Bateria vybita behom dna

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Bateria vybita behom dna

Příspěvek od mnkk »

i30 (2011) batéria vybitá behom noci! príčina: zle zatvorený kufor! Asi sa osvetlenie v kufri nevypína tak ako v kabíne (po nejakom čase). Moje riešenie: vybrať žiarovku (alebo poistku) a je pokoj :mrgreen:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7963
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Bateria vybita behom dna

Příspěvek od Mexican »

alebo tam dat LEDku, ktora ma vyrazne nizzsi odber. IMHO ta 5W ziarovka by teoreticky nemala vybit bateriu ani stalym svietenim po dobu viacerych dni, ja mam pocit ze problem bude este niekde inde. Ja u Accenta caste nechavam hrat radio (prave aby sa pomaly vybijala) cez vikend - 5-6 hodin x 2 dni. A to ma radio niekolkonasobne vacsi odber. A nebol problem s baterkou.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Bateria vybita behom dna

Příspěvek od mnkk »

Doteraz nebol, len sa rano auto neodomklo a ani sa nerozsvietili žiadne kontrolky. Jedine bol zle dobuchnutý kufor, nič iné nemohlo svietiť.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Bateria vybita behom dna

Příspěvek od mnkk »

Mexican píše:Ja u Accenta caste nechavam hrat radio (prave aby sa pomaly vybijala) cez vikend - 5-6 hodin x 2 dni.
Koli čomu vybíjaš tu baterku?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7963
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Bateria vybita behom dna

Příspěvek od Mexican »

pretoze po vybijani jazdim v kuse vzdy 250km. A kedze to nie je LiPo, tak pomale nabijanie a pomale vybijanie predlzuje zivotnost. Baterka ma 5 rokov, >140 000km a podla pravidelnych testov (v autorizaku) je v perfektnej kondicii
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Bateria vybita behom dna

Příspěvek od mnkk »

Veď svietiš. No ale ty vieš čo robíš. :mrgreen: Mám baterku 305 000km, 8 rokov. Na inom mi pravidelne odchádza každých 5 rokov. Tomu sposobu rozumiem. Tak nech ti vydrží 8 rokov! [-o<
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Bateria vybita behom dna

Příspěvek od Chasnik »

mnkk píše:i30 (2011) batéria vybitá behom noci! príčina: zle zatvorený kufor! Asi sa osvetlenie v kufri nevypína tak ako v kabíne (po nejakom čase). Moje riešenie: vybrať žiarovku (alebo poistku) a je pokoj :mrgreen:
to by mohl být podle mě ještě jiný problém: já teď o víkendu dělal na pozemku, kufr auta dohromady za sobotu a neděli byl otevřený minimálně 16 hodin a v pondělí ráno jsem bez problémů nastartoval. Buď jsem teda měl štěstí nebo tobě ještě žere baterku něco jiného.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Odpovědět

Zpět na „i30 Elektronika“