit. Pokud si muzes dovolit priplatit par stovek, tak doporucuju Michelin EnergySaver, sam jsem mel dve sady na predchozich autech, ohromna vydrz (pres 60tkm) a skvely chovani ve vsech ohledech (hlucnost/mokro/sucho).
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 14 dub 2012, 18:12
od Haer
Prvni dojmy po par stech km a nekolika dnech jezdeni:
Razeni jednicky jde obcas hur, uz jsem musel parkrat pustit spojku a zkusit zaradit znovu. Snad si to casem sedne. Musel jsem si zvyknout chytat radici paku jinak, protoze klasicky uchop a zarazeni 1. obcas vedlo ke stisku pojistky a zarazeni reverzu. Jednou jsem takhle na krizovatce vystrasil clovicka za mnou (prvne neslo zarazdit a na druhy pokus trosku s nervama mi tam hopla zpatecka. Jeste ze zavrcela kamera a ja nepustil spojku.
Trochu zklamani je, ze se nezatahuji okna, kdyz zamknu auto. Musim je prvne zatahnout sam.
Senzory jsou nejake kratkozrake, chytaji predmety az dost blizko u auta. Hezke, ze ukazuji, kde je problem. Senzory na Acovi sice jen krici, ze nekde neco je, ale ukazuji mnohem presneji a vidi dal... Nastesti pro couvani je ta kamera supr.
Zatim jsem si jeste porad nezvykl na neviditelny predek, takze najizdeni do mezery jsou porad nervy.
To je tak z negativ vse. Pak uz jen sama pozitiva.
Podvozek je skvely, az to svadi nevyhybat s diram, protoze stejne nejsou skoro citit
Motor tichoucky, radost s nim jezdit.
Pri jizde i interierem pusobi jako "luxusni" auto
Tak ted uz jen aby s nim nebyly zadne problemy a slouzil stejne dobre jako Accentik
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 14 dub 2012, 23:44
od Richi_i30
S 1 jsem zatím problém neměl, dokonce i R zatím šla vždy lehce napoprvé, zato se 6 občas bojuju, ale to bude asi tím, že na ni nejsem zvyklý a blbě ji tam cpu.
Přijde mi, že mám dost vysoko nastavená přední světla, vypadá to tak z kabiny a pár aut už na mě i bliklo, tak nevím, jak jste na tom vy ?
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 15 dub 2012, 08:43
od Farrael
A seštelovat ti to nejde pomocí ovládání výšky světel? Předpokládám, že by to něco takového mělo mít.
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 15 dub 2012, 09:35
od Haer
Richi_i30 píše:Přijde mi, že mám dost vysoko nastavená přední světla, vypadá to tak z kabiny a pár aut už na mě i bliklo, tak nevím, jak jste na tom vy ?
Zatim jsem v noci nejel, ale svitil jsem s nima v lehke mlze a taky se mi zdalo, ze svitily vys, tak jsem je zatim preventivne dal na 1,5 (mezi 1 a 2
)
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 15 dub 2012, 09:38
od Deegr
Tak já už v noci jel a nikdo si nestěžoval, tak asi dobrý. A také musím říct, že světla svítí výborně i bez těch xenonů.
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 15 dub 2012, 12:31
od CKY_DC
S řazením taky nemám problém, jde to pěkně.
Světla jsem měl naopak hodně dolů, takže jsem je musel zvednout. dobře seštelovaný svítí opravdu hezky
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 15 dub 2012, 20:51
od dm29
>Hardcam, dik za rady , podla tvojich odporucani a precitani nejakych testov som sa rozhodol pre Michelin EnergySaver - zajtra idem pobehat po nejakych pneuservisoch ked budem mat cas .Ked mi to nahodia dam vediet.
-Radenie je u mna v poriadku to skubnutie ktore sa prejavi ked sa rozbieham je sposobene tym ze zatial neviem odhanut ten spravny okamih ked sa pusta spojka a pridava plyn-proste pridavam moc plynu alebo pustam neskoro spojku>auto skubne smerom vpred- toto si budem este cvicit
-posilovac riadeneia-premyslam nad tym ze nejak nevsimol rozdiel medzi rezimami posilovaca riadenia zda sa mi ze jeto furt rovnako.
Citite tam nejaky markantny rozdiel ked si to za jazdy prepinate
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 15 dub 2012, 21:16
od pepe pedro
ak by si chcel mám continental contact premium,najazdené 3500km.zmenil som "15" na "16".Pneu sú ako nové.kus za 1000kč
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 16 dub 2012, 07:20
od Haer
dm29 píše:posilovac riadeneia-premyslam nad tym ze nejak nevsimol rozdiel medzi rezimami posilovaca riadenia zda sa mi ze jeto furt rovnako.
Citite tam nejaky markantny rozdiel ked si to za jazdy prepinate
Rozdil tam poznat je, jen musis jet relativne pomalu (tak do 50km/hod, nad je myslim neaktivni) a dat mu chvilicku casu - zmena nezabere hned. Pokud jedes rovne a jen obcas lehce volantem pohnes, tak za par vterin ucitits, ze chodi jinak. Kdyz to prehodis napr.ze Sport na Comfort, tak je ta zmena pri 30km/hod hodne znat.
Jinak u me zadne skubani pri rozjezdu neni.
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 16 dub 2012, 11:06
od Farrael
Teď mi ale řekni k čemu ti je Sport při rychlostech do 50km/h. Dyk je to na nic. To je pak to přepínání úplně k ničemu jestli se to nad 50km/h vypíná.
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 16 dub 2012, 12:07
od Haer
Misto oznaceni Comfort/Normal/Sport tam klidne mohlo byt lehky/stredni/tezky nebo 1/2/3 nebo beruska/pes/bizon, to pojmenovani je sumak. Proste tim volis ve trech krocich tuhost posilovace.
A to, ze to vypinaji tak brzo, se mi taky moc nelibi. Paradoxne se pak s volantem treba pri 70km/hod dres mnohem vic nez ve 20km/hod.
U aut bez FlexSteer predpokladam, ze se to bude chovat uplne stejne jen bez moznosti to prepnout, a nastavene na normal.
EDIT: Nevite nekdo, zda se da pro zabudovane handsfree vlozit jen nekolik cisel? Nasel jsem jen moznost tam pretahnout kompletni telefonni seznam z mobilu, coz nechci. A pres historii volani bez seznamu, to taky nechci, jsou tam pak jen cisla
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Napsal: 17 dub 2012, 10:43
od Deegr
Mě tam jde navolit šest nejoblíbenějších čísel, ale to je u navigace. Já jsem si nevšiml toho, že by se po 50 km/h posilovač přepl na režim normal. Budu muset vyzkoušet.