Stránka 2 z 3
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 27 čer 2012, 23:25
od Haer
tomiboy: Na Accovi jsem mel SunShieldy, taky HP15 a naprosta spokojenost. Na aute byly pres 5 let bez nejmensich potizi.
HP05 mi prijdou uz moc tmave. Sice dobry, ze do auta neni skoro videt, ale kdyz se vezes vzadu, tak mas porad pocit, ze uz je noc nebo pred bourkou
Znami je maji na dvou autech a na me jsou moc tmave.
Limitz: Koukas dobre, ale jsou tonovane z vyroby, tusim 14% utlum.
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 27 čer 2012, 23:39
od Limitz
mě se zprvu zdálo že to je tónované na stejnou propustnost v předu i v zadu
(ten špatný monitor mě dost mate
) pak sem si přečetl že máš propustnost 15% což ve předu není povolené, tak sem se pořádně podíval a viděl ten rozdíl
zítra mi dorazí nový monitor, tak na to kouknu
a na kolik to vyšlo pokud to není tajemství?
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 28 čer 2012, 06:49
od Haer
Tajemstvi to neni, cena 3100 ceskych chechtaku
Premyslel jsem, ze bych dal dopredu jen cire, ktere umi zadrzet i nejake to teplo, ale zatim jsem se po tom moc nepidil.
Nekde jsem cetl, ze snad je pry po letosni novele povolene mit i nejake bezpecnostni folie na celnim skle, neslyseli jste o tom nekdo? Dost se mi to nezda, spise bych rekl, ze ten clovicek kecal.
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 28 čer 2012, 07:54
od tomiboy
Haer - tmavost folii je vec vkusu, ja by som dal aj tu najvacsiu cernotu HP00 pokial by taka bola:) vyhovuje mi, ked nie je do auta vidiet, vies si tam zlozit veci bez rizika ze ti niekto vybije okna, nehovoriac o znizenom prieniku uv.
nad prednymi (solarnymi) foliami asi ani neuvazuj, ludia si ich sice davaju (hlavne tmave), avsak z hladiska bezpecnosti je to pre teba minus, ak by si v pripade havarie potreboval napriklad rozbit okno alebo by sa k tebe chceli dostat zachranari cez okno. to by rozbijali asi dlhsie. navyse tepelny odraz je minimalny + akekolvek folie na predne skla su zakazane.
viac si k tomu precitas napr tu:
http://www.autofolie-suntek.sk/autofoli ... ostne.html
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 28 čer 2012, 08:53
od Haer
Naprosto souhlasim, ze vyber folie je veci vkusu.
Muzes si klidne dat i uplnou cernotu, nekolik vyrobcu je nabizi, zkus pohledat black out folie. Jen nevim, jak by se na to tvarili cestujici na zadnich sedackach, byli by jak ve II tride v dodavce
Stupen zatmaveni prakticky nema vliv na UV, vsechny folie maji utlum nekde kolem 98-99% (vcetne cirych). Rozdil ani v IR neni az tak velky. napr. 05 vs 15 (3x vetsi propustnost viditelneho svetla) ma rozdil cca 54 vs 56% tepelneho zareni.
Nad prednimi solarnimi neuvazuju, i-trica by mela mit celni sklo atermicke. Jen me zajimalo, zda doslo ke zmene v legislative. Driv plativalo, ze celni sklo mohlo mit tusim 75% prusvitnost a folie smela byt jen v nejakych procentech shora jako slunecni clona.
S tou bezpecnosti to uz slysim ponekolikate. Zajimalo by me, co je na tom pravdy, protoze si nemyslim, ze predni lepene sklo (mezi vrstvama skla je nalepena folie - tytam jsou skla kalena, ktere se rozpadly na tisic kousicku) se da tak snadno rozbit, aby v nem vznikla dira. Musel bys ho jedine vykopnout cele z tesneni nebo od nalepeni a pak jestli na nem folie je nebo neni nehraje roli. Nebo se pletu? Navic jako unikove se vetsinou berou bocni okna, ktere by se mely tristit a vysypat jedna basen a prave na tech folii mit muzes.
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 28 čer 2012, 08:59
od Limitz
tomiboy píše:Haer - tmavost folii je vec vkusu, ja by som dal aj tu najvacsiu cernotu HP00 pokial by taka bola:) vyhovuje mi, ked nie je do auta vidiet, vies si tam zlozit veci bez rizika ze ti niekto vybije okna, nehovoriac o znizenom prieniku uv.
nad prednymi (solarnymi) foliami asi ani neuvazuj, ludia si ich sice davaju (hlavne tmave), avsak z hladiska bezpecnosti je to pre teba minus, ak by si v pripade havarie potreboval napriklad rozbit okno alebo by sa k tebe chceli dostat zachranari cez okno. to by rozbijali asi dlhsie. navyse tepelny odraz je minimalny + akekolvek folie na predne skla su zakazane.
viac si k tomu precitas napr tu:
http://www.autofolie-suntek.sk/autofoli ... ostne.html
s tím nebezpečím při nehodě je to právě naopak, fólie udrží sklo pohromadě a v případě nehody se tak nestane že by se na tebe vysypalo... a pokud se už rozbije tak se jednoduše i s fólií vytlačí ven
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 29 čer 2012, 02:54
od Borek
Haer píše: Navic jako unikove se vetsinou berou bocni okna....
Tak jsem si zkusil představit,jak někoho vytahují bočním oknem u
ze zadního sedadla
.Tím by prolezla leda čivava
.Máš samozřejmě pravdu,jen jsem si to představil u Tiburona.
A navíc tam mám také folie-takže ani čivava
:DAle v autě mám to kladívko na okna s integovaným řezákem pásů,takže.....možná bych tím díru pro psa vyťukal.
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 22 zář 2012, 18:22
od Haer
Tak jsem nakonec nevydržel a snížil v kufru dno. Pro zájemce pár fotek zde:
http://haer.rajce.idnes.cz/Kufr_2012_09_22/
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 22 zář 2012, 18:25
od Mexican
ehm.. za mna ta uprava kufru je tak 4- ... vyzera to fakt zle.. uprimne
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 22 zář 2012, 18:37
od vlado1979
Podľa mňa vyzerá úprava v pohode.
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 23 zář 2012, 08:50
od smokeflypaper
ad úprava dna kufru:
Za mě aŤ vypadá jak vypadá ale je funkční. Super nápad
Až bude i30 doma tak bych to chtěl taky..
BTW: můžeš se podělit o zážitky? (na co si dát pozor atd - když už si tím prošel)
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 23 zář 2012, 09:21
od Haer
Žádný zádrhel jsem nepotkal.
Prvně jsem udělal z papíru šablony pro gumové vypodložení (to je z 8mm gumy, aby se srovnalo dno vůči hranam), když byly na místě, tak jsem obmaloval samotné dno a pak ho překreslil na plast a koberec. Prvně plast, když jsem se přesvědčil, že sedí včetně děr pro šroubky, tak jsem udělal koberec a pak je sesadil a jen přišruboval. Je potřeba tam proříznoutu u strany hrany dveří ještě dvě díry pro plastové zuby, které jsou tam z nepochopitelného důvodu ve spodní části plastu. Aspoň ukotví koberec i na opačné straně. A nechat koberec o něco delší a ohnout ho kolem sedaček, protože při jejich sklápění maskuje škvíru mezi sedadly a dnem, která se mění podle toho, jak je sedačka postavená, nebo sklopená na sedák, příp. i bez sedáku. A nezapomenout na ucho, a't se dá koberec i s podložkou zvednout
To je tak asi vše. Trvalo mito tak 3 hoďky.
Původně jsem chtěl i dno dělat z gumy, ale bylo by moc měkké a hlavně těžké. Původní řešení váží asi 7kg, z gumy by to bylo asi 12kg, tohle vyšlo asi na 3 kg. Pak jsem taky zvažoval textit a podobné, ale měl jsem obavy o hluk, aby to neklepalo. A taky díky šílenému profilu aby to šlo zvedat. Tohle se dá vždycky snadno ohnout. A konečně největší potíž je ten prostor u sedaček. Dno se nedá zakrýt až k nim, protože by pak nešly sklápět. A nechávat tam díru se mi nechtělo.
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 28 říj 2012, 10:31
od Haer
Tak uz mam prezuto, pro ilustraci par fotek...
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 28 říj 2012, 10:37
od Limitz
tyhle kola se mi líbí víc než ty origo
Re: Haer 1.6GDI
Napsal: 28 říj 2012, 21:33
od smokeflypaper
jo jo k ty cerny s chromovymi listami je to uplne perfektni
Gratulace moc pekna prace