Stránka 2 z 5
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 16 čer 2012, 18:26
od enjoy
A to,že se
přestává podbízet cenou mě do budoucna trochu děsí,protože když se
nebojí říct si za i30 víc než 500 tisíc,tak nevím,jestli u téhle značky budu schopný do budoucna zůstat
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 16 čer 2012, 18:54
od lada 71
enjoy: Tak nová í30 je v současné době ještě stále brána jako novinka. Když se cca před 5-ti lety na trhu objevila ouplně první generace nových Hyundaiů, počínaje právě modelem i30, tak jsi se ve vyšší výbavě vozu a konfiguraci, také mohl dost cenou přez půl mega. Letos na podzim má být uveden na trh opět facelift Octávie a nová řada Golfu. Koncem letošního a začátkem příštího roku, budou ceny nové í30 zase někde ouplně jinde, než jsou právě dnes. Prostě se
prodávají, korejci si jsou jisti v kramflecích, tak proč by šli s cenou dolů. Já bych to taky nejraději už teď vyměnil za nové vozítko, ale je mi líto současné ztráty ceny mého nynějšího auta a vyšší ceny nového auta. Obměnu budu asi vážně řešit až tak někdy v roce 2014.
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 16 čer 2012, 22:53
od Hardcam
enjoy: cenikova cena myho auta byla jeste v roce 2010 (v tento rok jsem ho kupoval) 500 bez metalizy, bez navigace, proste jen "holy" Style...ceny znam +- od roku 94, za Lantru I jsme davali temer 530tKc, v 98 za Sonatu 569tKc, za Lantru v roce 2000 370 litru (ale po brutalni sleve, Lantru jsme jinak vubec nechteli, ta cena byla gesto, jelikoz nam Sonatu ukradli a my narychlo potrebovali auto kvuli dovoleny a tenkrat bylo zvykem, ze v salonech mivali par aut, tam konkretne tri, Santa fecko za strasne moc penez (tusim 900), v nafte a Sonata, ktera se pro modelovej rok 2000 proste moc nepovedla, otec ji nazval Wartburgem. Sonata v roce 05 stala 770tKc. Takze nemam uplne pocit, ze by se podbizeli cenou, spis si vzhledem k povesti znacky ani nemohli dovolit vyssi ceny, ktery by apriori produktu ani neodpovidaly.
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 17 čer 2012, 10:14
od Chasnik
Espero píše:...Byv instruován minulý víkend na srazu klubu o tom, že je doba těžká a že není správné žádat prodejce o slevu...
No to čumim jak péro z gauče! To tě instruoval nějaký prodejce? Kdybych svoje auto neměl se slevou, ale za ceníkovku, tak si ho nekoupím. To si nějaký prodejce fakt myslí, že budu vyhazovat těžký love v době, kdy mám oproti roku 2006 tržby nižší o 28%?
Taky prodávám a vím, jak na tom lidi jsou. Ale radši vydělám míň (se slevou) než vůbec (za ceníkovku si to nekoupí).
Vypadá to, že si někdo večer u toho táboráku dal trošku víc "pod jazýček", když přišel s takovou teorií
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 18 čer 2012, 09:34
od Espero
Souhlasím s tím, že se Renault podbízí, naštěstí je to znát jenom v oblasti obrovského konstrukčního a designového kompromisu a dábelské dědičnosti mezi modely, kvalita jim ale neujíždí "a to je to hlavní", jak by řekl poručík Troník, neboť kázeň musí být.
Já nerad kupuji ojetiny, ani jednou se mi to nevyplatilo z pohledu investic do oprav, nakonec i ta moje H1, (taky z Turecka), i když měla najeto jen 29 tisíc, krátce po zakoupení absolvovala několik nutných oprav. Moje žena navíc tvrdí, že chce mít v autě jenom "svojí špínu" a o tu cizí nestojí. A protože tahle pracovní auta jsou určena k ošoupání až na dřeň, neboli u Dacie počítám s projezdem nejméně 250 tisíc km (36 % už z toho má za sebou) a u téhle Thalie sním alespoň o 200 tis.km (benzín vydrží přece jenom méně). Žádné nákupy a prodávky z čirého plezíru.
Mimochodem i současný renault Traffic v 6 místném provedení s 2 litrovým motorem, kdybych nahrazoval svojí H1, by vyšel vč. DPH nyní na cca 465 tis. Kč, o dost méně než Hyundai H1 a o VW radši ani nemluvím.
Jenom mi pořád není jasné, proč se mi do garáže pořád cpou ti Turci. Možná se mi mstí. Jak teď na Barranově dávají ten seriál o Sultánovi Solimánovi, tak když v r. 1529 oblehl tenhle výtečník Vídeň, tak jeden můlj prapředek, který šéfoval asi 20 tis.hlavou armádu před tou Vídní, tu Vídeň uhájil a udržel se až do příchodu polského krále, pak toho Soilmána hnali zpátky, až tam, kde jsou Turci dnes. Četl jsem cosi o tom, že na ně vůbec nebyl hodný. Někdy mám strach, jestli v Těch autech nebudu mít usazeného Alláha. A to by pro mě, jako pro skutečného a nefalšovaného řádového rytíře, neboli křižáka nebyla dobrá zpráva.
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 18 čer 2012, 09:39
od Espero
Chasnik píše:Espero píše:...Byv instruován minulý víkend na srazu klubu o tom, že je doba těžká a že není správné žádat prodejce o slevu...
No to čumim jak péro z gauče! To tě instruoval nějaký prodejce?
Ne to bylo na Valné hromadě a myslím, že to pronášel Yurii jako tiskový mluvčí klubu. Ale já jsem to dodržel, nežádal jsem o nic. Stačilo nasadit jen výraz Apačského náčelníka a šlo to samo.
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 18 čer 2012, 10:17
od Dix
lada 71 píše:enjoy: Tak nová í30 je v současné době ještě stále brána jako novinka. Když se cca před 5-ti lety na trhu objevila ouplně první generace nových Hyundaiů, počínaje právě modelem i30, tak jsi se ve vyšší výbavě vozu a konfiguraci, také mohl dost cenou přez půl mega. Letos na podzim má být uveden na trh opět facelift Octávie a nová řada Golfu. Koncem letošního a začátkem příštího roku, budou ceny nové í30 zase někde ouplně jinde, než jsou právě dnes. Prostě se
prodávají, korejci si jsou jisti v kramflecích, tak proč by šli s cenou dolů. Já bych to taky nejraději už teď vyměnil za nové vozítko, ale je mi líto současné ztráty ceny mého nynějšího auta a vyšší ceny nového auta. Obměnu budu asi vážně řešit až tak někdy v roce 2014.
Akorát u té OIII a GolfuVI to není facelift,protože je to na nové platformě,ale zase u těchto dvou aut bude v základu vlečná náprava,nad 100 KW multilink.Ten mají korejci standartně.
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 18 čer 2012, 12:55
od Hardcam
Chasnik píše:Espero píše:Kdybych svoje auto neměl se slevou, ale za ceníkovku, tak si ho nekoupím.
To jsme dva. U me ale z duvodu, ze jaksi najit tech dalsich 200 litru by bylo celkem problem, v polstarich uz nic nebylo a s Rathem se nebavim.
Espero me pobavil, takhle by se mely vykladat dejinyn na skolach...
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 18 čer 2012, 13:25
od Espero
Tak věci se začínají hýbat, RCI finance přes dealera vzkazuje, že mám povolení uzavřít si pojištění sám přímo s pojišťovnou a jedinou povinnost budu mít tu pojistku vinkulovat v jejich prospěch. Takže to nebude zahrnuto vůbec do splátek, ale bude separátní. Jde o to, že oni sami neumějí nabídnout lepší podmínky, než o cca 3,5 tisíce ročně více. Nicméně moje podmínky respektují a to je hlavní. Takže pojištění mi celkově (havarijní, sklo + povinné) nepřeleze přes 4,3 tisíce ročně.
Jinak Turky nepodceňovat je jich 70 milionů a jsou stejně významná entita jako v Evropě Němci nebo Francouzi.
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 25 čer 2012, 12:47
od Espero
Noha je v nohávě. V pátek jsem podepsal papíry, vyfasoval techničák, uzavřel pojistku vinkulovanou ve prospěch RCI za pouhých 3859,- Kč (povinná, havarijní, sklo) a vyfasoval zelenou kartu. Ve středu to přihlásím na úřadu a pak odpoledne odvezu z prodejny. Už na platných číslech.
Barva není vůbec hovínková, při pohledu ve směru od slunce je tmavěhnědá dočerna, když svítí slunce zboku, tak je to takova zvláštní modrofialová dočerna. Měňavá barva. Sedačky béžové ve dvou odstínech bez vzoru do barvy palubní desky.
Taky jsem si spočítal finanční náklady ve vztahu ke slevě a zjistil jsem, že až všechno zaplatím, tak mi zbude původní akční sleva 45000 + necelé 3 tisíce z ostatních slev. Takže je to systém "nechci slevu zadarmo", ale neprodělám na tom, utratím asi tak právě o ty 3 tisíce méně, než kdybych to kupoval za hotové.
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 25 čer 2012, 13:55
od Hardcam
To je hodne ferovej leasing. Ta barva fakt neni strasna, naopak a na Thalii si hodi. Tak at to jezdi
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 25 čer 2012, 15:11
od Farrael
Jojo. Kdyby byl ten Leasing tak férovej i všude u konkurence, tak bych i přemejšlel o novym.
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 25 čer 2012, 15:34
od Espero
Otázka je co teď s H1,
normálně jsem s ní jezdil tak 9 tis. km průměrně ročně. Teďka projezd poklesne na nějakých 5-6 tisíc jen vlastně pro dovolenkové a pár víkendových jízd, teda pokud nepojedu do nějakých vzdálenějších končin jako třeba na Nordkapp.
Tohle nové malé auto řeší potřebu denního ježdění, kdybych místo toho jezdil s H1, pak bych jezdil na těch krátkých trasách kolem 30 km trvale se studeným motorem za nějakých 12 litrů. To nešlo akceptovat a bylo by to dražší než pořídit nové malé auto. Právní ochranu k tomu malému autu mám automaticky ke stávající rodinné pojistce u DAS.
Jenže ta H1 i když nevyjede vůbec, tak mě stojí 12 tisíc ročně neboli 1 tis. kč měsíčně v průměru za pojištění vozu, pojištění právní ochrany k vozu (tím, že je to typované jako náklaďák to musí mít samostatnou smlouvu na právní ochranu) a za dálniční známku, neboť bydlím vedle dálnice a tuto použiju vlastně při každé jízdě. Odtud se pak odvíjejí ty vysoké fixní náklady na provoz.
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 25 čer 2012, 15:46
od Hardcam
Espero píše: k tomu malému autu mám automaticky ke stávající rodinné pojistce u DAS.
Pokud mas Rodinu MAX, tak je jedno, v cem jedes, stejne jako tvoje zena.
Letos jsem po peti letech pojistku musel vyuzit a sakra jsem byl rad, ze ji mam, protoze mi usetrila petinasobek toho, co me zatim stala.
Re: Koupě nového vozu Nehyundai - pro srovnání
Napsal: 28 čer 2012, 09:31
od Espero
Tak to mám doma, hezké, malé, pro ženu tak akorát, ale nejede to, je to syrové. Na zkoušku jsem ujel asi 120 km hned z obchodu (zajel jsem si jen tak na Živohošť) a protože nesmím v záběhu točit nad 3 tis. otáček, mám potíže při jízdě do kopce. Často musím na čtyřku a nebo na trojku a to pak trošku zdržuje provoz - je to pomalé. Ve třech tisících to jede 95 km/h na pětku. Kvalita zpracování vnitřkudobrá, nic tam nevrže. Málo odkládacích poliček. Spotřeba dle počítače zatím 6 litrů, vcelku odpovídá průměrné dle TP (5,9), předpoklad je, že po záběhu klesne.
Jinak jsem unešen "kvalitou" manuálu. Sice vím, že to auto je z 95% recyklovatelné, což je "hrozně důležité", ale zato tam zapoměli napsat, na jaký tlak se hustí pneumatiky, jaký olej je pro motor schválený a v jakých intervalech se mění a jaký je přehled všech provozních kapalin brzdovkou počínaje a servořízením konče. Zlatý manuál Hyundai, tam sice není o recyklování nic, ale zato vím, jaký olej tam nalít v tropech a jaký u severního pólu.
Fotky dodám až je zpracuju a "předpisově" zmenším.