Dva dorazy plynu
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Dva dorazy plynu
Nooo, obmedzovač je dobrý na prípady, keď lubovolne meníš rýchlosť a nechceš prekročiť určitú hranicu. Napr. nastavím 135km/h, ale premávka sa mení a raz idem 100, inokedy 120, potom 130. 135 neprekročím a pokutu nedostanem (na dialnici), nemením žiadne nastavenie, nič dookola nezapínam, nevypínam (ako tempomat). Takto som to vypozoroval, že by to mohlo fungovať. Použil som ho asi 3x na dlhšej trase, inde ho nepoužívam. Skúsil som aj kick down- funguje.
Tempomat používam bežne. Aj v obci na 50- tke, kde viem, že merajú poliši. Dá sa na to použiť aj obmedzovač.
Tempomat používam bežne. Aj v obci na 50- tke, kde viem, že merajú poliši. Dá sa na to použiť aj obmedzovač.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Dva dorazy plynu
Potvrzuji, je to opravdu tak, při nastavení omezovače člověk po dosažení navolené rychlosti šlape do prázdna, auto ho výš nepustí (směrem dolů není problém). Jestliže potřebuje vyšší rychlost, muzí použít "kick-down" přes zarážku. Auto se i stejně pocitově chová jako při kick-downu u automatu - po přešlápnutí zarážky trhne, jakoby podřadilo o dva stupně a začne zrychlovat Za neustálého pípání a blikání displeje nastavené hodnoty, což má být varování, že člověk překročil předvolenou rychlost Jakmile se vrátí pod předvolenou rychlost, blikání a pípání přestane.
Osobně používám hlavně při ježdění po Zlíně, kde se tempomat využít nedá (nebaví mně zapínat ho po každém přibrždění či za každým semaforem, na kterém jsem zastavil). A také při občasných návštěvách Slovenska, kde policajti hrají s řidiči partizánskou vojnu. Pěkně drahou vojnu
Osobně používám hlavně při ježdění po Zlíně, kde se tempomat využít nedá (nebaví mně zapínat ho po každém přibrždění či za každým semaforem, na kterém jsem zastavil). A také při občasných návštěvách Slovenska, kde policajti hrají s řidiči partizánskou vojnu. Pěkně drahou vojnu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Dva dorazy plynu
Aktivace kolébkovým tlačítkem na volantu na pravé straně - dolů tempomat, nahoru omezovač rychlosti.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Dva dorazy plynu
jeesus tak to joo.. ja myslel, ze to maji i ti bez tempomatu
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Dva dorazy plynu
A já si říkal, že to má doraz jako tlačítko nějaký.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Dva dorazy plynu
Když jsem měl půjčený facelift jako náhradní vozidlo, tak jsem si toho dvojího dorazu plynu všimnul. Při vracení auta jsem se servisního technika ptal k čemu to je a on o tom evidentně nic nevěděl . Nevěděl jsem jestli je to funkce, nebo závada, tak konečně jste mi to vysvětlili.
Hyundai i30 , 1.4 CVVT Comfort + ESP , r.2009
Re: Dva dorazy plynu
Tak to se teda omlouvám (psal jsem že to podle mně význam nemá) , ja pořad žiju a jezdím v autech kde si hodně věci určuji sám - já jako řidič, co to auto má dělat, a ne plné elektroniky .. jinak když už to tak hezky propracovali, měli to vymyslet aby to vážně fungovalo, jen při tom omezovači, - jak ho vypneš, pedal krasně až na podlahu za jedním tahem ... se zkušební i30 new jsem jezdil i ix35, a všechny to měli na 2x .. a to tempomat na 99,9% zaply nebyl ... no si zvyknete hosí
Hyundai Santa FE 2.2 CRDi
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Re: Dva dorazy plynu
Pri normálnej jazde (bez omedzovača) som nepostrehol zvýšenie výkonu pri kickdown-e na i30. Ide to rovnako, takže netreba prešlapávať na podlahu. Druhá poloha je iba pre ten obmedzovač. Inak akoby tam nebola. Mne to nevadí, ani neviem, že to tam mám. Max. 3x v živote som držal pedal na podlahe. Vtedy som bol ešte "mladý". Teraz ma to ani nenapadne. Zdá sa mi, že na 3/4, alebo naplno to ide rovnako.
Myslím to takto: idem do kopca 60km/h plyn mám na 1/2, či šlapnem na 3/4, alebo naplno, zrýchluje rovnako. Takto to vnímam.
Myslím to takto: idem do kopca 60km/h plyn mám na 1/2, či šlapnem na 3/4, alebo naplno, zrýchluje rovnako. Takto to vnímam.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Dva dorazy plynu
tak na ix35 je taky ten "dvojplyn", jezdili jsme v nafte .. a tam je šileně velky rozdil rozjiždět se jen na doraz nebo naplno - jak člověk chce tomu šlapnout .. (rozdíl jako jet ve stare 1,6D bez turba po 500 000 km vs. novým autem s 184 koňmi pod kapotou - jak jsme to měli my
Hyundai Santa FE 2.2 CRDi
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Re: Dva dorazy plynu
Ja som na 1,4i s úsmevným pružným zrýchlením žiadnu zmenu nepostrehol.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM