Stránka 2 z 2
Re: Kryt pod motor
Napsal: 21 čer 2013, 18:25
od pietro32i
Skyline píše:Tak si myslim ze 9 kilo pred predni napravou je docela slusna zatez predku navic. takove BMW dava akumulator do kufru kvuli rozlozeni hmotnosti. Ja uz jsem na tim aku v kufru taky uvazoval, kdyz vezmu kolik vazi a kde je umisten, tak by to rozhodne prospelo jizdnim vlastnostem. Pokud by to byl lehky plast proc ne, nebo pkud vim ze jezdim casteji po nejake horsi ceste, ale takhle mi to prijde jako zbytecnost.
No ja nie som odborník, ale myslím, že BMW to tak robí preto, že (ak nejde o 4×4) má hnaciu nápravu zadnú a motor vpredu, takže pár kg navyše vzadu je lepšie. U ostatných áut s predným náhonom to asi nemá moc zmysel.
Re: Kryt pod motor
Napsal: 21 čer 2013, 21:50
od pthvCZ
pietro32i píše:Skyline píše:Tak si myslim ze 9 kilo pred predni napravou je docela slusna zatez predku navic. takove BMW dava akumulator do kufru kvuli rozlozeni hmotnosti. Ja uz jsem na tim aku v kufru taky uvazoval, kdyz vezmu kolik vazi a kde je umisten, tak by to rozhodne prospelo jizdnim vlastnostem. Pokud by to byl lehky plast proc ne, nebo pkud vim ze jezdim casteji po nejake horsi ceste, ale takhle mi to prijde jako zbytecnost.
No ja nie som odborník, ale myslím, že BMW to tak robí preto, že (ak nejde o 4×4) má hnaciu nápravu zadnú a motor vpredu, takže pár kg navyše vzadu je lepšie. U ostatných áut s predným náhonom to asi nemá moc zmysel.
Navic baterie se dava v aute co nejblize k motoru z duvodu, ze kdyby byl az v kufru, tak na 3m kabelu jsou uz slusne ztraty, zvlast kdyz tam tecou pri startovani takove proudy. Baterie od vykonejsich ups se take davaji max 2m daleko.