Stránka 2 z 2
Šklbanie motora v záťaži
Napsal: 27 kvě 2012, 14:19
od greatb
Som z Pukanca .Ventil EGR som už mal vymontovaný a je čistý.Moja diag ho vyhodila ako chybu.Raz som to skúšal aj zaslepiť ale bez rozdielu.Bol som cez víkend na dlhej ceste a spravilo to raz.Dnes som vyskúšal odpojiť elektrki do EGR .Nespravilo to ani pri úplne nízkych otáčkach ani pri vysokých ani pri dvojke ako predtím to robilo.Proste kľud len stým že stále svieti check ale to bude to že som odpojil elektriku do EGR,Hadičky sú v poriadku prekontrolované.Filter paliva nový .Vzduchoví to isté olej tiež.Na rampe je snímač tlaku a DRV ventil a na čerpadle je vypínací ventil.
Re: neposlušný plynový pedál?
Napsal: 10 říj 2014, 08:28
od rokolo
Takže to cukání má na svědomí EGR ventil. To že jsi ho zaslepil, nemělo na jeho funkci vliv, proto žádný výsledek. Při zaslepení přes něj výfukové plyny sice nejdou, ale ventil zůstává v činnosti, v tomto případě nespolehlivé. Takže zbývá buď EGR vyměnit za nový a nebo ho nechat softwarově odpojit. Zalepení můžeš ponechat, je to plus pro motor. Jistě jsi to ale už dávno vyřešil......
Re: neposlušný plynový pedál?
Napsal: 10 říj 2014, 08:41
od 69pavel
rokolo píše:Takže to cukání má na svědomí EGR ventil. To že jsi ho zaslepil, nemělo na jeho funkci vliv, proto žádný výsledek. Při zaslepení přes něj výfukové plyny sice nejdou, ale ventil zůstává v činnosti, v tomto případě nespolehlivé. Takže zbývá buď EGR vyměnit za nový a nebo ho nechat softwarově odpojit. Zalepení můžeš ponechat, je to plus pro motor. Jistě jsi to ale už dávno vyřešil......
Radime,to se asi nedozvime,tazatel to delal pred 2 roky a vysledek by nam musel napsat coze to vlastne zpusobovalo a co bylo pricinou zavady.
Re: neposlušný plynový pedál?
Napsal: 10 říj 2014, 18:19
od rokolo
Já vím, jenom jsem teď celý týden studoval funkci EGR ventilu a jak se ho zbavit, tak jsem si odpověděl na ten problém sám...