Re: accent 1.5 turbo
Napsal: 31 kvě 2012, 23:08
Žádná úprava ŘJ není při úpravách v mezích možností potřeba, tyhle BOSCHE u nás hlavně skoro nikdo nedělá.... jediná a možná a lehce proveditelná cesta jak zvýšit tlak turba, je prostě obejít ten ovládací solenoid a upustit tlak kterej ovládá wastegate co přímo reguluje tlak turba respektive přepouštění výfukových plynů mimo rotory turbíny.
Tím se dá vliv řídící jednotky na tlak turba úplně obejít, další možnost je nainstalovat APEXi SAFC kterej by byl schopnej i eliminovat při maximálním tlaku fuel cut ale tam pořád narážíme na problém malýho turba... ideání by pak bylo vyměnit za T25 nebo GT28 ale to už sou zase větší turbíny u kterejch delší dobu trvá než se dostanou do otáček u tak malýho motoru.
Jinak není problém vyměnit vstřiky paliva a pumpu za větší třeba z fiatu coupe 2.0T, jednotka se na ně sama naučí a fuelcut to zase trošku oddálí.
O víkendu si budu hrát s ManuálnímBoostConrtolérem tak pak dám vědět co na to ten muj modrej vůz řekne
Tím se dá vliv řídící jednotky na tlak turba úplně obejít, další možnost je nainstalovat APEXi SAFC kterej by byl schopnej i eliminovat při maximálním tlaku fuel cut ale tam pořád narážíme na problém malýho turba... ideání by pak bylo vyměnit za T25 nebo GT28 ale to už sou zase větší turbíny u kterejch delší dobu trvá než se dostanou do otáček u tak malýho motoru.
Jinak není problém vyměnit vstřiky paliva a pumpu za větší třeba z fiatu coupe 2.0T, jednotka se na ně sama naučí a fuelcut to zase trošku oddálí.
O víkendu si budu hrát s ManuálnímBoostConrtolérem tak pak dám vědět co na to ten muj modrej vůz řekne