Stránka 2 z 2
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 05 dub 2012, 22:56
od igys
luiz píše:Rozjíždět se před předjetím několik kilometrů?
Já ti nevím, to o tvých jezdeckých schopnostech leccos naznačuje. Každý rozumný člověk před předjížděním podřadí a výkon se dostaví při vyšších otáčkách hned. Zase to nepřeháněj, taková hrůza to není. A jaký máš potom názor na vozy s motory 1.4, 1.2 atd? To si kupují jenom hlupáci a socky co se před předjetím musí rozjet víc jak 3 km?
Sorry pánové, ale nevím, kdo tady vytváří flame. Vážený luizi, nemáš pocit, že je to už v osobní rovině? Kdybych tady napsal, že teď právě je venku tma, což ve 22:54 hod opravdu je, tak ty budeš tvrdit, že kecám, protože je právě venku nádherně slunečno. Ty řeči o sockách si nech od cesty, v žádném mém příspěvku nic takového není a navíc, já takové řeči osobně fakt dost hrubě nesnáším. Nevkládej mi do úst, či textu to, co tam nikde není. Já jsem pouze vyjádřil svůj názor na motor 1.6 GDi, ty máš názor jiný, já ti ho opravdu, ale opravdu neberu, takže se uklidni, dej si studenou sprchu, popř. použij froté ručník a hlavně - najdi si jiného nepřítele nebo jiný terč svých příspěvků. Já o nějaké naprosto zbytečné a hlavně malicherné konflikty vážně nestojím. Takže mě už laskavě vynech, budu ti velmi vděčný.
Teď ta technická záležitost - asi tě hodně překvapím, ale o podřazování před předjížděním jsem už taky něco zaslechl (něco se šušká) a možná se budeš divit ještě víc, dokonce jsem to s ix35 1.6 GDi i zkusil, dokonce motor vytočil a ono to stejně tak nějak nejelo. Prostě bych měl docela strach s touto motorizací a dejme tomu s naloženým autem předjíždět. Ale jak říkám, je to moje zkušenost, můj názor, nikomu ho nevnucuji.
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 05 dub 2012, 23:21
od iggyno
Ja bych len dodal,ze platit zalohu a potom si dat skusobnu jazdu ...nikdy! V dnesnej dobe ma kazdy poriadny predajca predvadzacie auto...
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 06 dub 2012, 10:41
od luiz
Nemám rád, když někdo lže. Doni se ptá na dynamiku motoru 1.6 GDI. Igys, nezlob se, ale to, že se před předjížděním musíš několik kilometrů rozjíždět, je lež a ty to sám dobře víš a pro doniho proto silně zavádějící. S autem jezdím denně, bez problémů předjíždím i v 12% kopci, takže si dovolím tvrdit, že o výkonu tohoto motoru toho vím trošku víc, než ty po jedné projížďce nezajetého motoru. K tomu podřazení - vztáhl jsem to samozřejmě k motorům podobného výkonu jako je tento (nedostatečně jsem se vyjádřil, za což se omlouvám). Je jasné, že motory 2.0 a výš jsou trošku jinde. Igys,co si tedy tou narážkou o Lidlu myslel? Takže ti nic podsouvat nemusím, přečti si po sobě co jsi psal a pak mne můžeš napadat za podsouvání. Já myslím, že u aut s cenou kolem půl milionu je to naprosto nemístné.
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 06 dub 2012, 11:03
od FISHkaa
enjoy píše:Já před předjížděním nepodřazuji..,prosím pěkně.
Jinak,podle mě,ideální výkon na takové to pohodové ježdění beru 100 koní na tunu.
protože máš foukačku a ta má tak trošek jiný průběh točivého momentu a to se všema nevýhodama, které s tím v ruku v ruce jdou
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 06 dub 2012, 19:24
od igys
luiz píše:Nemám rád, když někdo lže. Doni se ptá na dynamiku motoru 1.6 GDI. Igys, nezlob se, ale to, že se před předjížděním musíš několik kilometrů rozjíždět, je lež a ty to sám dobře víš a pro doniho proto silně zavádějící. S autem jezdím denně, bez problémů předjíždím i v 12% kopci, takže si dovolím tvrdit, že o výkonu tohoto motoru toho vím trošku víc, než ty po jedné projížďce nezajetého motoru. K tomu podřazení - vztáhl jsem to samozřejmě k motorům podobného výkonu jako je tento (nedostatečně jsem se vyjádřil, za což se omlouvám). Je jasné, že motory 2.0 a výš jsou trošku jinde. Igys,co si tedy tou narážkou o Lidlu myslel? Takže ti nic podsouvat nemusím, přečti si po sobě co jsi psal a pak mne můžeš napadat za podsouvání. Já myslím, že u aut s cenou kolem půl milionu je to naprosto nemístné.
Tou narážkou s tím Lidlem jsem myslel jen a pouze to pohodové cestování po městě, jak psal doni, že bude dojíždět několik kilometrů, to je vše. Nikdy si nikoho neberu do úst ohledně jeho sociálního statusu a naprosto to nesnáším i u druhých lidí. Víc k tomu nemám co dodat. Takže mír až do příští války.
Tvůj názor na výkon motoru samozřejmě respektuji, ale stejně s ním úplně nesouhlasím.
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 06 dub 2012, 22:53
od luiz
V jiném vlákně tohoto fóra totiž zmíňkami o Lidlu právě na sociální situaci kupců 4x2 naráží ,což rovněž nesnáším. Proto má ostrá reakce jak zde, tak v příslušném vlákně. Jestli si to opravdu myslel pouze takto, tak se ti omlouvám. Stejně nechápu proč zrovna Lidl?
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 07 dub 2012, 12:11
od igys
luiz píše:V jiném vlákně tohoto fóra totiž zmíňkami o Lidlu právě na sociální situaci kupců 4x2 naráží ,což rovněž nesnáším. Proto má ostrá reakce jak zde, tak v příslušném vlákně. Jestli si to opravdu myslel pouze takto, tak se ti omlouvám. Stejně nechápu proč zrovna Lidl?
Původně jsem chtěl napsat Kaufland, ale právě proto, že jsem nechtěl vyprovokovat takovouto reakci s těmi sockami, tak jsem napsal Lidl. Asi ti nebylo zrovna nejšťastnější.
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 26 dub 2012, 11:42
od mates79
Osobně mám na 1,6 GDI najeto cca 2000 km. Do 1000km ne nedalo mluvit o nějaké dynamice. Po první tisícovce se teprve motor dal relativně slušně vytáčet, teď kolem 2tis km již není problém vytočit motor na 6tis ot. a potom se dá předjet docela v pohodě
Teď vážně, motor 1,6 GDI je minimum pro toto auto a je tu spoustu kompromisů. Dynamika bude rozhodně horší než u ostatních motorů pro toto auto. Osobně si jako sociál nepřipadám, ale tento motor je právě pro ty, co ráno jezdí do práce jen pár km a nafťák by v tomto případě více trpěl. Spotřeba ve městě a na potrhy je klidně i kolem 9,5 L což těm co mají naftu připadá jako šíleně moc, na delší trasy jem měl kombinovatnou spotřebu kolem 6,6 - 6,8 L dle PP (naložené auto, 2 dospělí + 2 děti v autosedačkách a věci na dovolenou, skutečná dle tankování cca 7L). Na druhé straně náklady na servis u budou nižší. U benzínu hodně záleží na tom, jak s těžkou nohou jezdíte. Pro závodníky, kteří koukají na spotřebu a předjíždějí jak prasata jedině naftu
Vzhledem k tomu, že hodně jezdím jen pár km denně a to ještě stylem 3 km do práce, 4 km z práce do dalšího zaměstnání a 1km domů nenapadá mě vhodnější motor. Sem tam delší trasy. Průměrná spotřeba během prvních 2tis km něco kolem 8L - přesněji spočítám až natankuji. Tomu PP se nedá moc věřit
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 26 dub 2012, 21:33
od maroavip
Mam IX35 Diesel 2l s tým väčším výkonom. Pred tým som mal Suzuki SX4 s 1,6 benzínom, ktoré je o nejaké to 100 kilo lahšie. Preto si dovolím porovnať. Suzuki s tým motorom by som neradil medzi zázraky v akcelerácii. Začalo ožívať nad 3300 otačok to znamenalo radiť nad 4500 aby pri odradení akcelerovalo. Takéto vytáčanie sa mi nepáči a lezie do spotreby. Navyše to sa týka osadenia jednou osobou. Preto som sa rozhodol pre súčasnú motorizáciu. Len pre vysvetlenie. Nepretekám, jazdím v súlade s limitmi, ale keď potrebujem akcelerovať tak chcem mať istotu že ten krútiaci a výkon tam sú.
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 27 dub 2012, 07:30
od FISHkaa
Srovnáváš atmosféru s turbem... Výhody jsou ale také spousta nevýhod
Edit: ono když turbomotoru šlapeš na plyn i v nízkých otáčkách, tak bude mít spotřebu jak atmosféra ve vysokých. Turbo dodá více vzduchu a tudíž můžeme vstřikovat více paliva...
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 27 dub 2012, 14:05
od maroavip
Ja som nechcel porovnávať motory ale pomer váha-krútiaci pomer-výkon v súvislosti s dynamikou auta. Mať slušnú dynamiku, ak 167 Nm je k dispozíci pri 4800ot/min (1,6GDi), znamená radiť hore pri cca 5500 až 6000 ot/min (nemám sprevodovanie k dispozícii, tak len odhadujem). A chcel som tým povedať len tolko, že mne to nevyhovuje a lezie to do peňazí. Na SX 4,a to som ju nehonil, som mal 7,5 až 8,4 l/100 čo mám teraz na IX 35 s neporvnateľne živším autom. Nikomu to nevnucujem, pretože základná otázka pri kúpe čohokoľvek je: na čo to potrebujem a čo som ochotný za to dať. Takže to je na každom čo si odpovie.
Re: Dynamika 1.6 GDI
Napsal: 27 dub 2012, 17:01
od KamZehr
Jám mám stejnou motorizaci v KIA Sportage. Pro tento motor jsem se rozhodl, neboť ke svému věku nepotřebuji trhač asfaltu, najezdím ročně cca 10 tis. km a chtěl jsem si koupit hezké, bezpečné autíčko. Samozřejmě jsem také přemýšlel, zda tento motor je dostačující. Navštívil jsem několik prodejců KIA i Hyundai a dle mých potřeb mi všichni doporučili tuto motorizaci. Samozřejmostí bylo, že jsem se s autíčkem projel a zadarmo. Svého výběru nelituji. Do cca 3 tis. km je motor línější, potom se to zlepšuje, po 5 tis. km naprostá spokojonost. Musí se s tím člověk naučit jezdit. Samozřejmě při rychlém zrychlení je nutno podřadit a motor mít ve větších otáčkách, ale nikdy jsem z předjetím neměl problémy. Zkusil jsem to v Německu na dálnici, v pohodě 180 km/hod. Mám najeto přes 10 tis. km, spotřeba dle PP 7,8 l, jezdím okrsky - dálnice 50 na 50.